Üzlet és közösség |
|
|
2010. október 28. csütörtök, 03:00 |
Mire használható egy üzleti közösség, vagy egy közösségi portál, ha már nem működnek a hideghívások, nem jönnek ajánlások az ügyfelektől, az új vevő keresés akadozik? Egy új megközelítés, egy új marketing gondolat komoly lendületet adhat az üzleti partnerkeresésnek, ahogy a lejjebb olvasható példa is mutatja.
|
Bővebben...
|
Ezerarcú marketing |
|
|
2010. október 25. hétfő, 03:00 |
Ahány ház, annyi szokás – a mondást át lehetne fordítani arra is, hogy ahány cég, annyiféle marketing és értékesítés. Rengeteg partnerünkkel találkoztam az elmúlt 2 hónapban, és számtalan jó ötletet, példát, értékesítési módszert láttam a különböző területeken. Kiválasztottam párat a teljesség igénye nélkül, amelyek megtetszettek és / vagy elengedhetetlenek szerintem egy sikeres vállalkozás alapjaihoz.
|
Bővebben...
|
Több marketing = több értékesítés = több bevétel = … |
|
|
2010. október 22. péntek, 03:00 |
A napokban találkoztam egy kedves ügyfelünkkel, mert a call-centeres csapatom segít neki potenciális új vevők felkutatásában. Átbeszéltük az összes céget, akiket csak találtunk eddig számára, és nagyon jó nézőpontot vett fel: nem engedte, hogy azokat, akik kisebb potenciális bevételt jelentenek, mint előzetesen elterveztük, „kidobjuk”, mondván: minden marketing fontos lehet.
|
Bővebben...
|
Képzelje magát a helyükbe! |
|
|
2010. október 15. péntek, 03:00 |
Gyakran találkozom olyan vállalkozókkal, akik csak a saját dolgukkal foglalkoznak, és elmondják, hogy „csak nagyvállalatokkal dolgozom, ezért nekem nagyvállalati ügyvezetők, pénzügyi vezetők, IT vezetőkhöz kellene kapcsolat”.
|
Bővebben...
|
1 + 1 = ∞ |
|
|
2010. október 15. péntek, 03:00 |
Egy találkozó / beszélgetés, egy új üzleti ötlet, végtelen lehetőség – akár ez is kisülhet egy üzletember, vállalkozó hétköznapjaiból, ha okosan kérdezgeti ügyfelét. Lehet belőle egy új vevő, egy ajánlás, közvetlen bevétel, de akár a cég sorsát meghatározó egészen új irány is. Mit tehet érte, hogy Önnel is megtörténjen?
|
Bővebben...
|
Mit akar a marketing? |
|
|
2010. október 08. péntek, 03:00 |
Érdekes volt látni a közelmúltban egy egyébként rendkívül sikeres vállalkozót, aki új tevékenységbe fogván próbálja felépíteni annak marketingjét. Egyelőre tapogatózik csak, nincs semmi kézzelfogható abban, amit próbál üzletileg kommunikálni, jóllehet már nem keveset költött rá. Mit is akar valójában a marketing, és hogy lesz belőle bevétel?
|
Bővebben...
|
Határozott irány = fél siker az üzletben |
|
|
2010. október 06. szerda, 03:00 |
Beszélgettem egy frissen megismert ügyfelünkkel, és kérdeztem tőle, milyen célcsoportra „lő”, kik az ügyfelei? Egy perc néma csend után nagy nehezen kiderítettük, hogy mivel három, egymástól nem túl távoli területtel is foglalkozik, (szerinte) szinte bárki lehet az ügyfele, pontosabban nem is tudja. Kardomba dőltem, majd újra nekifutottunk a célcsoport-kérdésnek a meglévő ügyfelek alapján, kis segítséggel – lásd lent.
|
Bővebben...
|
Eleget beszélget azokkal az üzletfeleivel, akiket már ismer? |
|
|
2010. október 01. péntek, 03:00 |
A kis- és középvállalkozások igazgatóitól az egyik leggyakrabban hallott téma az, hogy találjanak új vevőkre, hogy csináljanak üzletet új piacokon. A közelmúltban résztvettem egy virtuális konferencián, ahol a témák fele az alábbi kiindulópontok körül forgott:
- "Hogy érem el a cégeket, akiknek új szolgáltatást akarok nyújtani? "
- "Hogy találok üzleti partnereket a networking csoportomba? "
- „Hogy jutok el a számomra releváns kisvállalkozásokhoz?"
|
Bővebben...
|
Marketing és PR baki: a ronda rózsaszín |
|
|
2010. szeptember 28. kedd, 03:00 |
Egy hazai bank, miután milliárdokat költött image-váltásra, mindössze egy apróságra nem figyelt oda: marketing és értékesítési munkatársai értik-e, átérzik-e ennek jelentőségét? Komoly baki lett belőle, mint az lejjebb olvasható. A sztori megtörtént eseményeken alapul, de minden párhuzam elkerülése végett a színt megváltoztattuk.
|
Bővebben...
|
Élethelyzet marketing |
|
|
2010. szeptember 23. csütörtök, 03:00 |
„Hogy van?” a már-már banális kérdést naponta tesszük fel ügyfeleinknek. De érdekli Önt valóban a válasz? Egy kiváló üzleti kapcsolat alapja lehet, ha igen! Kerekes Péter üzleti barátom tanított egy szerintem nagyon jól alkalmazható üzleti partner keresési, értékesítési alap gondolatot. Végiggondolta már, azok, akikkel Ön üzletel, milyen élethelyzetben vannak? Amikor tőlem először kérdezte ezt Péter, saját magamnak is el kellett gondolkoznom, mit is jelent ez. Sokat profitáltam belőle, amikor rájöttem, hogy hasznosítható mindez az üzletben!
|
Bővebben...
|
|
Történelmi marketing |
|
|
2010. szeptember 22. szerda, 03:00 |
„Kérjetek és adatik néktek, keressetek, és találtok” (Máté 7:7) – Máté napja körül keresve sem találhattam volna jobb idézetet, hogy működik valójában a marketing és az értékesítés. Hogy alkalmazható ez ma, 2010-ben az üzleti partnerkeresés és a bevételszerzés során?
|
Bővebben...
|
Kamaszok és üzleti sarlatánok |
|
|
2010. szeptember 21. kedd, 03:00 |
Richard Feinmann mondása szerint, aki nem tudja az üzletét, a cégét, tevékenységét egy 14 éves kamasz számára érthetően röviden elmagyarázni, az sarlatán. Ennyire nem vagyok sarkos, de tény: a marketing és az értékesítés sikere sokszor csak azon múlik, mennyire tudja egy percben megfogalmazni, mire jó az Ön cége másoknak, és kiknek, azon elúszhat egy üzlet.
|
Bővebben...
|
Találjon több ajánlóra – uralja részpiacát! |
|
|
2010. szeptember 15. szerda, 03:00 |
A közelmúltban egy üzleti kapcsolatépítő eseményen Chris Bose kiválóan beszélt arról, hogy találjon üzlete számára több potenciális ügyfélre website-ján keresztül. Az összetevők ehhez, rendkívül hasznosak abban is, hogyan találjon több ajánlóra a networking területén.
|
Bővebben...
|
Római jog + marketing |
|
|
2010. szeptember 14. kedd, 03:00 |
„Caveat emptor”, azaz „óvakodjon a vevő”, tartja a római jog, vagyis az új vevő legyen résen és vizsgálja meg a terméket, a vállalkozást, a szerződést, és így tovább. Hogy tudja ezt a szabályt az értékesítés és a marketing kiaknázni a bevétel és profit növelése érdekében?
|
Bővebben...
|
Ön tudja, mit csinál a marketingese? |
|
|
2010. szeptember 13. hétfő, 03:00 |
Egyik partnerem mesélte, hogy egyszer a marketingese összeállított egy hírlevelet, és kiküldte – majd ügyfelemet hívta felháborodottan egy olvasó, hogy „Tudja maga, mi van a hírlevelükben???”. Mivel nem ellenőrizte előtte, nem tudta, ami kellemetlen volt a cégre nézve…
|
Bővebben...
|
Ogilvy, multi, marketing |
|
|
2010. szeptember 10. péntek, 03:00 |
Mi a közös David Ogilvy és egy multinacionális cég marketingjében, és miben tér el ez egy kisvállalkozás üzleti partner keresési és értékesítési módszereitől? Tekintsünk be a kulisszák mögé, ahol nem a büdzsé nagysága, vagy az elérhető reklámkedvezmények a perdöntők, hanem egy egészen magától értetődő, mégis keveset használt megközelítés.
|
Bővebben...
|
Egy újsághirdetésből másfél milliós üzlet |
|
|
2010. szeptember 09. csütörtök, 03:00 |
„Jó időben lenni a jó helyen” – szokták mondani, hogy ez a siker egyik titka. Viszont azért, hogy a jó idő és a jó hely összejöjjön, folyamatosan tenni kell, mivel kevés piacon lehet előre tudni, hogy pontosan mikor és hová érdemes menni ahhoz, hogy Az Új Vevőket megtalálja az ember. Jó példa erre az a biztosítási ügynök, aki egy hirdetésből talált másfél milliós üzletet…
|
Bővebben...
|
Az üzleti kapcsolatok minősége igazán számít! |
|
|
2010. szeptember 08. szerda, 03:00 |
Az üzleti közösségek és közösségi portálok népszerűvé válásával számos ember újfajta megközelítést kezdett alkalmazni az üzleti partner kereséshez, a networkinghez. Néhány „szakértő” tanácsát követték, és mindössze a nagyszámú kapcsolat kiépítésére helyzeték a hangsúlyt. Graham Jones, az elismert Internet pszichológus írt erről a közelmúltban, és épp ennek ellenkezőjét állítja.
|
Bővebben...
|
McÜzlet |
|
|
2010. szeptember 03. péntek, 03:00 |
A világ legismertebb gyorséttermi lánca egy kiváló alapötletnek és felismerésnek köszönheti létét. Ha eltekintünk a hozzá kapcsolódó érzelmektől, és vállalkozói, értékesítési és marketing szemmel nézzük, egy biztos: hihetetlenül gazdaságosan, a profitra kényesen ügyelve szolgálják ki partnereiket. Miben hasonlít vállalkozásunk ahhoz, amikor sorra kerülünk a pultnál?
|
Bővebben...
|
Egy elveszett póni megkerülése |
|
|
2010. szeptember 03. péntek, 03:00 |
Az elmúlt hetekben nagy médiavisszhangot keltve vált szóbeszéd tárgyává a Magyar Közterületi Média Szövetség kampánya, az elveszett póni. Ennek a kreatív kezdeményezésnek egyik nem titkolt célja az volt, hogy más médiatípusokon futó kampányrészektől elkülönülten tegye vizsgálhatóvá a közterületi hirdetések eredményeit. A Magyar Közterületi Média Szövetség felkérésére a kampány hatékonyságát az Ipsos mérte.
|
Bővebben...
|
|