Spametelni tilos |
|
|
2010. július 06. kedd, 07:40 |
Aki vállalkozó, pontosan tudja, milyen sokat ér egy partner, aki lehet, hogy még nem új vevő, de már hozzájárult, hogy üzleti kommunikációkat kapjon tőlünk. Nincs az az ingyenes cégjegyzék, vagy szakmai tudakozó, ami ezt kárpótolni tudná, hiszen egy hideg listára küldött levelet a törvény is tilt. Hogy tegyünk hát szert fogadókész partnerekre?
|
Bővebben...
|
Egy ajánlás – sok üzlet |
|
|
2010. június 28. hétfő, 03:00 |
Egyik ügyfelemmel találkoztam tegnap, aki örömmel mesélte, hogy egy ajánlás, amit adtam neki, most már hozott számára vagy 20 további potenciális partnert (kézről-kézre adták névjegyét), és jó pár üzletet. Ez nem engem dicsér, pusztán a kapcsolatépítés fontosságát mutatja: elég egyetlen lehetőséget adni egy cselekedni képes vállalkozónak, és az termőre fordítja a lehetőséget.
|
Bővebben...
|
Elsőre nem lehet másodszorra találkozni |
|
|
2010. június 23. szerda, 03:00 |
Ezt az alapigazságot tanította nekem első értékesítési mentorom, amikor a hideghívásokat gyakoroltuk. De akkor hogy jusson el egy alapból teljesen idegen emberhez? Ez a cikk inkább a lobby-szintű kapcsolatépítést célzók számára íródott, de a hagyományos értékesítésben is hasznosítható.
|
Bővebben...
|
Marketingeljen céges nagykövetekkel! – II. rész |
|
|
2010. június 22. kedd, 03:00 |
Készüljön fel rá, hogy meg kell válaszolnia azt a kihívó kérdést,hogy „Ön mivel foglalkozik?” Bemutatkozásának magában kell foglalnia, - ki az Ön célpiaca, - Ön mivel foglalkozik (amilyen tömören csak meg tudja fogalmazni) -milyen eredményeket ér el?
|
Bővebben...
|
Az abszolút hideghívás és annak lehetőségei |
|
|
2010. június 22. kedd, 03:00 |
Vállalkozóként fantasztikus érzés ragad el bennünket akkor, amikor rájövünk arra az aprócska tényre, hogy a világon minden pénzzel rendelkező ember, akár potenciális ügyfelünk lehet. Ha csupán kicsiny országunkat szemléljük, akkor is találunk benne úgy nagyjából 5-6 millió embert legalább, aki nyugodtan elkölthetné pénzét a mi üzletünkben.
|
Bővebben...
|
Marketingeljen céges nagykövetekkel! – I. rész |
|
|
2010. június 21. hétfő, 03:00 |
Egy céges nagykövet az a személy, aki ismeri Önt, kedveli, értékeli, és megbízik Önben – de mindenekelőtt rendszeresen ajánlja Önt az ő saját ügyfeleinek. Az üzleti kapcsolatépítés valós osztalékot kezd fizetni, ha van pár céges nagykövetünk, akik rendszeresen küldenek előkészített érdeklődőket. Üzletünk ezáltal kiszámíthatóan és fenntarthatóan fog növekedni. A céges nagykövetek megtalálásának és kinevelésének 5 fő lépését megosztom Önökkel cikksorozatomban.
|
Bővebben...
|
Kérj ajánlást, pörgesd az eladást |
|
|
2010. június 18. péntek, 03:00 |
Ha szeretne bejutni egy bizonyos céghez, csak nincs oda semmilyen kapcsolata, vagy bizonyos típusú cégekhez, ahova nincs kontaktja, akkor mi a teendő?
|
Bővebben...
|
Kommandós és marketinges alapszabály: SOHA ne feltételezz! |
|
|
2010. június 17. csütörtök, 03:00 |
Richard Marcinko, az USA Haditengerészetének egyik leghíresebb (és leghírhedtebb) különleges egység-parancsnoka, számtalan kommandós nevelője, ilyen témájú könyvek szerzője és filmek szakértője, egy fontos pontot emel ki: egy kommandós soha nem feltételezhet, mindig biztosra kell mennie. Akkor egy cégvezető miért engedi meg magának, hogy vakon repüljön a marketing?
|
Bővebben...
|
Ajánláskérés II. |
|
|
2010. június 16. szerda, 04:35 |
Folytatva előző cikkünk gondolatmenetét, az ajánláskérést próbáljuk úgy beállítani ügyfelünknek, mintha neki ez ugyan olyan jó és fontos lenne, mint nekünk.
Nekünk egyértelmű, hogy azért kell ajánlásokat kérnünk, hogy minél több új kuncsafthoz jussunk el, partnerünknek pedig azért jó ha ad, mert anyagi kiadásokkal neki ez nem jár és segít ezzel másokon.
|
Bővebben...
|
Mi az üzleti kapcsolatépítés első lépése? |
|
|
2010. június 15. kedd, 03:00 |
Stephen R. Covey bestseller könyve szerint a kiemelkedően hatékony emberek első számú tulajdonsága, hogy proaktívak, elébe mennek a lehetőségeknek. A közelmúltban emlékeztettek erre egy interjúmban: az utolsó kérdés, amelyet kaptam, az volt, milyen kulcs tanáccsal látnék el valakit, aki most indítja a vállalkozását.
|
Bővebben...
|
|
Ajánláskérés I. |
|
|
2010. június 15. kedd, 03:00 |
Bármit is vállalkozunk, akármit is szolgáltatunk, soha nem lesz bevételünk, ha nem kerülünk kapcsolatba ügyfelekkel. Még akkor sem, ha mi vagyunk a legjobbak.
És mi a legnagyobb ráható ereje annak, hogy valaki igénybe vegyen egy adott szolgáltatást, vagy vásároljon egy terméket?
|
Bővebben...
|
A networking lenne a legfontosabb a marketingben? |
|
|
2010. június 14. hétfő, 03:00 |
Egy tegnapi beszélgetésben Helen Dowling, üzletasszony ismerősöm megosztotta velem gondolatát, mely szerint „az után követés az üzleti partner keresést követően a legfontosabb marketing technika, amit tehetsz."
|
Bővebben...
|
Kitől, mit? Az üzlet startvonala |
|
|
2010. június 14. hétfő, 03:00 |
„Ki a célcsoportja?” – ez a kérdés néha már-már az egyetemi szóbeli vizsgák páni félelmét idéző reakciókat vált ki az ügyfelek szemében, ha egy marketing tanácsadó megkérdezi. Hiszen mindenki óriási magabiztossággal meg tudja válaszolni ezt a kérdést: „Mindenki”, „Azok, akik szeretnének energiát megtakarítani”, „Akik több pénzt szeretnének keresni”, és így tovább. Hasonló megfogalmazásokkal rengetegszer találkoztam már, de sajnos egyik sem vezetett sikerre soha. Hogy fogalmazza meg mondandóját röviden és úgy, hogy egyből értsék partnerei, mivel foglalkozik, és tudjanak Önnek ajánlani pl. megfelelő ügyfeleket?
|
Bővebben...
|
Marketing tippek II. -Hogyan marketingelj kevés pénzből, sok ésszel a neten? |
|
|
2010. június 14. hétfő, 03:00 |
Első részünkben már adtunk 1-2 tippet, hogyan népszerüsítheti vállalkozását a világhálón, most íme még pár hasznos tanács, profitja maximalizálásához.
|
Bővebben...
|
Ingyenes kutatási eszköz hirdetőknek és ügynökségeknek |
|
|
2010. június 11. péntek, 03:00 |
Az IAB Europe a Google-lel együttműködve elindítja Consumer Commerce Barometer nevű szolgáltatását, egy ingyenes kutatási eszközt, amely fogyasztói adatokat nyújt az ügynökségeknek és a hirdetőknek.
|
Bővebben...
|
Marketing tippek I. -Hogyan marketingelj kevés pénzből, sok ésszel a neten? |
|
|
2010. június 11. péntek, 03:00 |
Az interneten való marketing egy kis és középvállalkozó, illetve egy egyéni üzletkötő, termékforgalmazó részére az egyik leghatékonyabb, legjobb megoldás lehet.
|
Bővebben...
|
Félénkek a magyar cégvezetők |
|
|
2010. június 11. péntek, 03:00 |
Félénkek a magyar cégvezetők, nem merik megszólítani a másikat, mert nem tudják hogyan kell. Ez volt a Vállalkozz Hatékonyan Klub által rendezett II. Kapcsolatépítő nap legsokkolóbb felismerése a szervezők számára.
|
Bővebben...
|
3000 telefonszám teszi az üzletembert |
|
|
2010. június 10. csütörtök, 03:00 |
Állítólag Svédországban, ha üzleti körökben mozog az ember, és nincs legalább 3.000 telefonszám, 3.000 potenciális kontakt a telefonjában, nem is tartják komoly üzleti partnernek. Ezt korábban egy pilóta ismerősöm mesélte, akivel nem tudom, mi lett azóta üzletileg, de egy alapigazságra rátapintott: ha marketingről van szó, a méret a lényeg.
|
Bővebben...
|
Kik az Ön kulcsfigurái az üzleti kapcsolatépítésben? |
|
|
2010. június 10. csütörtök, 03:00 |
Ha pontosan ismeri célpiacát, ki tudja Ön is dolgozni, hol, merre tud üzleti partnereket keresni. Néhányan azt hiszik, ez arról szól, hogy a célpiacba tartozó embereket ismerünk meg, és velük építünk üzleti kapcsolatot, új vevők után kutatva.
|
Bővebben...
|
Mi a helyes megközelítés az üzleti kapcsolatépítésben? |
|
|
2010. június 08. kedd, 03:00 |
Kifejezetten csábító lehet csak olyanokkal építeni üzleti kapcsolatokat, akik a miénkhez képest teljesen más dolgokkal foglalkoznak. Olyan emberekkel, akik más szakmában, eltérő szolgáltatást, terméket nyújtanak.
|
Bővebben...
|
|