English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

Marketing
Spametelni tilos Nyomtatás E-mail
2010. július 06. kedd, 07:40

Lépéselőny/Marketing: VevőgyűjtésAki vállalkozó, pontosan tudja, milyen sokat ér egy partner, aki lehet, hogy még nem új vevő, de már hozzájárult, hogy üzleti kommunikációkat kapjon tőlünk. Nincs az az ingyenes cégjegyzék, vagy szakmai tudakozó, ami ezt kárpótolni tudná, hiszen egy hideg listára küldött levelet a törvény is tilt. Hogy tegyünk hát szert fogadókész partnerekre?

Bővebben...
 
Egy ajánlás – sok üzlet Nyomtatás E-mail
2010. június 28. hétfő, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Kapcsolati hálóEgyik ügyfelemmel találkoztam tegnap, aki örömmel mesélte, hogy egy ajánlás, amit adtam neki, most már hozott számára vagy 20 további potenciális partnert (kézről-kézre adták névjegyét), és jó pár üzletet. Ez nem engem dicsér, pusztán a kapcsolatépítés fontosságát mutatja: elég egyetlen lehetőséget adni egy cselekedni képes vállalkozónak, és az termőre fordítja a lehetőséget.

Bővebben...
 
Elsőre nem lehet másodszorra találkozni Nyomtatás E-mail
2010. június 23. szerda, 03:00

Lépéselőny/ Marekting  Találkozás és ismerkedés az üzleti világbanEzt az alapigazságot tanította nekem első értékesítési mentorom, amikor a hideghívásokat gyakoroltuk. De akkor hogy jusson el egy alapból teljesen idegen emberhez? Ez a cikk inkább a lobby-szintű kapcsolatépítést célzók számára íródott, de a hagyományos értékesítésben is hasznosítható.

Bővebben...
 
Marketingeljen céges nagykövetekkel! – II. rész Nyomtatás E-mail
2010. június 22. kedd, 03:00

Lépéselőny/Marekting:Nagyköveteket képezniKészüljön fel rá, hogy meg kell válaszolnia azt a kihívó kérdést,hogy „Ön mivel foglalkozik?” Bemutatkozásának magában kell foglalnia,
- ki az Ön célpiaca,
- Ön mivel foglalkozik (amilyen tömören csak meg tudja fogalmazni)
-milyen eredményeket ér el?

Bővebben...
 
Az abszolút hideghívás és annak lehetőségei Nyomtatás E-mail
2010. június 22. kedd, 03:00

Lépéselőny/Marketing : HideghívásVállalkozóként fantasztikus érzés ragad el bennünket akkor, amikor rájövünk arra az aprócska tényre, hogy a világon minden pénzzel rendelkező ember, akár potenciális ügyfelünk lehet.
Ha csupán kicsiny országunkat szemléljük, akkor is találunk benne úgy nagyjából 5-6 millió embert legalább, aki nyugodtan elkölthetné pénzét a mi üzletünkben.

Bővebben...
 
Marketingeljen céges nagykövetekkel! – I. rész Nyomtatás E-mail
2010. június 21. hétfő, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Marketing nagykövetekEgy céges nagykövet az a személy, aki ismeri Önt, kedveli, értékeli, és megbízik Önben – de mindenekelőtt rendszeresen ajánlja Önt az ő saját ügyfeleinek. Az üzleti kapcsolatépítés valós osztalékot kezd fizetni, ha van pár céges nagykövetünk, akik rendszeresen küldenek előkészített érdeklődőket. Üzletünk ezáltal kiszámíthatóan és fenntarthatóan fog növekedni. A céges nagykövetek megtalálásának és kinevelésének 5 fő lépését megosztom Önökkel cikksorozatomban.

Bővebben...
 
Kérj ajánlást, pörgesd az eladást Nyomtatás E-mail
2010. június 18. péntek, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Eljutni a kiszemelt cég döntéshozójáhozHa szeretne bejutni egy bizonyos céghez, csak nincs oda semmilyen kapcsolata, vagy bizonyos típusú cégekhez, ahova nincs kontaktja, akkor mi a teendő?

Bővebben...
 
Kommandós és marketinges alapszabály: SOHA ne feltételezz! Nyomtatás E-mail
2010. június 17. csütörtök, 03:00

Lépéselőny/Marketing : Kommandós szabályRichard Marcinko, az USA Haditengerészetének egyik leghíresebb (és leghírhedtebb) különleges egység-parancsnoka, számtalan kommandós nevelője, ilyen témájú könyvek szerzője és filmek szakértője, egy fontos pontot emel ki: egy kommandós soha nem feltételezhet, mindig biztosra kell mennie. Akkor egy cégvezető miért engedi meg magának, hogy vakon repüljön a marketing?

Bővebben...
 
Ajánláskérés II. Nyomtatás E-mail
2010. június 16. szerda, 04:35

Lépéselőny/ Marketing : AjánlásFolytatva előző cikkünk gondolatmenetét, az ajánláskérést próbáljuk úgy beállítani ügyfelünknek, mintha neki ez ugyan olyan jó és fontos lenne, mint nekünk.

Nekünk egyértelmű, hogy azért kell ajánlásokat kérnünk, hogy minél több új kuncsafthoz jussunk el, partnerünknek pedig azért jó ha ad, mert anyagi kiadásokkal neki ez nem jár és segít ezzel másokon.

Bővebben...
 
Mi az üzleti kapcsolatépítés első lépése? Nyomtatás E-mail
2010. június 15. kedd, 03:00

Lépéselőny/ Marketing:Network kapcsolatépítésStephen R. Covey bestseller könyve szerint a kiemelkedően hatékony emberek első számú tulajdonsága, hogy proaktívak, elébe mennek a lehetőségeknek. A közelmúltban emlékeztettek erre egy interjúmban: az utolsó kérdés, amelyet kaptam, az volt, milyen kulcs tanáccsal látnék el valakit, aki most indítja a vállalkozását.

Bővebben...
 
Ajánláskérés I. Nyomtatás E-mail
2010. június 15. kedd, 03:00

Lépéselőny/Marketing : AjámláskérésBármit is vállalkozunk, akármit is szolgáltatunk, soha nem lesz bevételünk, ha nem kerülünk kapcsolatba ügyfelekkel. Még akkor sem, ha mi vagyunk a legjobbak.

És mi a legnagyobb ráható ereje annak, hogy valaki igénybe vegyen egy adott szolgáltatást, vagy vásároljon egy terméket?

Bővebben...
 
A networking lenne a legfontosabb a marketingben? Nyomtatás E-mail
2010. június 14. hétfő, 03:00

Lépéselőny/Marketing: UtánkövetésEgy tegnapi beszélgetésben Helen Dowling, üzletasszony ismerősöm megosztotta velem gondolatát, mely szerint „az után követés az üzleti partner keresést követően a legfontosabb marketing technika, amit tehetsz."

Bővebben...
 
Kitől, mit? Az üzlet startvonala Nyomtatás E-mail
2010. június 14. hétfő, 03:00

Lépéselőny/Marketing : Üzleti startvonal„Ki a célcsoportja?” – ez a kérdés néha már-már az egyetemi szóbeli vizsgák páni félelmét idéző reakciókat vált ki az ügyfelek szemében, ha egy marketing tanácsadó megkérdezi. Hiszen mindenki óriási magabiztossággal meg tudja válaszolni ezt a kérdést: „Mindenki”, „Azok, akik szeretnének energiát megtakarítani”, „Akik több pénzt szeretnének keresni”, és így tovább. Hasonló megfogalmazásokkal rengetegszer találkoztam már, de sajnos egyik sem vezetett sikerre soha. Hogy fogalmazza meg mondandóját röviden és úgy, hogy egyből értsék partnerei, mivel foglalkozik, és tudjanak Önnek ajánlani pl. megfelelő ügyfeleket?

Bővebben...
 
Marketing tippek II. -Hogyan marketingelj kevés pénzből, sok ésszel a neten? Nyomtatás E-mail
2010. június 14. hétfő, 03:00

Lépéselőny/Marketing :Marketing tippek kevés pénzből a NetenElső részünkben már adtunk 1-2 tippet, hogyan népszerüsítheti vállalkozását a világhálón, most íme még pár hasznos tanács, profitja maximalizálásához.

Bővebben...
 
Ingyenes kutatási eszköz hirdetőknek és ügynökségeknek Nyomtatás E-mail
2010. június 11. péntek, 03:00

Lépéselőny/Marketing : Kutatási eszköz hirdetőknekAz IAB Europe a Google-lel együttműködve elindítja Consumer Commerce Barometer nevű szolgáltatását, egy ingyenes kutatási eszközt, amely fogyasztói adatokat nyújt az ügynökségeknek és a hirdetőknek.

Bővebben...
 
Marketing tippek I. -Hogyan marketingelj kevés pénzből, sok ésszel a neten? Nyomtatás E-mail
2010. június 11. péntek, 03:00

Lépéselőny/Marketing : Kevés pénzből marketing a NetenAz interneten való marketing egy kis és középvállalkozó, illetve egy egyéni üzletkötő, termékforgalmazó részére az egyik leghatékonyabb, legjobb megoldás lehet.

Bővebben...
 
Félénkek a magyar cégvezetők Nyomtatás E-mail
2010. június 11. péntek, 03:00

Lépéselőny/Marekting : Cégvezetők ismerkedési szokásaiFélénkek a magyar cégvezetők, nem merik megszólítani a másikat, mert nem tudják hogyan kell.
Ez volt a Vállalkozz Hatékonyan Klub által rendezett II. Kapcsolatépítő nap legsokkolóbb felismerése a szervezők számára.

Bővebben...
 
3000 telefonszám teszi az üzletembert Nyomtatás E-mail
2010. június 10. csütörtök, 03:00

Lépéselőny/Marekting: NévjegykártyaÁllítólag Svédországban, ha üzleti körökben mozog az ember, és nincs legalább 3.000 telefonszám, 3.000 potenciális kontakt a telefonjában, nem is tartják komoly üzleti partnernek. Ezt korábban egy pilóta ismerősöm mesélte, akivel nem tudom, mi lett azóta üzletileg, de egy alapigazságra rátapintott: ha marketingről van szó, a méret a lényeg.

Bővebben...
 
Kik az Ön kulcsfigurái az üzleti kapcsolatépítésben? Nyomtatás E-mail
2010. június 10. csütörtök, 03:00

Lépéselőny/Marketing : KulcsemberekHa pontosan ismeri célpiacát, ki tudja Ön is dolgozni, hol, merre tud üzleti partnereket keresni. Néhányan azt hiszik, ez arról szól, hogy a célpiacba tartozó embereket ismerünk meg, és velük építünk üzleti kapcsolatot, új vevők után kutatva.

Bővebben...
 
Mi a helyes megközelítés az üzleti kapcsolatépítésben? Nyomtatás E-mail
2010. június 08. kedd, 03:00

Lépéselőny/Marketing : Kapcsolatépítés különbözőekkelKifejezetten csábító lehet csak olyanokkal építeni üzleti kapcsolatokat, akik a miénkhez képest teljesen más dolgokkal foglalkoznak. Olyan emberekkel, akik más szakmában, eltérő szolgáltatást, terméket nyújtanak.

Bővebben...
 
<< Első < Előző 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Következő > Utolsó >>

9. oldal / 22

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

H. M. Iránytű Kft.
Kertesi Józsefné

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Frigotec Kft.
Toth Zoltán

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Argus Kft.
Gisszi Ernõ

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
BALATONTOURIST-Utazási Kft.
Dr. Némethné Varjas Melitta

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.