Lehet túlzásba vinni az üzleti partner keresést, a networkinget? |
|
|
2010. június 04. péntek, 03:00 |
A közelmúltban egy üzletember-találkozón valaki felvetette, hogy túl sok networkinget csinál, túl sok üzleti partnerkeresést folytat. Létezik, hogy túlzásba lehet vinni ezt a kapcsolatépítést?
|
Bővebben...
|
Üzlet a telefonban - gyorsan és egyszerűen partnereknek |
|
|
2010. május 28. péntek, 03:00 |
Üzleti partnerek között, vagy üzleti partnerkeresés céljából kiváló marketing eszköz a telefon. A gazdaság minden szereplője számára fontos, hogy információkat szolgáltasson partnereinek, ügyfeleinek.
|
Bővebben...
|
Árpolitika: vevő és eladó eredményes kompromisszuma! 2. rész |
|
|
2010. május 24. hétfő, 03:00 |
A Magyar Marketing Szövetség gondozásában megjelenő könyv fejezeteiből mazsoláztunk az Lépéselőny Virtuális Irodaház olvasói számára. A könyv az árpolitikának egy egész fejezetet szentelt. „Az árpolitika lényege a „jó ár kialakítása”.” –olvasható. A kérdés az, hogyan? Ismernünk kell hozzá az ár funkcióit, fajtáit, figyelembe kell venni az árképzés elveit és formáit. Tudatos az Ön cégében az árdifferenciálás, vevői árérzékenység és ártárgyalás és-ellenőrzés? A könyvből mindezt megismerheti. Dr. Kandikó József Árpolitika: vevő és eladó eredményes kompromisszuma! című írásából két részletben közlünk ízelítőt.
|
Bővebben...
|
Internet: ami összeköt és szétválaszt |
|
|
2010. május 21. péntek, 03:00 |
„Felgyorsult a világ, az üzlet a Neten köttetik” „A marketing és az eladás, így a bevétel és a profit a Neten zajlik és keletkezik” „A gazdaság meghatározó része már az Internettől függ” Ilyen és hasonló klisékkel oldalakat lehetne teleírni. De van ennek egy másik oldala is: az Internet nem csak összeköti a modern embereket.
|
Bővebben...
|
A nyugdíjas fogorvos, a volt informatikus, és üzleti partnerkeresés az Interneten |
|
|
2010. május 18. kedd, 03:00 |
A vállalkozó szellem a fiataloké – vagy mégsem? Elsőre az ember azt gondolná, a fiatalokban még nagyobb a hajlandóság az újra, a váltásra, még ki nem próbált eszközök bevetésére a marketing / értékesítés területén. Természetesen az általánosítás itt sem igaz (mint ahogyan soha nem célszerű általánosítani), viszont nagy átlagban tény: több fiatal vág bele új vállalkozásba, mint ahány idős ember.
|
Bővebben...
|
Árpolitika: vevő és eladó eredményes kompromisszuma! 1. rész |
|
|
2010. május 18. kedd, 03:00 |
A Magyar Marketing Szövetség gondozásában megjelenő könyv fejezeteiből mazsoláztunk az Lépéselőny Virtuális Irodaház olvasói számára. A könyv az árpolitikának egy egész fejezetet szentelt. „Az árpolitika lényege a „jó ár kialakítása”.” –olvasható. A kérdés az, hogyan? Ismernünk kell hozzá az ár funkcióit, fajtáit, figyelembe kell venni az árképzés elveit és formáit. Tudatos az Ön cégében az árdifferenciálás, vevői árérzékenység és ártárgyalás és-ellenőrzés? A könyvből mindezt megismerheti. Dr. Kandikó József Árpolitika: vevő és eladó eredményes kompromisszuma! című írásából két részletben közlünk ízelítőt.
|
Bővebben...
|
100%-nak mennyi a fele? |
|
|
2010. május 14. péntek, 03:00 |
Sokszor találkozom mikro- és kisvállalkozói körben azzal a gondolkodásmóddal (tisztelet a kivételnek), hogy ha egy üzlet 50-50%-ban jó mindkét félnek, az már jó. Ehhez képest hallottam egy rendkívül szimpatikus nézőpontot: egy üzlet akkor igazán jó, ha 100%-ban jó mindkét félnek. Azaz a win-win (győztes-győztes) elv nem 50-50%-ot, hanem 100-100%-ot kell jelentsen, akkor tartalmas igazán.
|
Bővebben...
|
Üzletszerzés az online irodaházban |
|
|
2010. május 11. kedd, 03:00 |
Az Online Irodaház éppen olyan, mint társa, az „offline”, azzal a nem elhanyagolható különbséggel, hogy a szerverek biztosította téren kívül semmilyen fizikai anyagot nem igényel. Nem kell jobban befűteni, ha kint hideg van, és a légkondi sem pörgeti fel a mérőórát, ha beköszönt a hőség, mégis a gazdaság szerves része.
|
Bővebben...
|
Gyerek és idő: a mindenkinek előnyös üzlet titkai |
|
|
2010. május 10. hétfő, 03:00 |
Korábban meséltem már floridai, az ingatlan eladás területén dolgozó ismerősömről, akivel mindig történik valami, ami az üzleti partnerkeresés és az új vevő szerzés területén érdekes és jó példa. Ezt a sztorit mint a kifogáskezelés mintáját taníthatnák minden az értékesítés iskoláiban a világon, azt gondolom. Partnert lehet keresni és találni üzleti közösség, szakmai tudakozó, cégtár segítségével is, de eljutni a szerződéskötésig külön művészet, ahogy azt a lenti történet is mutatja.
|
Bővebben...
|
Csoda, káposzta, és az üzlet fellendítése |
|
|
2010. május 07. péntek, 03:00 |
Nemrég olvastam egy mondást, mely szerint "imádkozz csodákért, de ültess káposztát!". Ennek több verziója alakult ki az idők során, de a mondanivaló, a lényeg egy: ha az ember nem csak várja kívülről a "megváltást", hanem tesz is érte, aktívan, azzal biztosabban éri el a kívánt hatást.
|
Bővebben...
|
|
Marketing: Onlinemarketing-trendek a válság után |
|
|
2010. május 06. csütörtök, 03:00 |
Amerikában elkezdett felfelé kanyarodni az online hirdetések piacát ábrázoló grafikon, és idén a digitális összbüdzsé talán meg is fogja haladni a printhirdetésekre fordított pénzeket. Itthon a tavalyi évben inkább még stagnálásról beszélhetünk.
|
Bővebben...
|
Marketing: Hogyan hódítsanak online a KKV-k? |
|
|
2010. május 05. szerda, 03:00 |
Az internet szerepe napjainkban megkérdőjelezhetetlen. A magyar háztartások egynegyede rendelkezik internet-előfizetéssel, a lakosság több mint fele használja az internetet (KSH). Jogos a kérdés: hogyan hasznosíthatja mindezt egy kis- vagy középvállalkozás?
|
Bővebben...
|
Leginkább videómegosztókat nézünk |
|
|
2010. április 30. péntek, 03:00 |
Egyre népszerűbbek a közösségi oldalak és a videómegosztók, míg a felnőtt tartalmak és online játékok felhasználóinak száma stagnál - állítja az Ipsos/Gemius kutatása.
|
Bővebben...
|
Könyvvásárlási és olvasási szokások kutatás 2010. |
|
|
2010. április 26. hétfő, 03:00 |
Az internetet használók körében indított kutatás, amely a mai magyarországi könyvolvasási és vásárlási szokásokat, valamint a könyvkiadók ismertségét térképezi fel. A kutatás jelenleg is folyik, de a beérkezett válaszokból már körvonalazódnak részeredmények, ebből szemezgettünk néhányat.
|
Bővebben...
|
A WiFi-képes készülékek hajtják a mobilmarketinget |
|
|
2010. április 23. péntek, 03:00 |
2012-re az újonnan piacra dobott mobilkészülékek negyede már WiFi-képes lesz - áll az In-Stat tanulmányában -, lehetővé téve ezzel a még nagyobb elérést a mobilmarketingesek számára.
|
Bővebben...
|
A CRM következő szintje |
|
|
2010. április 20. kedd, 03:00 |
A marketingesek gyakran elavult és leegyszerűsített CRM megközelítéseket alkalmaznak, melyek mára nem számítanak hatékonynak. Elérkezett az idő a digitális technikákat alkalmazó CRM programok bevezetésére, mely a legerőteljesebb stratégiák és eszközök használatával igen eredményes lehet a piacon.
|
Bővebben...
|
Vendégbarát múzeumokra lehet szavazni |
|
|
2010. április 15. csütörtök, 08:24 |
2010. május 2-ig lehet szavazni a Vendégbarát Múzeum programban részt vevő intézményekre a www.est.hu honlapon. A szavazók értékes belépőjegyeket nyerhetnek 2009 Vendégbarát Múzeumaiba: az esztergomi Duna Múzeumba, az Orfűi Malommúzeumba és a Nyíregyháza melletti Sóstói Múzeumfaluba - értesült az OBJEKTÍV Hírügynökség.
|
Bővebben...
|
A közösségi eszközök használata erősödik az üzleti életben |
|
|
2010. április 15. csütörtök, 03:00 |
A közösségi eszközök használata erősödik az üzleti életben, a szervezetek háromnegyede már használja az ilyen típusú hálózatokat - derül ki a Cisco nemzetközi kutatásából.
|
Bővebben...
|
Mi a közösségi média jövője? |
|
|
2010. március 10. szerda, 03:00 |
A közösségi média, az elmúlt néhány évben, mióta marketingeszközként üzemel, rendkívül nagy hatást tett a cégek üzletvitelére. Az elkövetkező években további változásokra lehet számítani, ahogy a közösségi média marketing a vállalatok marketing osztályáról kiindulva szinte az összes üzleti tevékenységben szerepet kap.
|
Bővebben...
|
Vevőválogató |
|
|
2010. március 04. csütörtök, 03:00 |
Sejthető, hogy a válságból a kapcsolati tőke fogja kivezetni a cégeket, ami immár az internet segítségével is könnyedén építhető.
|
Bővebben...
|
|