English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

Marketing
Lehet túlzásba vinni az üzleti partner keresést, a networkinget? Nyomtatás E-mail
2010. június 04. péntek, 03:00

Lépéselőny/Marketing: A kapcsolatépítés mértékletességérőlA közelmúltban egy üzletember-találkozón valaki felvetette, hogy túl sok networkinget csinál, túl sok üzleti partnerkeresést folytat.
Létezik, hogy túlzásba lehet vinni ezt a kapcsolatépítést?

Bővebben...
 
Üzlet a telefonban - gyorsan és egyszerűen partnereknek Nyomtatás E-mail
2010. május 28. péntek, 03:00

Lépéselőny/ Marketing: a telefon okos kihasználása az üzleti életbenÜzleti partnerek között, vagy üzleti partnerkeresés céljából kiváló marketing eszköz a telefon. A gazdaság minden szereplője számára fontos, hogy információkat szolgáltasson partnereinek, ügyfeleinek.

Bővebben...
 
Árpolitika: vevő és eladó eredményes kompromisszuma! 2. rész Nyomtatás E-mail
2010. május 24. hétfő, 03:00
05_24MMSZA Magyar Marketing Szövetség gondozásában megjelenő könyv fejezeteiből mazsoláztunk az Lépéselőny Virtuális Irodaház olvasói számára.
A könyv az árpolitikának egy egész fejezetet szentelt. „Az árpolitika lényege a „jó ár kialakítása”.” –olvasható. A kérdés az, hogyan? Ismernünk kell hozzá az ár funkcióit, fajtáit, figyelembe kell venni az árképzés elveit és formáit. Tudatos az Ön cégében az árdifferenciálás, vevői árérzékenység és ártárgyalás és-ellenőrzés? A könyvből mindezt megismerheti.  
Dr. Kandikó József Árpolitika: vevő és eladó eredményes kompromisszuma! című írásából két részletben közlünk ízelítőt.
Bővebben...
 
Internet: ami összeköt és szétválaszt Nyomtatás E-mail
2010. május 21. péntek, 03:00

Lépéselőny/Marketing : Internet, ami összeköt, de szét is választ„Felgyorsult a világ, az üzlet a Neten köttetik”
„A marketing és az eladás, így a bevétel és a profit a Neten zajlik és keletkezik”
„A gazdaság meghatározó része már az Internettől függ”
Ilyen és hasonló klisékkel oldalakat lehetne teleírni. De van ennek egy másik oldala is: az Internet nem csak összeköti a modern embereket.

Bővebben...
 
A nyugdíjas fogorvos, a volt informatikus, és üzleti partnerkeresés az Interneten Nyomtatás E-mail
2010. május 18. kedd, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Üzleti partner keresésA vállalkozó szellem a fiataloké – vagy mégsem? Elsőre az ember azt gondolná, a fiatalokban még nagyobb a hajlandóság az újra, a váltásra, még ki nem próbált eszközök bevetésére a marketing / értékesítés területén. Természetesen az általánosítás itt sem igaz (mint ahogyan soha nem célszerű általánosítani), viszont nagy átlagban tény: több fiatal vág bele új vállalkozásba, mint ahány idős ember.

Bővebben...
 
Árpolitika: vevő és eladó eredményes kompromisszuma! 1. rész Nyomtatás E-mail
2010. május 18. kedd, 03:00

Lépéselőny/Marketing: ÁrpolitikaA Magyar Marketing Szövetség gondozásában megjelenő könyv fejezeteiből mazsoláztunk az Lépéselőny Virtuális Irodaház olvasói számára.
A könyv az árpolitikának egy egész fejezetet szentelt. „Az árpolitika lényege a „jó ár kialakítása”.” –olvasható. A kérdés az, hogyan? Ismernünk kell hozzá az ár funkcióit, fajtáit, figyelembe kell venni az árképzés elveit és formáit. Tudatos az Ön cégében az árdifferenciálás, vevői árérzékenység és ártárgyalás és-ellenőrzés? A könyvből mindezt megismerheti.  
Dr. Kandikó József Árpolitika: vevő és eladó eredményes kompromisszuma! című írásából két részletben közlünk ízelítőt.

Bővebben...
 
100%-nak mennyi a fele? Nyomtatás E-mail
2010. május 14. péntek, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Partnerkeresésé win-win alaponSokszor találkozom mikro- és kisvállalkozói körben azzal a gondolkodásmóddal (tisztelet a kivételnek), hogy ha egy üzlet 50-50%-ban jó mindkét félnek, az már jó. Ehhez képest hallottam egy rendkívül szimpatikus nézőpontot: egy üzlet akkor igazán jó, ha 100%-ban jó mindkét félnek. Azaz a win-win (győztes-győztes) elv nem 50-50%-ot, hanem 100-100%-ot kell jelentsen, akkor tartalmas igazán.

Bővebben...
 
Üzletszerzés az online irodaházban Nyomtatás E-mail
2010. május 11. kedd, 03:00
Lépéselőny/Marketing:Online irodaházAz Online Irodaház éppen olyan, mint társa, az „offline”, azzal a nem elhanyagolható különbséggel, hogy a szerverek biztosította téren kívül semmilyen fizikai anyagot nem igényel. Nem kell jobban befűteni, ha kint hideg van, és a légkondi sem pörgeti fel a mérőórát, ha beköszönt a hőség, mégis a gazdaság szerves része.
Bővebben...
 
Gyerek és idő: a mindenkinek előnyös üzlet titkai Nyomtatás E-mail
2010. május 10. hétfő, 03:00
05_10LEKorábban meséltem már floridai, az ingatlan eladás területén dolgozó ismerősömről, akivel mindig történik valami, ami az üzleti partnerkeresés és az új vevő szerzés területén érdekes és jó példa. Ezt a sztorit mint a kifogáskezelés mintáját taníthatnák minden az értékesítés iskoláiban a világon, azt gondolom. Partnert lehet keresni és találni üzleti közösség, szakmai tudakozó, cégtár segítségével is, de eljutni a szerződéskötésig külön művészet, ahogy azt a lenti történet is mutatja.
Bővebben...
 
Csoda, káposzta, és az üzlet fellendítése Nyomtatás E-mail
2010. május 07. péntek, 03:00
05_07LE
Nemrég olvastam egy mondást, mely szerint "imádkozz csodákért, de ültess káposztát!". Ennek több verziója alakult ki az idők során, de a mondanivaló, a lényeg egy: ha az ember nem csak várja kívülről a "megváltást", hanem tesz is érte, aktívan, azzal biztosabban éri el a kívánt hatást.
Bővebben...
 
Marketing: Onlinemarketing-trendek a válság után Nyomtatás E-mail
2010. május 06. csütörtök, 03:00

 

Online marketing trendekAmerikában elkezdett felfelé kanyarodni az online hirdetések piacát ábrázoló grafikon, és idén a digitális összbüdzsé talán meg is fogja haladni a printhirdetésekre fordított pénzeket. Itthon a tavalyi évben inkább még stagnálásról beszélhetünk.  
Bővebben...
 
Marketing: Hogyan hódítsanak online a KKV-k? Nyomtatás E-mail
2010. május 05. szerda, 03:00
internetes marketingAz internet szerepe napjainkban megkérdőjelezhetetlen. A magyar háztartások egynegyede rendelkezik internet-előfizetéssel, a lakosság több mint fele használja az internetet (KSH). Jogos a kérdés: hogyan hasznosíthatja mindezt egy kis- vagy középvállalkozás?
Bővebben...
 
Leginkább videómegosztókat nézünk Nyomtatás E-mail
2010. április 30. péntek, 03:00

04_30marketing1Egyre népszerűbbek a közösségi oldalak és a videómegosztók, míg a felnőtt tartalmak és online játékok felhasználóinak száma stagnál - állítja az Ipsos/Gemius kutatása.  

Bővebben...
 
Könyvvásárlási és olvasási szokások kutatás 2010. Nyomtatás E-mail
2010. április 26. hétfő, 03:00

04_26knyv4Az internetet használók körében indított kutatás, amely a mai magyarországi könyvolvasási és vásárlási szokásokat, valamint a könyvkiadók ismertségét térképezi fel.
A kutatás jelenleg is folyik, de a beérkezett válaszokból már körvonalazódnak részeredmények, ebből szemezgettünk néhányat.

Bővebben...
 
A WiFi-képes készülékek hajtják a mobilmarketinget Nyomtatás E-mail
2010. április 23. péntek, 03:00

04_23marketin12012-re az újonnan piacra dobott mobilkészülékek negyede már WiFi-képes lesz - áll az In-Stat tanulmányában -, lehetővé téve ezzel a még nagyobb elérést a mobilmarketingesek számára.

Bővebben...
 
A CRM következő szintje Nyomtatás E-mail
2010. április 20. kedd, 03:00

04_20marketing1A marketingesek gyakran elavult és leegyszerűsített CRM megközelítéseket alkalmaznak, melyek mára nem számítanak hatékonynak. Elérkezett az idő a digitális technikákat alkalmazó CRM programok bevezetésére, mely a legerőteljesebb stratégiák és eszközök használatával igen eredményes lehet a piacon.

Bővebben...
 
Vendégbarát múzeumokra lehet szavazni Nyomtatás E-mail
2010. április 15. csütörtök, 08:24
04_16marketing32010. május 2-ig lehet szavazni a Vendégbarát Múzeum programban részt vevő intézményekre a www.est.hu honlapon. A szavazók értékes belépőjegyeket nyerhetnek 2009 Vendégbarát Múzeumaiba: az esztergomi Duna Múzeumba, az Orfűi Malommúzeumba és a Nyíregyháza melletti Sóstói Múzeumfaluba - értesült az OBJEKTÍV Hírügynökség.
Bővebben...
 
A közösségi eszközök használata erősödik az üzleti életben Nyomtatás E-mail
2010. április 15. csütörtök, 03:00
04_15mark1

A közösségi eszközök használata erősödik az üzleti életben, a szervezetek háromnegyede már használja az ilyen típusú hálózatokat - derül ki a Cisco nemzetközi kutatásából.
Bővebben...
 
Mi a közösségi média jövője? Nyomtatás E-mail
2010. március 10. szerda, 03:00

03_10mark1A közösségi média, az elmúlt néhány évben, mióta marketingeszközként üzemel, rendkívül nagy hatást tett a cégek üzletvitelére. Az elkövetkező években további változásokra lehet számítani, ahogy a közösségi média marketing a vállalatok marketing osztályáról kiindulva szinte az összes üzleti tevékenységben szerepet kap.

Bővebben...
 
Vevőválogató Nyomtatás E-mail
2010. március 04. csütörtök, 03:00
03_04mark1

Sejthető, hogy a válságból a kapcsolati tőke fogja kivezetni a cégeket, ami immár az internet segítségével is könnyedén építhető.
Bővebben...
 
<< Első < Előző 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Következő > Utolsó >>

10. oldal / 22

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

Frenyó és Társai Építõip... Frenyó és Társai Építõipari Szolgáltató és Kereskedelmi Kft.
Tóth Csaba

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Rentex 95 Kft.
Molnár József

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Gál Zoltán független pénz... Gál Zoltán független pénzügyi szaktanácsadó
Gál Zoltán

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
ProDm területi vezető
METZNÉ HORVÁTH ÁGOTA

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.