Határozott figura |
|
|
2011. augusztus 10. szerda, 00:00 |
Nyár van, mindenki szabadságon, aki pedig az irodában van és dolgozik, őt úgy védi a titkárnők fala, mint ha az amerikai elnök volna – mit tehet egy üzletkötő ebben a helyzetben, ha meg szeretne élni? |
Bővebben...
|
Tartozik az adóhivatalnak? |
|
|
2011. augusztus 10. szerda, 00:00 |
Akiknek elektronikusan kell bevallásaikat beküldeni, azok már augusztustól lekérdezhetik ügyfélkapujukon keresztül, hogy a tavalyi évre van e késedelmi pótlékfizetési kötelezettségük. |
Bővebben...
|
Mi fán terem az ügyfél? |
|
|
2011. augusztus 08. hétfő, 00:00 |
A kérdés főleg a nyári uborkaszezonban érdekes, hiszen „mindenki” szabadságon van, vagy az esős idő miatt nyűgös és már indulna szabadságra – nem éppen ideális terep egy értékesítő számára… |
Bővebben...
|
Szemet szemért |
|
|
2011. augusztus 05. péntek, 00:00 |
Nincs is annál kényelmesebb, mint ha egy beszélgető / tárgyalópartnerünk elgondolkozik, majd bejelenti: „felhívom az XY-t, neki pont Rátok van szüksége”, és ebből üzlet is lesz. Ki ne szeretne így haladni? |
Bővebben...
|
Célpiac |
|
|
2011. augusztus 03. szerda, 00:00 |
Ki a célcsoportom? Már-már hamleti a kérdés egy mikrovállalkozó esetében, hiszen melyikünk ne esett volna még abba a hibába, hogy mindenkinek el akart adni? |
Bővebben...
|
Bízva bízzál! |
|
|
2011. augusztus 01. hétfő, 00:00 |
Értékesítőnek lenni nem a világ legegyszerűbb szakmája. Erre gondoltam már akkor is, amikor egyetemistaként eldöntöttem: én bizony soha nem fogok értékesítéssel foglalkozni, mert az nekem nem megy.… és bízva bízzál |
Bővebben...
|
Amikor a több kevesebb |
|
|
2011. július 29. péntek, 00:00 |
A laptopom billentyűzetén eltört egy gomb, és igazi laikusként először a márkaszervizbe vettem az irányt. Ez nem bizonyult jó döntésnek összességében, mint kiderült… |
Bővebben...
|
Az ügyfélszolgálat csúcsa |
|
|
2011. július 28. csütörtök, 00:00 |
„A multiknál nem törődnek az emberekkel”, „a nagy cégeknél a kis vevőt semmibe veszik” – ilyen, és ehhez hasonló megnyilatkozásokat nap, mint nap hall az ember, főleg, ha a szóban forgó nagyvállalat kis versenytársával beszélget. |
Bővebben...
|
Aranymosás |
|
|
2011. július 20. szerda, 00:00 |
Nyár van, és ez bizony nem könnyíti meg az ügyfeleket kereső értékesítők dolgát. Aki rutinos, már tudja: nem a július és az augusztus általában a legerősebb hónap (bár ez nem megcáfolhatatlan tény). |
Bővebben...
|
Legyen Ön is Galilei! |
|
|
2011. július 19. kedd, 00:00 |
Korának egyik legjelentősebb polihisztoraként Galileo Galilei a matematika, a fizika, a csillagászat terén egyaránt végzett kísérleteket, és alkotott maradandókat. Jóllehet rövidtávon kötelezték tanai visszavonására, mégis maradandót alkotott. |
Bővebben...
|
|
Értelmezési nehézségek |
|
|
2011. július 18. hétfő, 00:00 |
„Egyről beszélünk”, „értjük egymást”, és még sorolhatnám, hányféleképpen próbáljuk kifejezni azt, amikor ténylegesen értjük egymást. Aki értékesítéssel foglalkozik, az azonban pontosan tudja: ha ez így működne a gyakorlatban, akkor az értékesítés lenne a |
Bővebben...
|
A top kereső kifejezés |
|
|
2011. július 15. péntek, 00:00 |
Megdöbbentő adatot hallottam a napokban egy, az Internetben igencsak jártas partneremtől. Természetesen nem hivatalos információ, de hiteles számomra, és elgondolkodtató. Ön szerint mely kifejezésre keresnek a legtöbbet az Interneten? |
Bővebben...
|
Ajánlások szárnyán |
|
|
2011. július 14. csütörtök, 00:00 |
online marketing, marketing keresőmarketing, marketing képzések, keresőoptimalizálás, marketing, weboldalkészítés, keresőmarketing, keresőmarketing e-mail, keresőmarketing szolgáltatások, képzések, marketing, képzések tudásanyagok, üzleti közösség, üzlet |
Bővebben...
|
"Hívjon vissza később!" |
|
|
2011. július 12. kedd, 00:00 |
Ez a ”kedvenc” mondata minden értékesítőnek, aki szeretne haladni egy ügyféllel, de az sehogy sem akar horogra akadni. |
Bővebben...
|
Nem lehet megúszni |
|
|
2011. július 11. hétfő, 00:00 |
Mi történik, ha üzleteket szeretnénk szerezni, kell a plusz bevétel és az új ügyfelek, de egész egyszerűen nem akar senki sem reagálni a promócióinkra, hirdetéseinkre? |
Bővebben...
|
Ön dönt: viszik, vagy vezet? |
|
|
2011. július 05. kedd, 00:00 |
Volt már olyan tárgyalása, ahol úgy érezte, most szerződést fognak tudni kötni a partnerével – ő aztán annyira belebonyolódott, vagy elbizonytalanodott, hogy végül semmi sem lett az egészből? |
Bővebben...
|
Köd előttem, köd utánam |
|
|
2011. július 01. péntek, 00:00 |
A legtöbb a lényeges és publikus információkat tartalmazza egy-egy cégről: méret és elérhetőségi adatok, esetleg tulajdonosi háttér. Van, ahol ennél mélyebb információkat lehet megtudni róluk, mint például a rendelkezésükre álló számítógépek és |
Bővebben...
|
Lendületből előzni |
|
|
2011. június 30. csütörtök, 00:00 |
Miért nincs elég bevételünk? Miért nem rendelnek az ügyfelek? Mit kellene tenni, hogy ne csak nehézségekből álljon az életünk? Ilyen és hasonló kérdések foglalkoztatják nap, mint nap a mikrovállalkozások egy el nem hanyagolható részét. |
Bővebben...
|
Trend a lelke mindennek |
|
|
2011. június 29. szerda, 00:00 |
Aki foglalkozott valaha MLM-el, tudja: a fogyasztói trendek elemzése,kiaknázása komoly üzlet. Ha valaki tisztában van vele,mit és hogy tett,vett,gondolt célpiaca az elmúlt 1–5–10 év során,nem téveszti majd szem elől az újonnan felbukkanó lehetőségeket sem |
Bővebben...
|
Az előkészítés fontossága |
|
|
2011. június 28. kedd, 00:00 |
Talán nincs dühítőbb annál, mint amikor az ember feleslegesen pazarolja az idejét. Az üzleti életben egy buta okból elmaradt, vagy feleslegesen megvalósult találkozó értéke pénzben kifejezhető – ezért aki sokra tartja saját idejét, mindennél fontosabbá te |
Bővebben...
|
|