Kérdezni vagy nem kérdezni? |
2007. április 21. szombat, 19:26 |
A felmérések fontossága…Kommunikáció a közönséggelA felmérések arra valók, hogy felmérjük a „közönségünk” véleményét, igényeit, realitását, pl.: „Kire hallgat? Kitől fogad el tanácsot? stb”. De mi az, hogy „közönség”? Ez egy különleges csoport, amely a PR szakemberek számára a „közönség egy típusát” jelenti. Tehát egy jó PR-os nem óriási tömegekben gondolkodik, hanem csoporttípusokban, a tömegeken belül. Egy közös érdeklődés vagy egy szakmai közös jellemző határozza meg a közönség típusát. Kérdése van a cikkhez? Írja meg a
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
e-mailcímre! Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →További cikkeket a témában a "Vezetői túlélőcsomag" rovatunkban olvashat →
A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben. |