A mobiltelefon, mint marketingeszköz |
2007. április 21. szombat, 19:26 |
Nem szabadulunk a mobilos reklámoktólMit hoz az Internet terjedése?Bár most még az egész világon nagyon kicsik a mobiltelefonra érkező reklámokra költött összegek, alig 3 éven belül megváltozik ez a helyzet, derült ki a második magyarországi Mobilkonferencián. Magyarországon is minden feltétel adott a mobilmarketing kiteljesedéséhez. A reklámszakemberek szerint meg kell kedveltetni a mobilreklámot, és kerülni kell a kéretlen üzenetek, spam-ek küldését. Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében? Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →
A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben. |