Kontaktcenter megoldások Nyomtatás
2007. április 21. szombat, 19:26
Költséghatékony, egyszerűsített és az ügyfél elégedettséget növelő ügyfélszolgálat

ImageVégponttól-végpontig terjedő SIP megoldás

 

Az Avaya január végén bejelentette legújabb kontaktcenter megoldásait. Az új termékek költséghatékony, egyszerűsített és az ügyfél elégedettséget növelő ügyfélszolgálatot eredményeznek. A megoldás a Session Initiation Protocol (SIP) képességekre épül, ennek előnyeit a kontaktcenter működtetésében érdekelt minden szakember érezheti, kezdve az IT rendszergazdától és az ügyfélszolgálati munkatársaktól, egészen a szolgáltatást igénylő ügyfélig.


Az új Avaya megoldás végponttól-végpontig terjedő SIP megoldást jelent – ami a távközlési szolgáltató trönkjétől indul és az ügyfélszolgálati munkatárs asztalán ér véget. Ennek a megközelítésnek köszönhetően csökkennek a vállalkozások költségei és egyszerűbbé válik az ügyfélszolgálati rendszer telepítése is.

ImageAz új SIP képességek lehetővé teszik, hogy az ügyfélszolgálati munkatársak rugalmasabban dolgozzanak, miközben produktivitásuk is növekszik. Az új SIP –en alapuló kontaktcenter telefon alapvető és korábban a készüléken nem látható ügyfélkapcsolati funkciókkal segíti az ügyfélszolgálati munkatárs munkáját (mint például az ügyintéző kollégák valós idejű elérhetősége, rendszer statisztikák, az ügyintéző státusza a Kontaktcenterben, távmunka támogatása). A rendszer biztosítja a jelenlét alapú munkamegosztást, mindig a jelenlévő, legnagyobb tudással rendelkező szakértőhöz irányítja a beérkező hívást. Távmunka esetén a telefon biztonságos VPN kapcsolaton keresztül csatlakozik a központhoz, így az ügyfélszolgálati munkatárs otthonában is üzemeltethető, ezzel is növelve az otthonról dolgozó munkatársak hatékonyságát. Az összes kritikus kontaktcenter képesség ezentúl a meglévő ISDN trönkök alternatíváján, a SIP trönkön keresztül is elérhető.

Videó megoldások
ImageAz ügyfélélmény az új, önkiszolgáló jellegű Avaya videó megoldásával növelhető. Az Avaya központ lehetővé teszi, hogy a 3G mobiltelefonról vagy számítógépről bejelentkező ügyfelek részére videó-alapú menürendszer jelenjen meg, várakozás közben megnézhetik akár az aktuális reklámfilmeket, vagy pedig a kiválasztott termék videó bemutatóját.
Az új SIP képességek mellett az IP-telefónia terén vezetőnek számító új Avaya Communication Manager alkalmazás 5.0-ás változata is elérhető, mellyel hatékonyan megvalósíthatók a most bemutatott kontaktcenter funkciók. A SIP képességekkel felvértezett kontaktcenter telefon neve Avaya Agent Deskphone 16CC, és az új videó önkiszolgáló megoldást pedig Avaya Interactive Voice and Video Response-nak hívják.

Avaya Proactive Contact 4.0
Az Avaya ugyanakkor bejelentette az Avaya Proactive Contact 4.0-ás változatát – a megoldás automatikusan kimenő hívásokat generál az ügyfelek felé. Ez különösen akkor hasznos, ha az ügyfeleket egy közeledő határidőről kell informálni vagy ha telemarketing kampányok lebonyolítása a cél. Az alkalmazás előre beállított varázslóival a kontaktcenter csoportvezetői önállóan is képesek ügyféllistákat készíteni és kezelni.
A Proactive Contact alkalmazás – a többi Avaya kontaktcenter megoldáshoz hasonlóan – Linux platformon is fut, a Red Hat Linux támogatás pedig már most elérhető. A teljes Linux integrációnak köszönhetően kevesebb operációs rendszert kell menedzselni, így csökkennek a fenntartási költségek, kevesebb hardvert kell vásárolni. A Proactive Contact -ban minden adatfolyam titkosított – beleértve a felhasználók nevét, a jelszavakat, a hívó fél és az ügyfélszolgálati munkatárs között kicserélt adatokat is.

ImageAz Avayakontakt center megoldásai standard és bővített változatban is elérhetők. A Standard Edition olyan alkalmazásokat foglal magába, mint bejövő/kimenő hívások irányítása, hang alapú önkiszolgálás, és azonnali üzenetküldési lehetőség.
Az Advanced Edition olyan képességeket tartalmaz, mint az aktuális statisztikákhoz dinamikusan igazodó és előre látó hívásirányítás valamint SIP hang és videó. A különböző változatok tulajdonságairól, elérhetőségeiről bővebb információ az Avaya weboldalán található: www.avaya.com

Forrás: Awaya
 

Kérdése van a cikkhez? Írja meg a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.
 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.