Kis pénzből nagy márkát 1 Nyomtatás
2007. április 21. szombat, 19:26
A legnagyobb marketingköltési bakik

Image

Avagy  a marketingbüdzsé megtérülése

Képzeljük magunkat egy szép golfpályára! Rendelkezésünkre áll minden: ütő, labda, versenytárs, kisegítők. Ha jók akarunk lenni, egyszerre több mindenre kell figyelnünk: hol a cél, milyen a pálya, milyen az idő. Ezek ismeretében érdemes kitalálni, hogyan játsszunk, különben nehéz jó eredményt elérni. 

A marketing is ilyen: az üzleti életben is meg kell határozni, mi a célunk, hogyan lehet azt elérni, milyen eszközöket milyen feltételekkel használhatunk, kikkel és hogyan érdemes együttműködni. (2007.05.23)

Tovább a teljes cikkhez→ 


Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőinkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?

Cégtárunk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →

További cikkeket a témában a "Vezetői túlélőcsomag" rovatunkban olvashat →

A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.
 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.