Kis pénzből nagy márkát 4. |
2007. április 21. szombat, 19:26 |
Mitől térül meg a hirdetési kasszába tett pénz?A hatékony reklámkampány titkaErősödik az a vezetői igény, amely hatékonyabbá tenné a működést, kiemelné a céget a versenykörnyezetből, s ahol a marketing, a jó kommunikáció a növekedés egyik eszköze. Ezek a cégek már nem csak jobbak szeretnének lenni, de annak is kívánnak látszani, egyszóval szeretnék jól eladni magukat. Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre! Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőinkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében? Cégtárunk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →További cikkeket a témában a "Vezetői túlélőcsomag" rovatunkban olvashat → A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben. |