Kis pénzből nagy márkát 4. Nyomtatás
2007. április 21. szombat, 19:26
Mitől térül meg a hirdetési kasszába tett pénz?

ImageA hatékony reklámkampány titka

Erősödik az a vezetői igény, amely hatékonyabbá tenné a működést, kiemelné a céget a versenykörnyezetből, s ahol a marketing, a jó kommunikáció a növekedés egyik eszköze. Ezek a cégek már nem csak jobbak szeretnének lenni, de annak is kívánnak látszani, egyszóval szeretnék jól eladni magukat.
Ahhoz, hogy hirdetés révén vevőket szerezzünk, rendszeres megjelenésre, az ismertség kialakítására és fenntartására van szükség. (2007.06.20)

Tovább a teljes cikkhez→



Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre! 

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőinkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?

Cégtárunk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →

További cikkeket a témában a "Vezetői túlélőcsomag" rovatunkban olvashat →

A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.
 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.