Bébi-brandek erősítették a Danone-t |
2010. február 12. péntek, 03:00 |
Négy százalékkal növelte profitját tavaly a Danone - a joghurtgyártó a következő években is hasonló méretű bővülésre számít.
Éves profitját 4, eladásait 1,6 százalékkal tudta növelni 2009-ben a Danone: a világ legnagyobb joghurtgyártója 14,9 milliárdos forgalom mellett 1,36 milliárd eurós nyereséget jelentett. A jó eredményt a 600 millió eurót érő Fructor gyümölcslé-brand és több európai és ázsiai bébi-brand értékesítése is segítette. A negyedik negyedév a Danone mindegyik stratégiai ágazatában növekedést hozott: a cég a tejtermék-ágazatban 4,6 százalékkal, a ásványvíz-ágazatban 3,8 százalékkal növelte eredményét, a bébiételek eladása 7 százalékkal erősödött. A vállalat menedzsmentje a korábbi 8-10-ről novemberben 5 százalékra csökkentette középtávú éves növekedési célját, ezt 2010-re is fenntartja, emellett a célok közt a cash flow minimum 10 százalékos növelése is szerepel. Forrás: Napi Gazdaság www.napi.hu A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben. |