Bébi-brandek erősítették a Danone-t Nyomtatás
2010. február 12. péntek, 03:00

02_12_mark_danon

 

Négy százalékkal növelte profitját tavaly a Danone - a joghurtgyártó a következő években is hasonló méretű bővülésre számít.


 

Éves profitját 4, eladásait 1,6 százalékkal tudta növelni 2009-ben a Danone: a világ legnagyobb joghurtgyártója 14,9 milliárdos forgalom mellett 1,36 milliárd eurós nyereséget jelentett. A jó eredményt a 600 millió eurót érő Fructor gyümölcslé-brand és több európai és ázsiai bébi-brand értékesítése is segítette.

A negyedik negyedév a Danone mindegyik stratégiai ágazatában növekedést hozott: a cég a tejtermék-ágazatban 4,6 százalékkal, a ásványvíz-ágazatban 3,8 százalékkal növelte eredményét, a bébiételek eladása 7 százalékkal erősödött.

A vállalat menedzsmentje a korábbi 8-10-ről novemberben 5 százalékra csökkentette középtávú éves növekedési célját, ezt 2010-re is fenntartja, emellett a célok közt a cash flow minimum 10 százalékos növelése is szerepel.

Forrás:

Napi Gazdaság

www.napi.hu

A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.
 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.