Hol és mennyit érdemes hirdetésre költeni? Hogyan érjük el, hogy nálunk hirdessenek? |
2010. február 25. csütörtök, 03:00 |
(BTL.hu)Vitatott, hogy gazdasági válság idején több vagy kevesebb reklámköltést javasolnak-e a szakemberek?
Ahol a reklámköltések mértéke nem csökken, a stratégia ott is biztosan átalakul, és a legfontosabb kérdés az lesz: hogyan tudjuk minimálisra szorítani a nem potenciális vevők elérését? Mindebben nyújt segítséget...a Reklámakadémia ősszel induló Reklámköltés mesterkurzusa. A felesleges reklám, a meddőszórás, a hideg megkeresés pazarlás. A felesleges reklám nemcsak indokolatlanul terheli a gazdasági szervezet forrásait, hanem a fogyasztásra negatív, bumeráng hatása is van. 2009 őszén a Mesterkurzusok égisze alatt a Reklámakadémia új reklámszakmai képzést indít Reklámköltés mesterkurzus címmel. A mesterkurzus célja, hogy közös fórumot teremtsen a médiumok és a hirdető cégek számára, ahol a hirdető cégek teljes körű képet kapnak a hazai médiapiacról, még a médiumok megismerik azokat a szempontokat, amelyek alapján a cégek hirdetési felületet választanak, és döntenek egy-egy médium mellett. A Reklámköltés mesterkurzus közelebb kívánja hozni egymáshoz a reklámpiacon egymásnak feszülő érdekeket, vagyis a médiumokat, - akik meg akarják győzni a cégeket, hogy náluk költsék el a pénzüket, és el akarják érni azokat a hirdetőket, akik ügynökségeken keresztül hirdetnek-, illetve azokat a cégeket, akik pedig a lehető legjobb, leghatékonyabb helyen akarják befektetni a pénzüket az állandóan változó médiapiacon.
A Reklámköltés mesterkurzus előadói: Baráth Maya (kommunikációs szakember), Dr. Breitner Miklós (a HVG Zrt. kereskedelmi és stratégiai igazgatója), Dr. Nagy Bálint ( a Magyar Reklámszövetség elnöke), Herendi Gábor ( a Skyfilm Stúdió ügyvezető igazgatója), Jüttner Katalin ( a Marks and Spencer vezérigazgatója), Kádár Tamás ( az Est Media Group ügyvezető igazgatója), Kiss Emőke (médiaigazgató, Porsche Hungaria), Lengyel András ( az Axel Springer hirdetési igazgatója), Lukács Csilla ( az ATV kereskedelmi igazgatója), Mányi-Szabó Gabriella (Medialógus Kft. ügyvezető igazgató), Miczinkó Katalin ( a Ringier Kiadó hirdetési igazgatója), Novák Péter ( a Kirowski ügyvezetője), Perjés Tamás (az Ipsos vállalatcsoport Közép-Kelet Európai üzletfejlesztési igazgatója) Pénzes Anna (a MediaSpirit Consulting Kft. ügyvezetője, társszerzője A reklám helye című szakkönyvnek), Sas István (pszichológus, reklámfilmrendező, média szakértő), Schiffer Ferenc ( a Carat médiaigazgatója), Simon Zsolt ( a MAKSZ elnöke), Szabó D. Tamás ( szakértő, Magyar Telekom), Várhelyi Endre ( a Hat Reklámügynökség médiaigazgatója)
A Reklámköltés mesterkurzus részletes tematikája >>>
Bővebb információt a Reklámköltés mesterkurzusról a www.mesterkurzusok.hu oldalon olvashat, vagy a 06-20/338-0352-es telefonszámon kérhet. Forrás: Bellow The Line Magazin www.btl.hu A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben. |