Láss világot! - Western Union a fiatalokért Nyomtatás
2010. március 02. kedd, 03:00

03_02_mark_utazs

 

(BTL.hu)A „Valóságunk Alakítása Napról-napra” a tudatos társadalomért, azaz „VAN” Alapítvány 2010-es Láss világot! kampányához csatlakozott a Western Union magyarországi képviselője, az Intercash Zrt.


 

A program célja, hogy az állami gondozás alatt álló hátrányos helyzetű fiatalok számára olyan lehetőségeket tárjon fel...

amelyek révén - az esélyegyenlőség jegyében - társadalmi elfogadottságuk, szellemi teljesítményük megbecsülése valósul meg. Lehetőségeket kapnak a programtól, hogy tanuljanak, illetve tehetségüket kibontakoztathassák a tanuláson keresztül. A VAN Alapítvány ezzel a programmal elsősorban nyelvtanulási lehetőséget kíván biztosítani, mellyel lehetővé teszi a tanulmányi előrelépést, növelve ezzel a fiatalok jövőbeni munkavállalási esélyeit.

A több mint 150 esztendős múltra visszatekintő Western Union Pénzátutalás világszerte működő hálózata és közel 300 000 kirendeltsége révén megbízható, gyors és rugalmas lehetőséget biztosít mindazoknak, akik percek alatt szeretnének készpénzt átutalni akár külföldre, akár belföldre. Világszerte ismert „amit küldünk, több mint pénz” üzenetét közvetíti a VAN Alapítvánnyal való együttműködés is.

Az Intercash Zrt. a program kiemelt támogatója, a kampány nyitó akkordjaként több, mint 50 támogatottnak igen gazdag élményt adva búcsúztatta az óévet, egy bécsi kirándulás során. Budapestről olyan ismert és a tehetségüket akár országhatárokat átlépve kibontakoztató személyiségek, mint Király Linda, Janics Natasa, Király Viktor és Oláh Ibolya utaltak pénzt a Western Union szolgáltatás igénybevételével Ausztriába, ahol az állami gondozásban élők maguk vették át a támogatást néhány percen belül. Dr. Miháldi Ferenc, az Intercash Zrt. igazgatója elmondta a Bécsbe történő utalás során, hogy azért fontos számukra az alapítvánnyal történő együttműködés, mert „egy tehetség kibontakozásának nem lehet akadálya a nyelvek közötti különbözőség, az országok közötti távolság, csakúgy, mint a Western Unionnak, amely maga is jelen van szinte minden kultúrában, mondhatni a kapcsolatok eszközeként, akár egy ösztöndíj-programban vagy egy partneri együttműködés során.”

A Western Union azért is állt a kezdeményezés mellé, mert maga is - a kampány üzenetéhez hasonlóan - a „határnélküliséget”szimbolizálja.

„A nyelvtanulás különösen fontos dolog, hiszen minden egyes nyelv kulcsot jelent különböző kultúrák megismeréséhez, megértéséhez és sokszor egy országba, társadalomba való beilleszkedés teljesen lehetetlen anélkül, hogy az ember megtanulna a helyi nyelvet. Sokak számára manapság ez már magától értetődő, az iskolákban egyre nagyobb hangsúlyt kap a nyelvtanulás, de az iskolapadban, órákon egy nyelv elsajátítása eléggé nehéz. Igazi motivációt jelenthet például, ha az ember hosszabb, rövidebb ideig idegen nyelvű környezetben tanulhat. A Láss világot! kampány ehhez a pluszhoz segíti hozzá azokat a gyerekeket, akinek erre nem sok esélyük lenne, és ez valóban nagyszerű kezdeményezés. Amikor Ausztriába érkeztem, a magyaron kívül három másik nyelvet beszéltem, de németül nem tudtam egy szót sem. A baráti körben meg tudtam magam értetni angolul, de például nem is álmodhattam arról, hogy bármilyen állást megszerezhetnék egy nemzetközi cégnél, hiszen az álláshirdetések, interjúk nyelve a német. Az első és legfontosabb tennivalóm tehát az volt, hogy megtanuljak németül. Négy hónap intenzív tanulás után már állásinterjúkra jártam, melyeken persze nem szerepeltem túl jól, de azért általában megértettem a kérdéseket, bár válaszolni csak nagyon egyszerű mondatokban tudtam rájuk. A Western Union volt az első cég, ahol az állásinterjún felderült a beszélgetőpartnerem arca, amikor mondtam, hogy magyar vagyok. "Nagyszerű, még úgysincsen magyar kollegánk!" Azonnal tudtam, hogy itt a helyem. Itt szinte minden kolléga más országból érkezett, az osztrákok aranya a becsi irodában 20% körül mozog, a hivatalos nyelv az angol, mert azt tényleg mindenki megérti. A részleg ahol dolgozom, négy főből áll, az ajtónkon négy zászló díszeleg: egy dél-afrikai, egy osztrák, egy francia és egy magyar. Nálunk valóban megvalósul a határnélküliség. Egy globális team részesei vagyunk, heti rendszerességgel zajlanak telefonkonferenciák, melyek résztvevői a világ minden kontinenséről telefonálnak (sokszor az időpont nem túl kényelmes, de máshogy sajnos nem megy). Mindenki izgatottan várja például a jövő évi foci VB-t. Ilyenkor több mint 5000 kolléga a világ minden táján egymásnak drukkol, megtárgyalják az eredményeket, ünnepelnek vagy sajnálkoznak, tényleg, mint egy nagy család. Mindez lehetetlen lenne egy közös nyelv ismerete nélkül.” - mesélte el Horak Barbara, a Western Union bécsi regionális központjának magyar származású munkatársa.

A Láss világot! programban résztvevő fiatalok, a közeljövőben elutaznak Hollandiába és Angliába, valamint tavasszal megrendezésre kerül egy jótékonysági est is.

Laky Barbara, az alapítvány kurátora hozzátette „fontosnak tartjuk, hogy a Western Union valós lehetőséget kínál, biztonságot nyújt azáltal, hogy bárhol és bármikor tudunk anyagi támogatást küldeni a programunkban résztvevőknek anélkül, hogy ehhez bármilyen plusz feltételt meg kéne teremtenünk egy idegen országban.”

Forrás:

Below The Line Magazin

www.btl.hu

 

 

 

A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.
 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.