Hogyan tűnjünk ki a tömegből? |
2007. április 21. szombat, 19:26 |
Még nem a mi cégünk az első, akire gondol a piac?A megkülönböztetés művészeteMivel különböztetheti meg egy cég magát versenytársaitól? Mi alapján dönt a vásárló? Milyen egy jó szlogen?Jó pozicionálás nélkül csak egy leszünk a több hasonló szolgáltatást nyújtó cég közül. Az egyetlen megkülönböztető elem a nevünk lesz. Ez alapján azonban nehéz eldöntenie egy érdeklődőnek, hogy miben különbözik termékünk vagy szolgáltatásunk a többiekétől.
Kérdése van a cikkhez? Írja meg az
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
e-mailcímre! Cégtárunk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →További cikkeket a témában a "Vezetői túlélőcsomag" rovatunkban olvashat →
A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben. |