Mitől lesz sikeres egy céges weblap? Nyomtatás
2007. április 21. szombat, 19:26
Website-unk okos használata

ImageMi a cél, kit akarunk elérni?

Az internetes megjelenés is egy marketingkommunikációs eszköz. Célja, hogy üzenetünket úgy juttassuk el célcsoportunkhoz, hogy befolyásolásukkal egy termék vevőivé váljanak. A jó reklám - így a website is - magára irányítja a figyelmet, előnyt mutat, bizalmat és érdeklődést kelt, meggyőz és egy idő után rávesz a vásárlásra. Így kell működnie internetes megjelenésünknek is.(2007.08.08)

Tovább a teljes cikkhez→


 

Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőinkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?

Cégtárunk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →

További cikkeket a témában a "Vezetői túlélőcsomag" rovatunkban olvashat →

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.
 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.