A biztos bevételhez vezető út |
2010. szeptember 01. szerda, 03:00 |
„Sokat csalódtam ingyenes cégjegyzékekben, de nem annyit, hogy meg ne próbáljak egy üzleti közösséget” – mondta nekem egyik ügyfelünk, és ez megmelengette a szívemet. Nem azért, mert a mi üzleti közösségünk mellett tett hitet, hanem azért, mert ezt példamutató hozzáállásnak tartom, a biztos bevételek egyetlen útjának: soha nem adni fel céljait!
Marketing tervez…A profit a tervezőasztalnál kezdődik: az első lépés az, hogy az ember megtervezi, mit is szeretne elérni: hány új vevőt, mennyi árbevételt, terve szerint mennyi hasznot / profitot várunk az adott évben. Aztán következik az ehhez vezető út: az biztos, hogy a potenciális partnerek megszólítása, az érdeklődés felkeltése megelőzi az értékesítést. Ez még akkor is igaz, ha meglévő, régi, bejáratott ügyfelekről van szó: a marketing minden szempontból az értékesítés előtt jár. Így a marketing feladata megtervezni, hol, hogyan és milyen számban érjük el célközönségünket, mindezt gazdaságosan. …értékesítés végezEzt követően lép be a képbe az értékesítés: az értékesítők feladata az érdeklődőkből fizető ügyfelet, vásárlót „faragni”. És itt válik igazán fontossá a bevezetőmben említett gondolkodás: bár értékesítőként az embert rengeteg visszautasítás és kudarc éri, ha soha nem hátrál meg, előbb-utóbb el fogja érni célját, és üzletet köt! A kitartás az üzletkötők alfája és omegája, teljesen mindegy, hogy a vezérigazgató, vagy a szerződéses ügynök foglalkozik az értékesítéssel. Egy sikeres vállalkozás alapja, hogy kitartó emberek dolgozzanak benne általuk ismert és elfogadott célért, hatékony motivációs rendszerben.
VEGYE FEL A KAPCSOLATOT MUNKATÁRSUNKKAL, HA ÉRDEKLI EZ A LEHETŐSÉG!
|