Egy újsághirdetésből másfél milliós üzlet |
2010. szeptember 09. csütörtök, 03:00 |
„Jó időben lenni a jó helyen” – szokták mondani, hogy ez a siker egyik titka. Viszont azért, hogy a jó idő és a jó hely összejöjjön, folyamatosan tenni kell, mivel kevés piacon lehet előre tudni, hogy pontosan mikor és hová érdemes menni ahhoz, hogy Az Új Vevőket megtalálja az ember. Jó példa erre az a biztosítási ügynök, aki egy hirdetésből talált másfél milliós üzletet…
Váratlan haszonElsőre senki nem gondolná, hogy – főleg manapság – biztosítást el lehet adni hirdetésből. A gyakorló ügynökök szerint még élőszóban, tárgyalva, aktív üzleti partner keresés során sem jön össze túl sűrűn az üzletkötés. Egy ismerősöm mégis úgy döntött, egy időben sok potenciális partnert akar elérni, és egy újsághirdetést helyezett el egy hetilapban. Az eredmény? Beesett egy olyan jelentkező, akinek még nem volt biztosítása, de éppen szüksége volt rá, és az üzlet másfél milliós jutalék bevételt hozott az ügynöknek… Kétféle marketingKétféle gondolkodás létezik a marketinggel és értékesítéssel kapcsolatban: a) minden kiadást inkább négyszer, mint kétszer addig megrágni (hogy gazdaságos legyen!), amíg elévülnek az ajánlatok, és lehet újat kérni és újra rágódni… míg végül nem történik semmi. Igaz, pénzbe nem kerül, de eredményt sem hoz, tehát a profittermelő képessége erősen megkérdőjelezhető. A fenti példában ezzel a gondolkodással nem lehetett volna még elindulni sem, hiszen az újsághirdetések nem működnek eleve, biztosítása mindenkinek van úgyis és nem érdekel senkit sem… legalábbis így szól a tipikus hozzáállás, és aztán önbeteljesítő jóslatként valóban nem is jön létre üzlet belőle… b) minden olyan lehetőséget, ahol a célcsoportot el lehet érni, és nem irreális a költség, megragadni. Lásd a biztosítós példa: ez a módszer MINDIG eredményt hoz! Folyamatosan keresni az új lehetőségeket, tenni értük, és megállás nélkül kiáramoltatni – ez a sikeres vállalkozás alapja! Persze lehet mondani, hogy bizonytalan a második verzió, nincs garancia, meg hogy csalódott már Ön is sokat, és már nem akar többet – de a valóság az, hogy csak ahhoz pártol a szerencse, aki tesz is érte! Németh Zoltán Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni? VEGYE FEL A KAPCSOLATOT MUNKATÁRSUNKKAL, HA ÉRDEKLI EZ A LEHETŐSÉG!
|