Egy újsághirdetésből másfél milliós üzlet Nyomtatás
2010. szeptember 09. csütörtök, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Újsághirdetésekből vevőt szerezni„Jó időben lenni a jó helyen” – szokták mondani, hogy ez a siker egyik titka. Viszont azért, hogy a jó idő és a jó hely összejöjjön, folyamatosan tenni kell, mivel kevés piacon lehet előre tudni, hogy pontosan mikor és hová érdemes menni ahhoz, hogy Az Új Vevőket megtalálja az ember. Jó példa erre az a biztosítási ügynök, aki egy hirdetésből talált másfél milliós üzletet…


Váratlan haszon

Elsőre senki nem gondolná, hogy – főleg manapság – biztosítást el lehet adni hirdetésből. A gyakorló ügynökök szerint még élőszóban, tárgyalva, aktív üzleti partner keresés során sem jön össze túl sűrűn az üzletkötés. Egy ismerősöm mégis úgy döntött, egy időben sok potenciális partnert akar elérni, és egy újsághirdetést helyezett el egy hetilapban. Az eredmény? Beesett egy olyan jelentkező, akinek még nem volt biztosítása, de éppen szüksége volt rá, és az üzlet másfél milliós jutalék bevételt hozott az ügynöknek…

Kétféle marketing

Kétféle gondolkodás létezik a marketinggel és értékesítéssel kapcsolatban:

a)    minden kiadást inkább négyszer, mint kétszer addig megrágni (hogy gazdaságos legyen!), amíg elévülnek az ajánlatok, és lehet újat kérni és újra rágódni… míg végül nem történik semmi. Igaz, pénzbe nem kerül, de eredményt sem hoz, tehát a profittermelő képessége erősen megkérdőjelezhető. A fenti példában ezzel a gondolkodással nem lehetett volna még elindulni sem, hiszen az újsághirdetések nem működnek eleve, biztosítása mindenkinek van úgyis és nem érdekel senkit sem… legalábbis így szól a tipikus hozzáállás, és aztán önbeteljesítő jóslatként valóban nem is jön létre üzlet belőle…

b)    minden olyan lehetőséget, ahol a célcsoportot el lehet érni, és nem irreális a költség, megragadni. Lásd a biztosítós példa: ez a módszer MINDIG eredményt hoz! Folyamatosan keresni az új lehetőségeket, tenni értük, és megállás nélkül kiáramoltatni – ez a sikeres vállalkozás alapja!

Persze lehet mondani, hogy bizonytalan a második verzió, nincs garancia, meg hogy csalódott már Ön is sokat, és már nem akar többet – de a valóság az, hogy csak ahhoz pártol a szerencse, aki tesz is érte!

Németh Zoltán
Lépéselőny Virtuális Irodaház
A kisvállalkozások üzleti partner keresési mentora
Egyetért? Tiltakozik? Írja meg nekünk véleményét erről - Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni?
A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
Szeretné, ha Önnek nem kellene ezzel foglalkoznia, mégis megkapná Excelben az Önnek szóba jöhető partnerek adatait?

VEGYE FEL A KAPCSOLATOT MUNKATÁRSUNKKAL, HA ÉRDEKLI EZ A LEHETŐSÉG!
KATTINTSON IDE, ÉS KÜLDJE EL NEVÉT ÉS TELEFONSZÁMÁT!
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.



A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketingképzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e-mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.

 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.