Találjon több ajánlóra – uralja részpiacát! |
2010. szeptember 15. szerda, 03:00 |
A közelmúltban egy üzleti kapcsolatépítő eseményen Chris Bose kiválóan beszélt arról, hogy találjon üzlete számára több potenciális ügyfélre website-ján keresztül. Az összetevők ehhez, rendkívül hasznosak abban is, hogyan találjon több ajánlóra a networking területén.
Egy jó weboldal releváns emberek megtalálására fókuszál, és potenciális vevőkké konvertálja őket, nem csak látogatókat gyűjt. Ugyanezen a módon a sikeres kapcsolatépítők a megfelelő üzleti szektor potenciális üzleti nagyköveteivel ismerkednek a helyett, hogy csupán számtalan emberrel egy csomó kapcsolatot teremtenének. Ezt követően motiválják az így kialakuló belső körüket arra, hogy számukra ajánlásokat adjanak. A réspiac uralása azt jelenti, hogy weboldalát kizárólag olyan emberekre irányítja, akiket érdekel az a speciális termék, melyet Ön árul. A networkingben szeretnénk elérni, hogy az Ön közvetlen kapcsolatai emlékezzenek arra a speciális célpiacra, amely számára problémákat old meg, és minél precízebben behatárolja ezt, annál jobb. Ha segítségre van szüksége abban, hogy megtalálja réspiacát, elemezze ki kikkel dolgozik ma, kikkel öröm együtt dolgozni, és honnan jön a bevétel! Sikeres kapcsolatépítést, Dave Clarke
|