Történelmi marketing |
2010. szeptember 22. szerda, 03:00 |
„Kérjetek és adatik néktek, keressetek, és találtok” (Máté 7:7) – Máté napja körül keresve sem találhattam volna jobb idézetet, hogy működik valójában a marketing és az értékesítés. Hogy alkalmazható ez ma, 2010-ben az üzleti partnerkeresés és a bevételszerzés során?
A CsatornaEszem ágában sincs teológiai irányból boncolgatni egy ingyenes cégjegyzék, vagy egy üzleti közösség hasznosságát, profittermelő képességét, de egy biztos: csatornát jelentenek nagy mennyiségű potenciális új vevőhöz, akiket ha elérünk, akkor bizony tudunk kérni. Ha mást nem, akkor ajánlást, de legalábbis figyelmet, hogy észrevegyék üzenetünket, kommunikációnkat. Márpedig a nagy számok törvénye alapján is minél többször „mondjuk el kérésünket”, azaz minél több partnerhez jut el üzenetünk, annál biztosabb, hogy lesz is közte olyan, akihez érdemes volt eljuttatni (mivel nem tudjuk előre, ki az, ezért mondják, hogy a marketing fele ablakon kidobott pénz, csak nem tudjuk, melyik fele). A Találat = az új vevőÉrtelemszerűen, ha jól lőttük be a keresési feltételeinket, tudjuk, mit / kit keresünk, előbb-utóbb meg fogjuk találni. Azaz a célcsoport pontos meghatározása mindenekelőtt kulcsmomentum az értékesítésben, hiszen ha rosszul határozom meg, akkor is fogok találni – de nem megfelelő, nem kvalifikált leendő ügyféljelölteket. Összefoglalva: minél precízebben járja körbe, ki lenne Önnek az ideális vevő (mennyit rendel? milyen gyakran? mit? milyen – normális és életszerű! - ütemezésben fizet? hogy kommunikál?), és el fog indulni a hozzá(juk) vezető úton. Németh Zoltán Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni? A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket. VEGYE FEL A KAPCSOLATOT MUNKATÁRSUNKKAL, HA ÉRDEKLI EZ A LEHETŐSÉG!
|