Mit akar a marketing? Nyomtatás
2010. október 08. péntek, 03:00

Lépéselőny/Marketing: MarketingfókuszÉrdekes volt látni a közelmúltban egy egyébként rendkívül sikeres vállalkozót, aki új tevékenységbe fogván próbálja felépíteni annak marketingjét. Egyelőre tapogatózik csak, nincs semmi kézzelfogható abban, amit próbál üzletileg kommunikálni, jóllehet már nem keveset költött rá. Mit is akar valójában a marketing, és hogy lesz belőle bevétel?


Célcsoport

Nem lehet eléggé hangsúlyozni ennek fontosságát. A „mindenkinek tudok adni valamit” elv nem működik, mert valójában senki nem érzi majd magáénak a kommunikációmat – minél alaposabban körbe kell határolni, mit is akarok valójában, és kit akarok elérni. Soha nem lesz abból valódi profit, hogy nagyot akar markolni valaki, és egymással már csak érintőlegesen összefüggő célcsoportokra próbál ráhúzni valamit.

FÓKUSZ!

Amint megvan az irány, a célcsoport, akkor le ne térjen az útról! Fókuszáljon rájuk, tudjon meg róluk minél többet: hol és hogy lehet elérni, megszólítani őket, mire hallgatnak, mit kedvelnek, mivel válthatok ki ellenérzést? Az üzleti partnerkeresés alaptörvénye ez: kitartani egy irány mellett, amely sikerre vezethet!

Képi megjelenítés

Magam sem gondoltam volna, mennyire sokat jelent – főleg egy összetett terméknél, vagy párhuzamosan több szegmensnek szóló termék / szolgáltatás családnál- a képi összhang, a design. Nem érdemes erre az első jöttment ismerős javaslatát olcsón megvenni, ebben biztos vagyok: ha a vevőknek nem megy át rövid idő alatt, mi ez és mire jó, és nem támogatja mindezt a képi megjelenítés, akkor elmarad a haszon, nem lesz gazdaságos a marketing.

Németh Zoltán
Lépéselőny Virtuális Irodaház
A kisvállalkozások üzleti partner keresési mentora
Egyetért? Tiltakozik? Írja meg nekünk véleményét erről - Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni?

A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
Szeretné, ha Önnek nem kellene ezzel foglalkoznia, mégis megkapná Excelben az Önnek szóba jöhető partnerek adatait?

VEGYE FEL A KAPCSOLATOT MUNKATÁRSUNKKAL, HA ÉRDEKLI EZ A LEHETŐSÉG!
KATTINTSON IDE, ÉS KÜLDJE EL NEVÉT ÉS TELEFONSZÁMÁT!
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.


A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner  keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel  és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti  kommunikáció  terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketingképzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e-mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.

 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.