Ezerarcú marketing Nyomtatás
2010. október 25. hétfő, 03:00

Lépéselőny/Marketing: ÜgyfélszerzésAhány ház, annyi szokás – a mondást át lehetne fordítani arra is, hogy ahány cég, annyiféle marketing és értékesítés. Rengeteg partnerünkkel találkoztam az elmúlt 2 hónapban, és számtalan jó ötletet, példát, értékesítési módszert láttam a különböző területeken. Kiválasztottam párat a teljesség igénye nélkül, amelyek megtetszettek és / vagy elengedhetetlenek szerintem egy sikeres vállalkozás alapjaihoz.


Konferenciaszervezés

Több partnerünk is a legválogatottabb témákban szervez kisebb-nagyobb létszámú rendezvényt, konferenciát mostanság melyekre a meglévő partnereiket is meg tudják hívni, és / vagy új ügyfeleket tudnak toborozni. Ilyen célból akár két, vagy több olyan cég is összefoghat, akik az üzleti partner keresésben hasonló irányba rohamoznak.

Kuponok

Három jó példát láttam a közelmúltban:
a) egyik cég a meglévő kapcsolati köréből gyűjt össze felajánlott kedvezményeket a fogorvostól az étteremig, és ezeket osztja meg vevőivel
b) egy másik vállalkozás letölthető kuponokat gyűjt össze az oldalán, melyek reklámlehetőséget adnak partnereinek
c) egy vendégház a közeli étteremmel összefogva biztosít a kényelmes szállás mellé finom ellátást közös kuponakcióval.

Kapcsolatrendszer

Nagyon sok céggel találkoztam, akik nem csak, hogy abból indultak el, de a mai napig abból élnek, amit a főnök, a tulajdonos saját kapcsolataiból tudott szerezni megrendelésként. Ez előny és hátrány is: előny, hiszen így megbízható ügyfelekkel tudnak együtt dolgozni, akik biztosan kifizetik őket. Ugyanakkor hátrány, mivel egy idő után ez beszűkül, mint lehetséges új vevő szerző csatorna, és ekkor új marketing és értékesítési lehetőségek után kell néznie a cégnek, ha több bevételt, profitot szeretnének.

Klasszikus értékesítés

Ekkor jön el az a pillanat a kapcsolatrendszerből építkező vállalkozásoknál, ami egy átlag cégnél megszokott és mindennapos: a klasszikus, kijáró értékesítés, a hideghívások, direkt megkeresések ideje. Ez rengeteget hozhat a konyhára, ugyanakkor képezni kell az embereket folyamatosan az emberismeret és termékismeret oldaláról egyaránt, hogy naprakész és friss tudással tudják „becserkészni” az új partnereket.

Németh Zoltán
Lépéselőny Virtuális Irodaház
A kisvállalkozások üzleti partner keresési mentora
Egyetért? Tiltakozik? Írja meg nekünk véleményét erről - Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni?

A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
Szeretné, ha Önnek nem kellene ezzel foglalkoznia, mégis megkapná Excelben az Önnek szóba jöhető partnerek adatait?
VEGYE FEL A KAPCSOLATOT MUNKATÁRSUNKKAL, HA ÉRDEKLI EZ A LEHETŐSÉG!
KATTINTSON IDE, ÉS KÜLDJE EL NEVÉT ÉS TELEFONSZÁMÁT!
ÉRDEKEL, HOGY TUDNÉK AKÁR TÖBB EZER POTENCIÁLIS PARTNERT LETÖLTENI SAJÁT HASZNÁLATRA!


A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner  keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő  szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketingképzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e-mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.

 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.