Ezerarcú marketing |
2010. október 25. hétfő, 03:00 |
Ahány ház, annyi szokás – a mondást át lehetne fordítani arra is, hogy ahány cég, annyiféle marketing és értékesítés. Rengeteg partnerünkkel találkoztam az elmúlt 2 hónapban, és számtalan jó ötletet, példát, értékesítési módszert láttam a különböző területeken. Kiválasztottam párat a teljesség igénye nélkül, amelyek megtetszettek és / vagy elengedhetetlenek szerintem egy sikeres vállalkozás alapjaihoz. KonferenciaszervezésTöbb partnerünk is a legválogatottabb témákban szervez kisebb-nagyobb létszámú rendezvényt, konferenciát mostanság melyekre a meglévő partnereiket is meg tudják hívni, és / vagy új ügyfeleket tudnak toborozni. Ilyen célból akár két, vagy több olyan cég is összefoghat, akik az üzleti partner keresésben hasonló irányba rohamoznak. KuponokHárom jó példát láttam a közelmúltban: KapcsolatrendszerNagyon sok céggel találkoztam, akik nem csak, hogy abból indultak el, de a mai napig abból élnek, amit a főnök, a tulajdonos saját kapcsolataiból tudott szerezni megrendelésként. Ez előny és hátrány is: előny, hiszen így megbízható ügyfelekkel tudnak együtt dolgozni, akik biztosan kifizetik őket. Ugyanakkor hátrány, mivel egy idő után ez beszűkül, mint lehetséges új vevő szerző csatorna, és ekkor új marketing és értékesítési lehetőségek után kell néznie a cégnek, ha több bevételt, profitot szeretnének. Klasszikus értékesítésEkkor jön el az a pillanat a kapcsolatrendszerből építkező vállalkozásoknál, ami egy átlag cégnél megszokott és mindennapos: a klasszikus, kijáró értékesítés, a hideghívások, direkt megkeresések ideje. Ez rengeteget hozhat a konyhára, ugyanakkor képezni kell az embereket folyamatosan az emberismeret és termékismeret oldaláról egyaránt, hogy naprakész és friss tudással tudják „becserkészni” az új partnereket. Németh Zoltán Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni? A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
|