Üzlet és közösség |
2010. október 28. csütörtök, 03:00 |
Mire használható egy üzleti közösség, vagy egy közösségi portál, ha már nem működnek a hideghívások, nem jönnek ajánlások az ügyfelektől, az új vevő keresés akadozik? Egy új megközelítés, egy új marketing gondolat komoly lendületet adhat az üzleti partnerkeresésnek, ahogy a lejjebb olvasható példa is mutatja.
Hol kezdődik a bevétel?Egy nagyon kedves kiemelt ügyfelünk megkérte csapatomat, segítsünk neki potenciális partnereket felkutatni, mert elakadt, és egyrészt jól jönne neki egy új gondolat, illetve a több szem többet lát elv alapján biztos volt benne, hogy együtt többre jutunk. Közvetlenül a marketingbe vagy az értékesítésbe nem is tudtunk és nem is akartunk volna belefolyni, így igazán kreatív ötletet kellett kitalálnunk. Csatorna a profithozKollégáim kitalálták, hogy bár teljesen elüt a célcsoporttól, és nem jelent még meg ott soha, ügyfelünknek mégis elkészítenek egy egyedi megjelenést, és hozzá egy mini piackutatást, mellyel egy közösségi médiumon jelentünk meg. Meglehetősen szkeptikus volt mind az ügyfél, mind én a várható eredményt illetően, de kolléganőim lelkesedése ragadósnak bizonyult. Nem is kellett sokat várnunk: bár el nem tudtam volna képzelni, mégis már az első nap jelentkezett olyan lehetséges ügyfél, aki minden kritériumnak megfelelt partnerünk számára, és komolyan érdeklődik az együttműködésük iránt… Németh Zoltán Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni? A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
|