THIH és a többiek: az üzlet ellenségei Nyomtatás
2010. november 29. hétfő, 03:00

Lépéselőny: Marketing: THIH értékesítésMegtehet mindent a marketing, küzdhet a cég az új vevőkért és a bevételért – ha van néhány hivatalos belső ellenség házon belül, akkor nincs mit tenni, az értékesítés mindig kudarcba fog fulladni. Mi az a különbség, ami egyik vállalkozást sikeressé teszi, másikat sikertelenné?


Sikeres vállalkozási alapjai: csak ezt kerülje el

„Sajnos nincs”, „Az nem is volt”, „Majd tessék később érdeklődni”, „Ilyet nem tartunk” – biztosan mindannyian hallottunk már ilyen mondatokat. Amennyiben NEM saját értékesítői, eladói szájából, akkor minden OK Önöknél. Azonban ha előfordul, hogy ügyfélszolgálattal, új vevőszerzéssel megbízott kollégái minimum félvállról veszik csak az üzleti partnerkeresést, akkor számíthat rá, hogy rövidesen bajba kerül a cég (ha még nem lenne abban). A híres-hírhedt „talán holnap, inkább holnapután” (avagy THIH) hozzáállás az üzlet (egyik) biztos főellensége. Gyerekkoromból még emlékszem erre a mentalitásra – igaz, akkor még más szelek fújtak a kereskedelemben. Sajnos, a mai napig találkozni vele cégeknél, boltoknál, üzleteknél – és mindig, amikor ennek nyomaira bukkanok, tudom, hogy egy potenciális álláskeresővel beszélgettem. Egy dologban biztos lehet: MINDIG jön egy következő cég a piacra, aki jobban akarja az elégedett vevőket, aki hajlandó többet tenni értük – így aztán mindig rá lesz kényszerítve a cég, hogy alapjaiban irtsa ki a THIH gondolkodást a vevőszerzéssel foglalkozó munkatársai gondolkodásából és viselkedéséből.
Van olyan kultúra, ahol Pató Pál úr simán sztárértékesítő lett volna – de Ön ne engedjen a csábításnak, és tegyen meg mindent a vevőiért már ma!

Németh Zoltán
Lépéselőny Virtuális Irodaház
A kisvállalkozások üzleti partner keresési mentora
Egyetért? Tiltakozik? Írja meg nekünk véleményét erről - Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni?

A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
Szeretné, ha Önnek nem kellene ezzel foglalkoznia, mégis megkapná Excelben az Önnek szóba jöhető partnerek adatait?
VEGYE FEL A KAPCSOLATOT MUNKATÁRSUNKKAL, HA ÉRDEKLI EZ A LEHETŐSÉG!
KATTINTSON IDE, ÉS KÜLDJE EL NEVÉT ÉS TELEFONSZÁMÁT!
ÉRDEKEL, HOGY TUDNÉK AKÁR TÖBB EZER POTENCIÁLIS PARTNERT LETÖLTENI SAJÁT HASZNÁLATRA!


A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner  keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a  bevétel  és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti  kommunikáció  terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketingképzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e-mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.