Gyerekkoromban, amikor nagyon nagy volt a hó, előfordult, hogy nem kellett iskolába menni, mert "szénszünet" volt, azaz a túl nagy hó miatt sem a közlekedés, sem a fűtés nem szuperált tökéletesen. Amikor aztán értékesítő lettem, rengetegszer hallottam az ügyfelektől, hogy most nem tudunk találkozni, mert akkora a hó, hogy... Ekkor jöttem rá, hogy gyerekkoromban is, bár akkor még jó poénnak tűnt, valójában kifogás volt, hogy a hó miatt nem mentünk iskolába. Mit tehet egy értékesítő, hogy decemberben és januárban se álljon le az élet, és találjon új vevőket?
A megértés bevételt hoz
Elképzelhetőek olyan helyzetek, amikor a potenciális új vevőnek tényleg nehézséget okoz valamiért a hó, pl mert nem tudnak a munkatársai beérni dolgozni, vagy mert befagynak a gépei, stb. Ezért elsődleges, hogy ne csak azért akarjunk találkozni, mert nekünk fontos az, hanem nézzük meg a helyzetet az ügyfél nézőpontjából is! A megértés az értékesítés első pontja: ha az ügyfél is érzi, hogy értjük a helyzetét, és mégis olyan témánk van, ami ebben a helyzetben is megéri az időt és energiát, hogy találkozzunk.
Hó marketing
A tél, a Karácsony, a havazás, az év vége mind-mind olyan apropó, ami segíthet az üzleti partner keresés, a bevétel és profit szerzés során: kitalálhatunk ezek kapcsán olyan marketing akciókat, melyek bármelyike hozzásegíthet minket egy-egy ügyfél átbillentéséhez, megnyeréséhez. Év végén rengetegen nyitottak a leárazásokban való vásárlásokra, miért ne próbálná ki Ön is, milyen ennek pozitív hatásait érezni?
Száz szónak is egy a vége, ha esik a hó, azt tekintse új lehetőségnek, és kreatívan használja ki az értékesítésben!
Németh Zoltán Lépéselőny Virtuális Irodaház A kisvállalkozások üzleti partner keresési mentora Egyetért? Tiltakozik? Írja meg nekünk véleményét erről -
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni?
A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket. Szeretné, ha Önnek nem kellene ezzel foglalkoznia, mégis megkapná Excelben az Önnek szóba jöhető partnerek adatait? VEGYE FEL A KAPCSOLATOT MUNKATÁRSUNKKAL, HA ÉRDEKLI EZ A LEHETŐSÉG! KATTINTSON IDE, ÉS KÜLDJE EL NEVÉT ÉS TELEFONSZÁMÁT! ÉRDEKEL, HOGY TUDNÉK AKÁR TÖBB EZER POTENCIÁLIS PARTNERT LETÖLTENI SAJÁT HASZNÁLATRA!
A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketingképzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e-mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben. |