Induljon a banzáj |
2011. január 03. hétfő, 03:00 |
Közel két hét pihenés – legalábbis „csendesebb” időszak a megszokotthoz képest – után újraindul teljes gőzerővel az üzleti év. Újra forgalmasak az utak, nyitva lesznek a boltok és tele az iskolák – és startol (számos cégnél, ha nem is mindenkinél) a 2011-es üzleti év. Milyen stratégiával küldje harcba értékesítőit és marketingeseit az új évtized első évében?
Értékesítés ’11A lehető legtöbb potenciális partnerrel ismerkedjenek meg értékesítői – miután jól meghatározta, kikkel is érdemes igazán az értékes idejüket tölteni! Ne sajnáljanak egyetlen pillanatot sem, amikor tárgyalhatnának, időpontot egyeztethetnének, bevételt hajthatnának! Marketing ’11Lassan kilábalunk a válságból, így egyre többen kezdenek újra költeni marketingre – az Ön versenytársai is. Ugyanakkor a hirdetési, megjelenési és kommunikációs lehetőségek még mindig olcsóbbak, mint korábban. Itt az ideje, hogy rászánja az időt, és egy huszáros hajrával átgondolja idei évüket, hogy mit és mikor szeretne kommunikálni. Egy előre, alaposan elkészített marketing stratégia alapján most lépéselőnybe kerülhet, kiváló csomagárakon szerezve meg rengeteg üzleti kommunikációs lehetőséget. Ne habozzon, lépje meg mielőbb! SzervezetHa már egyszer bevétel és profit és marketing és értékesítés, akkor előbb-utóbb (inkább előbb) fel kell készülnie rá, hogy nőni fog a megrendelés-állományuk, így még fontosabb lesz, hogy kiválóan, pontosan és gyorsan szolgáltassa ügyfeleinek azt, amire szükségük van! Ezért nézze át a folyamatokat a cégben, kinek mi a feladata pontosan, hogy illeszkednek egymáshoz ezek a feladatkörök, és hatékonyan építse fel a folyamatokat! Németh Zoltán
Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni? A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
|