Von Braun és az üzleti célcsoport |
2011. január 31. hétfő, 03:00 |
„Az embernek ott a helye, ahová a vágya vonzza” - mondta Dr. Werner von Braun, az amerikai űrkutatás egyik ismert alakja. E szép mondás is kifejezi, hogy érdemes az értékesítést és a marketinget felépíteni: nem az a kérdés, ki engedheti meg magának a termékünket / szolgáltatásunkat értékesítőink szerint, hanem az, milyen partnerekkel szeretnénk együtt dolgozni. A profitot hozó partnerekSzámtalan területen hallottam már az értékesítőktől, marketingesektől: „nálunk nagyon nehéz az üzleti partner keresés, mert drágák vagyunk, és az embereknek nincs pénze”. Ezzel a csodálatos önbeteljesítő jóslattal magyarázva aztán minden alacsony bevétel, kieső profit megmagyarázhatónak tűnik – legalábbis ha valaki alkalmazott és nem tulajdonos. Németh Zoltán
Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni? A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
|