Néma gyereknek anyja sem érti a szavát, de hogy sosem köt üzletet, az biztos. Sokan viszont úgy vagyunk ezzel, hogy nem szeretünk tolakodni, nem szeretünk tukmálni senkire semmit. Úgy vagyunk vele: mi sem szeretjük, ha nekünk akar valaki valamit mindenáron eladni – akkor mi hogyan fordítanánk meg azt, aki „nem”-et mond? Hogy oldjuk fel azt a feszültséget, amit a hideghívások és az üzletkötés kelt az emberben?
A profit a pontos bemutatkozásnál indul
A legsikeresebb üzletkötők, értékesítők és marketingesek történeteit mindig szívesen olvasgatom. Véleményem szerint ők azok, akik a frontvonalon harcolnak az ügyfelek kegyeinek elnyeréséért – ennek megfelelően számtalan kiváló sztorijuk van az üzleti partner keresés témájában. A főbb közös vonások, melyeket olvastam tőlük (és kihámoztam magamnak): - mindegyikük szakemberként, prosperáló tanácsadóként pozícionálta magát, és az ügyfelek leginkább a nézőpontjukra és nem a termékükre, szolgáltatásukra kíváncsiak - nem tolakodnak, hanem figyelnek az ügyfélre, meghallják, amit mond: nem attól válik valaki kellemetlenné ugyanis, hogy valamit kitartóan, a megállítások ellenére „át akar tolni”, hanem attól, hogy nem figyel arra, amit a másik mond. Ha odafigyelek, nyugtázom hogy értem, amit mondott, és rá tudom vezetni egy még jobb megoldásra, mint amit ő elképzelt, mindketten nyerünk. Ha leráz, maximum rövidtávon ő érezheti magát győztesnek. - lendületesen kommunikálnak, és jó értelemben véve „pushy”-k, azaz határozottan képviselik a terméket / szolgáltatást, és nem hagyják, hogy eltereljék figyelmüket. A sikeres vállalkozás alapja a sikeres értékesítő / marketinges, és persze a kiváló termék – ha ezt képviseli, egyáltalán nincs mit szégyellni az üzleti kommunikációban!
Németh Zoltán Lépéselőny Virtuális Irodaház A kisvállalkozások üzleti partner keresési mentora Egyetért? Tiltakozik? Írja meg nekünk véleményét erről -
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni?
A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket. Szeretné, ha Önnek nem kellene ezzel foglalkoznia, mégis megkapná Excelben az Önnek szóba jöhető partnerek adatait? VEGYE FEL A KAPCSOLATOT MUNKATÁRSUNKKAL, HA ÉRDEKLI EZ A LEHETŐSÉG! KATTINTSON IDE, ÉS KÜLDJE EL NEVÉT ÉS TELEFONSZÁMÁT! ÉRDEKEL, HOGY TUDNÉK AKÁR TÖBB EZER POTENCIÁLIS PARTNERT LETÖLTENI SAJÁT HASZNÁLATRA!
A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketingképzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e-mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben. |