Mentés másként, avagy az új vevők forrása |
2011. február 18. péntek, 03:00 |
Innováció – ez a szó manapság egyre divatosabb: pályázatok, járulékok kötődnek hozzá, és minden második reklámban valamilyen formában előfordul. A marketing és az értékesítés is önmagában számtalan újításon ment át az elmúlt időszakban, mégis van egy kiváló mód, ahogy önmagában is hasznosítható ez a fogalom. Üzlet hatványozvaElső munkahelyemen egy amerikai céggel dolgoztam együtt, akik kitaláltak egy környezetvédelemben használatos terméket a 2000-es évek elején. Az évtized közepére ennek 4 új iparágban felhasználható verziójával rukkoltak elő, ami új és új piacokat nyitott meg számukra, szinte végtelenné téve az üzleti partner keresési lehetőségeiket. Marketing a köbönAzt tanultam meg az utóbbi cégnél végképp, hogy nem feltétlenül az új piacok hajszolása a kivezető út, ha kevés a bevétel, vagy fogy a profit: többet ér, ha ugyanannak a már „megdolgozott”, meglévő partneri körnek tudunk folyamatosan megújulva extra termékeket / szolgáltatásokat felkínálni. Ehhez a terméken/szolgáltatáson folyamatosan csiszolni kell – ami visszavezet az eredethez: nonstop élő kapcsolat a piaccal, felmérések, piackutatások, visszajelzések – és meg sem lehet majd állítani cégét! Németh Zoltán
Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni? A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
|