Üzleti nyitva tartás: 0-24 Nyomtatás
2011. március 03. csütörtök, 03:00

Lépéselőny/Marketing: Nyitvatartás 0-24 óráig emberi erőforrás nélkül?Mindannyiunk álma, hogy akkor is jöjjön a bevétel, amikor épp nyaralunk, alszunk, vagy csak teljesen mással foglalkozunk, nem az értékesítéssel. Leszámítva az egyébként brilliáns MLM-eket, vagy az öröklés és lottónyerés esélyét, egy átlag cég életében ez szinte elképzelhetetlen... volt jó pár évvel ezelőttig. Az Internet, annak gyorsulása és terjedése azonban új távlatokat nyitott meg, hogy használhatja ki egy cég ezt a nonstop profittermelés érdekében.


Megfoghatatlan üzlet

Sokáig a weboldal inkább az önmegvalósítás, vagy a tárgyilagos információ-átadás terepe volt, és nem a vevőszerzésé. A világ első weboldala például így nézett ki:

Lépéselőny/Marketing: A világ első weboldala
Eltekintve attól, hogy a CERN nem az új vevők vagy az üzleti partner keresés legjobb példája, mégis látszik, mennyit változott mára a világ.
A weboldalak után jöttek a banner hirdetések, mint az az új irányzat, ami a marketinget és az értékesítést volt hivatott erősíteni. Bolygónk első banner hirdetése még egyszerű üzenetet tartalmazott:

Lépéselőny/Marketing: A világ első bannere
Ami nyers fordításban kb. annyit tesz, hogy „Kattintott már valaha IDE?” (ami a bal oldalt illeti), és „AKARJA” (a jobb oldalon). Nem egy körmönfont kommunikáció, viszont teljesen egyértelműen megfogalmazza a szándékot.
A weboldalt célszerű úgy kezelni, mint egy (potenciálisan) zseniális értékesítőt. Egyszer kell kinevelni, nem kér enni, nem kell TB-t fizetni utána, mégis, ha jól „megtanítjuk” neki, mit és hogy kell elmondania, meg fogja oldani. A célcsoportot persze be kell terelni a „boltba”, ami igényel felméréseket:
-    hol keresnek
-    mire keresnek
-    mi érdekli őket (= mire kattintanak)
-    milyen megfogalmazás a legsikeresebb feléjük (= a weboldal mit és hogy mondjon, hogy sikeres legyen).
Ezt egyszerűen nem lehet megúszni, ha valaki komolyan szeretné erősíteni a vállalkozását: mind a hagyományos, mind az online értékesítésben fel kell mérni, hogy tudjuk legjobban megfogni a közönséget!

Németh Zoltán
Lépéselőny Virtuális Irodaház
A kisvállalkozások üzleti partner keresési mentora
Egyetért? Tiltakozik? Írja meg nekünk véleményét erről - Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni?

A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
Szeretné, ha Önnek nem kellene ezzel foglalkoznia, mégis megkapná Excelben az Önnek szóba jöhető partnerek adatait?
VEGYE FEL A KAPCSOLATOT MUNKATÁRSUNKKAL, HA ÉRDEKLI EZ A LEHETŐSÉG!
KATTINTSON IDE, ÉS KÜLDJE EL NEVÉT ÉS TELEFONSZÁMÁT!
ÉRDEKEL, HOGY TUDNÉK AKÁR TÖBB EZER POTENCIÁLIS PARTNERT LETÖLTENI SAJÁT HASZNÁLATRA!


A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner  keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő  szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti  kommunikáció  terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketingképzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e-mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.

 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.