Hol promózzunk Interneten? Nyomtatás
2011. május 13. péntek, 00:00
Amióta az Internet és az e-mailek teret hódítottak a munka- és magánéletben, az ügyes üzletemberek igyekeznek kihasználni ezt a kommunikációs formát termékeik, szolgáltatásaik értékesítésére. Emlékszem még, anno a legfőbb gondunk az volt, hogy túl gyorsa

A régi, eszetlen spam-zuhatagok ideje rég lejárt, mégis a mai napig kapok olyan e-maileket, amikben egy számomra teljesen ismeretlen cég kínálja fel számára egy teljesen ismeretlen embernek (jelen esetben nekem) abszolút érdektelen termékét.

Utánam a levélözön


Amióta az Internet és az e-mailek teret hódítottak a munka- és magánéletben, az ügyes üzletemberek igyekeznek kihasználni ezt a kommunikációs formát termékeik, szolgáltatásaik értékesítésére. Emlékszem még, anno a legfőbb gondunk az volt, hogy túl gyorsan fogy a faxpapír a becsukott szemmel végzett dartsozáshoz hasonlító faxos promók miatt (amelyek célzása semmivel sem volt tudatosabb és / vagy tudatosabb, mint az előbb vázolt sportos példa). Aztán eljött a spamszűrők és a kéretlen levélözön elleni védekezés ideje, miközben a „gyűjts minél nagyobb adatbázist és promózz ész nélkül boldog-boldogtalannak” jelszóval még bőven hódított ennek „marketing” célú felhasználása.

Ma már azonban ennek semmi értelme. Ha azon kapja magát, hogy még mindig adatbázist próbál vásárolni (vagy ingyen szerezni), akiknek elküldhetne egy teljesen értelmetlen e-mailt, kérem, csípje meg magát! Itt az ideje ennél kifizetődőbb eszközöket találni.

Térképezze fel, az Ön célpiaca pontosan miket „fogyaszt” az Interneten! Semmi értelme egy e-mailes promónak, ha az a spam-mappában landol eleve. Azonban fény derülhet rá egy kis utánajárással, hogy a statisztikák szerint ki, hol, mit néz meg, olvas el. Higgyen nekem: nem éri meg ösztönszerűen, a „szerintem az lesz a jó, hogy” csalhatatlan módszerével hánykolódni tovább az üzleti élet tengerén. Számos stabil navigációs eszköz létezik:

  •  statisztikai cégek felmérései Net használati szokásokról
  •  a legnépszerűbb kereső kattintás alapú hirdető szolgáltatásához kapcsolódó keresés-felbecslő (ami megmutatja, egy adott szóra várhatóan mekkora kereslet lesz a közeljövőben)
  •  szakmai portálok cikkei a trendekről
  •  hozzáértők (akik már építettek fel komoly Internetes vállalkozásokat) véleménye, nyilatkozatai

Ez csak pár példa, de jól mutatja: egy kis kutató, elemző munka bőséges eredményt hozhat. Még az is lehet, hogy egy vicces video útnak indításával többet kasszírozhatunk, mint a legkulturáltabban megfogalmazott  egész oldalas hirdetéssel egy napilapban…
 

Németh Zoltán
Lépéselőny Virtuális Irodaház
A kisvállalkozások üzleti partner keresési mentora

Egyetért? Tiltakozik? Írja meg nekünk véleményét erről - klikk ide!
Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni?
A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
Szeretné, ha Önnek nem kellene ezzel foglalkoznia, mégis megkapná Excelben az Önnek szóba jöhető partnerek adatait?
VEGYE FEL A KAPCSOLATOT MUNKATÁRSUNKKAL, HA ÉRDEKLI EZ A LEHETŐSÉG!
KATTINTSON IDE, ÉS KÜLDJE EL NEVÉT ÉS TELEFONSZÁMÁT!
ÉRDEKEL, HOGY TUDNÉK AKÁR TÖBB EZER POTENCIÁLIS PARTNERT LETÖLTENI SAJÁT HASZNÁLATRA!

 


A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a  bevétel  és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti  kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketingképzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e-mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.

 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.