A Facebook előnyei a magyar vállalkozások számára Nyomtatás
2011. szeptember 16. péntek, 00:00
Hogyan használjuk a Facebookot

Avagy hogyan használjuk a Facebookot, ha cégünk – egyelőre – kisebb, mint a Coca-Cola. A nemzetközi cégeknél, de az országos nagyvállalatoknál is a Facebook lényeges eleme az online marketingkampányoknak. A multiknál külön marketingosztály menedzseli a cég online megjelenését. Kreatív, gondosan tervezett Facebook oldalaik segítségével az óriáscégek maximálisan kihasználják a közösségi média trendteremtő erejét és óriási közönségét.
Ugyanígy a nagy webáruházak számára is elengedhetetlen a jelenlét a közösségi oldalon, hiszen a Facebookon keresztül lényegesen több internethasználó keresi fel a honlapjukat és rendeli meg termékeiket. Egyszóval a nagy cégek arra használják a Facebook oldalukat, hogy aktivizálják ügyfélbázisukat és elkötelezetté tegyék őket. Nézzük mit tanulhat ebből egy hazai kis- és középvállalkozás …

Mit tanulhat ebből egy lokális cég?

A mai társadalmi trendek mellett a közösségi média és azon belül is a Facebook az a hely, ahol bármelyik cég a legkönnyebben meg tudja szólítani meglévő és potenciális ügyfeleit és üzleti partnereit. A Facebook oldalakon keresztül hihetetlenül egyszerű kapcsolatot teremteni. Az ügyfélkapcsolatok ápolása, a vásárlók elégedettsége és hűségessége pedig a kis- és középvállalkozások legfontosabb tőkéje. A hozzánk forduló cégek, akiknek Facebook oldalt készítünk, majdnem mindig az ügyfélkapcsolatok ápolását és az ügyfélkör bővítését jelölik meg legfontosabb célként.

Használja ki, hogy a Facebook tökéletesen ügyfélközpontú

A lokális cégek legfontosabb előnye a nagyvállalatokkal szemben, hogy személyes kapcsolatot ápolnak ügyfeleikkel. A vásárlók többsége nem azért választja az üzletet, mert az esett útba vagy mert nagyon olcsó, hanem mert tudja, hogy igényes, kedves kiszolgálásra és minőségi szolgáltatásra számíthat. Ha üzleti elveinek fontos része az ügyfelek elégedettsége és hűsége, a találomra megjelentett hirdetések helyett sokkal jobban megtérül, ha létrehoz egy oldalt a Facebookon, ahol közvetlenül szólíthatja meg ügyfeleit és azok is feltehetik kérdéseiket, elmondhatják véleményüket a szolgáltatásról. Így mindig friss információkat szerezhet ügyfelei igényeiről, ők pedig kivételezettnek érzik majd magukat amiért kiemelten törődik velük és örökre elköteleződnek cége mellett.

Tovább a teljes cikkhez!

Forrás: www.kozossegepito.hu


A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketingképzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e-mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.