Bővíthető a marketing eszköztár Nyomtatás
2011. szeptember 16. péntek, 00:00
Magyarországon is elérhetővé vált az LG Electronics EzSign digitális kijelző-technológiája

Magyarországon is elérhetővé vált az LG Electronics EzSign digitális kijelző-technológiája, amely egy televíziós műsorsugárzással kiegészített digitális reklámtechnikai rendszer. A megoldás kis- és középvállalatoknak, köztük elsősorban éttermeknek, bároknak, kávézóknak, orvosi rendelőknek kínál egyszerű és költséghatékony marketingeszközt.

“A gazdasági válság hatásaként a kis- és középvállalatok folyamatosan csökkentik beruházásaikat. Úgy gondoljuk, hogy az LG új reklámtechnikai megoldása egy alternatívát nyújt a kis- és középvállalkozások tulajdonosainak, akik költséghatékony és egyedi igényeiknek megfelelő kijelzőt szeretnének. Az LG EzSign abban segít, hogy használatával könnyen és gyorsan, bárki által elkészíthető üzenetek jelenjenek meg a cég különböző helyeken elhelyezett televízióin. A rendszer előnye, hogy az aktuális televíziós program vonzza a nézők figyelmét, akik így folyamatosan látják a tulajdonos hirdetéseit is a képernyő szélén” – nyilatkozta Mikó András az LG Electronics Magyar Kft. üzleti megoldásokért felelős marketing menedzsere.
 
Forrás:
www.mmonilne.hu


A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketingképzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e-mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.