Tíz napjuk van hátra a pr-eseknek |
2011. október 11. kedd, 00:00 |
Október 7. helyett október 17-éig lehet nevezni a Kreatív Csoport által harmadik ízben meghirdetett pr-versenyre, a Prizma Kreatív Pr Díjra. A fődíjas pályázó ezúttal arra is lehetőséget kap majd, hogy széles szakmai közönség előtt bemutatkozzon.
Október 7. helyett október 17-éig lehet nevezni a Kreatív Csoport által harmadik ízben meghirdetett pr-versenyre, a Prizma Kreatív Pr Díjra. A fődíjas pályázat készítője ezúttal arra is lehetőséget kap majd, hogy széles szakmai közönség előtt bemutassa projektjét, és természetesen megint bulival ünnepeljük meg a győzteseket. Tíz nappal tovább, azaz az eredetileg meghirdetett október 7-ei, vagyis pénteki határidő helyett október 17-éig, egészen pontosan hétfő délután kettő óráig lehet nevezni a Prizmára, vagyis a Kreatív Csoport pr-versenyére. Az ország egyetlen és első pr-versenyeként 2009-ben elindított pályázatra a szervezők pr-ügynökségek és megbízók projektjeit, továbbá bármilyen más profilú ügynökség pr-központú pályamunkáit várják. A klasszikus pr-feladatok mellett idén új kategóriában, közösségimédia-oldallal vagy -csoporttal is lehet indulni a versenyen, de mobil- vagy Facebook-alkalmazást, fenntarthatósági jelentést vagy akár weboldalt is beküldhetnek a pályázók, ha úgy vélik, hogy az public relations alapokra épül vagy a public relations szemléletét hordozza. Az első Prizmára egyébként 32 nevezőtől 64 pályázat érkezett, többnyire pr-ügyökségektől, ekkor az év pr-ügynökségének járó fődíjat az LWp Kommunikáció, az év pr-projektjének járó fődíjat pedig a Flow Pr, akkori nevén Privy Council vitte haza. Tavaly 21 ügynökségtől és nyolc megbízótól 57 nevezés érkezett a versenyre, és az év pr-ügynöksége díj a Noguchié, az év pr-projektje díj pedig a NeoNoiré lett. A pr-es bulival egybekötött díjátadóra 130 vendég regisztrált, a győztesek ünneplése hajnalig tartott. Idén se lesz ez másképp, a díjátadó és a buli november 17-én, közvetlenül a Pr Nap után lesz, de hogy legyen mit ünnepelni: hajrá, tessék nevezni! A fődíjas pályázat készítője ráadául ezúttal arra is lehetőséget kap majd, hogy széles szakmai közönség előtt bemutassa projektjét. A Prizma Kreatív Pr díj 2011-re nevezési lap és a pályázati kiírás letölthető itt. forrás: Kreatív Online A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketingképzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e-mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.
|