90 nap - Ennyi időre előre látni Nyomtatás
2011. október 24. hétfő, 00:00
90 nap – ennyi idõre elõre látni – életbe vágóan fontos egy cég vezetõje, tulajdonosa számára!


"Gondolatban a végén kell kezdeni!" – S. Covey

90 nap – ennyi idõre elõre látni – életbe vágóan fontos egy cég vezetõje, tulajdonosa számára! Ha Ön rendelkezik 90 napos tervvel, programmal vállalkozása számára, feltétezhetõ, hogy szeretné a lehetõ legnagyobb mértékben, lehetõleg a legkisebb energiaráfordítással céljait megvalósítani.

Íme, öt egyszerû ötlet, hogy a legnagyobb megtérüléssel járjon befektetése:

1. Egy bálnát is falatokban fogyasztunk el: bontsa kezelhetõ elemekre a kitûzött cél elérése érdekében meghatározott feladatokat. Ezek legyenek határidõhöz és felelõsökhöz rendelve. Mindenki tudja, kinek mikor mi a feladata!

2. Legyen konzisztens a folyamat során. El kell kerülni azt a „vállalkozói hinta-palintát”, amikor a „rohanunk a munka után, majd teljesítünk, megint rohanunk a munka után, megint teljesítünk” periódusok váltogatják egymást! Soha ne hagyjon fel a marketinggel, különben „kiszáradnak” az értékesítési csatornái, s a versenytársai halásszák el kliensei figyelmét Ön elõl.

3. Mérni és elemezni az eredményeket! Ezzel elkerülhetõ a „vagy bejön, vagy nem” lelombozó érzése.

4. „Robotpilótát a kormányhoz!” - a tervezés szisztematizálása kiemeli önt a napi darálóból s lesz módja a marketing-akciók érdemi hatásainak a mélyebb elemezésére!

5. Ami megy, azt lehet ismételni! Tegye rutinná, hogy a mûködõ megoldások továbbfejlesztése legyen a legfontosabb üzletfejlesztési cél egy-egy idõszakban.

Ezt azonban érdemes mindenkivel – aki érintett a feladatokban és a sikerben - jól láthatóan tudatni, például egy folyamatábra és egy haladási jelentés jól látható helyen történõ kifüggesztésével: Ne feledje, ez lelkesítõleg hat minden munkatársára!

Forrás: VOSZ-KMRSZ


A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketingképzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e-mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.