„goliat” győzött, majd aludt egy picit. |
|
|
2012. április 03. kedd, 00:00 |
A 2000 ben indított magyar webes kereső technológia, a goliat.hu domain alatt újra nyitja kapuit. A 2000-ben indult, 100% ban magyar fejlesztésű és tulajdonú kereső- és linkgyűjtemény néhány csendes év után új formában, új ötletekkel ismét az internetet használók szolgálatára áll. Korábban az index.hu, az origo.hu és számos jelentős magyar – ma is vezető helyen szereplő – portál webes kereső technológiáját biztosította éveken át a goliat technológia. A jelenlegi internetes és piaci környezetben útkereső újrakezdést az alapítók, tulajdonosok kis külső segítséggel, de változatlan célokkal élesítették.
|
Bővebben...
|
Tovább csökkent az elektronikus média reklámbevétele |
|
|
2012. március 02. péntek, 00:00 |
A televíziós reklámbevételek tavaly 6 százalékkal 54,9 milliárd forintra csökkentek, míg a rádiós reklámbevételek 2 százalékkal 4,6 milliárd forintra nőttek - mondta Nagy István Ottó, az Ernst & Young üzleti tanácsadási szolgáltatásának vezetője csütörtökön Budapesten, sajtótájékoztatón. A felmérésben 52 televízió és 4 rádióállomás vett részt, a televíziók száma héttel gyarapodott a 2010. évihez képest, míg a rádiók száma eggyel csökkent.
|
Bővebben...
|
Cégvezetők Jótékonysági Bálja - Kedvezmény Lépéselőny Tagoknak |
|
|
2011. február 03. csütörtök, 00:51 |
2011.február 26.-án rendezik meg a cégvezetők körében nagy sikernek örvendő Jótékonysági Bált. Amelyen idén a Lépéselőny Üzleti Közösségi Portál Tagjai 5%-os kedvezménnyel vehetnek részt. Az évben, Cristell, illetve Nagy Roland, művészek kiállítása is színesíti a Cégvezetők Bálját. A résztvevők a művészekkel személyesen is találkozhatnak a rendezvényen. Az elmúlt Bálok során sok, azóta is gyümölcsöző üzleti kapcsolat alakult ki a résztvevők között, így sikeressége vitathatatlan.
|
Bővebben...
|
Hogy tisztán lássunk az üzletben…. VISION FIX |
|
|
2010. augusztus 14. szombat, 03:00 |
A tisztán látás mindaddig természetes számunkra, amíg arra nem eszmélünk, hogy egyre sűrűbben könnyezik, fárad a szemünk és az eddig tisztán látott kép körvonalai is némileg elmosódnak. Hétköznapjainkban a munkánkat és életünket segítő elektronikai eszközök előnyei mellett észre sem vesszük, hogy használatuk során mennyire túlterheljük szervezetünket, különösen a szemet. A bevételszerzés, profittermelés során hajlamosak vagyunk megfeledkezni róla: nem csak üzlet létezik a világon, és az egészségünk figyelmeztető jeleket ad. Egyik ilyen a látás romlása, mely - szerencsére - nem visszafordíthatatlan folyamat.
|
Bővebben...
|
Hirdetési megoldások piactere az interneten: startol a MediaVásár |
|
|
2010. június 25. péntek, 12:04 |
Elindult a MediaVásár, a MediaSales online reklámfelület-közvetítő rendszere. A www.mediavasar.hu egy olyan web alapú médiapiactér, amely segít eladni az értékesítésre váró médiafelületeket könnyen, gyorsan, megfelelő áron, veszteség és hosszas utánajárás nélkül. Egy olyan innovatív platform, mely minden médiaszegmens vásárlási és értékesítési igényét kiszolgálja. A MediaVásár teret biztosít a médiatulajdonosok és a kis-és középvállalatok kapcsolatának kialakításához, mely már régóta megoldásra váró feladat volt. A weblapnak köszönhetően új piacok nyílnak meg több olyan hirdetni kívánó cég felé, amely kellő szaktudás, vagy médiakapcsolatok híján ezidáig nem volt hirdetőpartnere a médiumnak. A hirdetők egységes rendszerben és egy helyen mindent megtalálnak. A www.mediavasar.hu feltárja a reklám lehetőségek teljes választékát. A megfelelő médium kiválasztását célzott keresés segíti. A találati szám célcsoportra, tartalomra, területire és megjelenési sűrűségre is szűkíthető. Az oldal mögött olyan szakemberekből álló csapat van, akik támogatják a felhasználók piacszerzési törekvéseit, igény esetén tanácsadással segítenek ügyfeleiknek a megfelelő döntés meghozásában, bevételük növelésében. Az oldal szerkezete és kezelhetősége felhasználóbarát az üzlet mindkét résztvevője számára. A tranzakció során a médium által megadott adatok szerint készülnek az értékesítésre szánt felületek (napi-, heti-, kétheti- és havi lap, magazin, indoor, outdoor, web, rádió, tv, gerilla megoldások területén). Ekkor minden olyan tulajdonság megadható (méret/hossz, kreatív leadási paraméterek, határidők stb...), amelyek alapján a vevő el tudja dönteni, hogy megfelel-e neki a felület. Az üzlet létrejötte után értékelhetik egymást a felek, ami a későbbiekben meghatározó szemponttá válhat a döntés meghozatalánál.
További információ a www.mediavasar.hu oldalon érhető el. |
Üzletember és otthon |
|
|
2010. június 24. csütörtök, 12:49 |
Éppen új otthonát, irodáját tervezi? Építkezik, vagy talán felújít?
A http://www.homeinfo.hu egy olyan építőipari portál, amely ezt a témát dolgozza fel a tervezéstől, a jogi procedúrákon át, a kivitelezésen keresztül egészen a lakberendezésig. Hasznos, gyakorlatias és érdekes témákkal igyekszik segítséget nyújtani minden érdeklődő számára. Több információt szeretne egy adott témában? Írjon nekik, ők megválaszolják! Ha bizonytalan, kérdezze szakemberüket. Szeretné megosztani véleményét, tapasztalatát másokkal? Szóljon hozzá cikkeikhez! Akciós építőanyagra van szüksége, vagy éppen Ön szeretné eladni a megmaradt építési anyagokat? Ebben is segítenek.
Folyamatosan frissülő tesztjeik megkönnyítik döntéseit építőanyagok, épületgépészeti, valamint villamossági anyagok összehasonlításával. Főszerkesztője Pannonhegyi Katalin, nemcsak ismert, de elismert lakberendező is. Szakirányú újságíróik mellett az ő tapasztalata is segíti az érdeklődőket, hogy a szükséges információkat megkapják a biztonságosabb építkezési, felújítási munkákhoz. www.homeinfo.hu, Otthon - telekvásárlástól a lakberendezésig!
A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketingképzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e-mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben. |
Tanulság, amit a közösségi portálok mutatnak |
|
|
2010. június 18. péntek, 03:00 |
Kedden egy marketing mesterkurzuson adtam elő Newburyben, hogy hogyan is működik az üzleti partnerkeresés. A két másik előadó, Nigel Morgan és Karen Chapple a közösségek, az üzleti közösség és közösségi portálok erősödő jelentőségéről beszéltek. Karen bejelentette, hogy most már a Google-nek is van közösségi linkje a kezdő keresőoldalán az USA-ban.
|
Bővebben...
|
A nők recepteket, a férfiak pornót néznek |
|
|
2010. június 15. kedd, 03:00 |
Idén is megjelentette a Neo Interactive a Digitális Média Tények Könyvét. Az immár online is elérhető kiadvány az előző évekhez hasonlóan összesíti az internetre, digitális médiára vonatkozó adatokat az elmúlt egy évből, kezdve a böngészőprogramok verziójától a felhasználók tartalomfogyasztási szokásáig. Összeállításunkban a kiadvány néhány érdekesebb állítását mutatjuk be.
|
Bővebben...
|
Felmérés a közösségi oldalak használatáról |
|
|
2010. április 28. szerda, 03:00 |
A twitterezők és a MySpace tagok a legnagyobb közösségi média fogyasztók, ők azok, akik jellemzően a legtöbb hasonló oldalra regisztrálnak - többek között ez derült ki a Monddmeg.hu véleményformáló közösségi portál villámkutatásából.
|
Bővebben...
|
Hitelesség a közösségi médiában |
|
|
2010. április 27. kedd, 03:00 |
A közösségi hálózatok mára körülbelül 940 millió embert érnek el globálisan. Habár a platform ezáltal óriási lehetőséget hordoz a hirdetők számára, a márkáknak figyelembe kell venniük az informális hálózat íratlan szabályait és kivívni a hitelességet.
|
Bővebben...
|
|
Borivóknak való |
|
|
2010. április 16. péntek, 17:22 |
CD melléklettel!
Németh Pál összeállítása a borszerető olvasókhoz és zenehallgatókhoz szól - hiszen a kötethez CD-melléklet is tartozik. A tartalom és forma ebben az esetben szerencsésen találkozott: a magas művészi értéket képviselő költemények ízléses, hangulatos képanyag környezetében, kiválóan tervezett tipográfiával jelentek meg. A válogatás igényes, kiművelt ízlésre vall. Klasszikus ókori perzsa mese a bevezető, és napjaink magyar klasszikusának, Hamvas Bélának prózája a lezáró szöveg: a kettő között elsősorban a magyar irodalomból csemegézett a szerkesztő-összeállító, a terjedelem szabta határokon belül, hiszen a bor dicséretét és szeretetét számtalan irodalmi mű hirdeti. A zenei válogatás is magasra tette a mércét, kiváló előadók szólaltatják meg Mozart, Vivaldi, Purcell stb. műveit. A kedves olvasók és zenehallgatók könnyedén a bort dicsőítő alkotók hangulatába ringathatják magukat a kötetet lapozgatva és a zenét hallgatva - egy pohár igazi jó bor társaságában.
Alcím: Szerző: Németh Pál Méret: 130mm X 215mm Oldalszám: 32 oldal Kötés: keménytábla ISBN: 978 963 243 951 8 Kiadás: első Kiadás éve: 2009. Ár: 1980.-Ft
Megrendeléshez küldjön egy e-mailt nekünk a
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
címre számlázási és postázási adataival! |
KORREKT ajánlat a Lépéselőny partnereknek |
|
|
2010. április 16. péntek, 09:43 |
Szeretné hosszútávon motiválni munkatársait, vagy megajándékozni üzletfeleit? Wellness utak, nyaralás költségeit akár 70%-kal is csökkentheti a KORREKT UTAZÁSI KÁRTYÁVAL.18 oszág 1600 partner-szállodájában csak a reggelit és a vacsorát kell fizetnie. és a költségek 100%-ban leírhatóak! A kártya átruházható, ajándéknak és jutalomként is kitűnő. A KORREKT UTAZÁSI KÁRTYA biztosítja korlátlan számú ingyenes vendégéjszaka igénybevételét: - Ön és 1 kísérőszemély számára - kétágyas szobában - egy tetszés szerint kiválasztott holiday plus partnerszállodában - egy éven keresztül. 1db 1 éves kártya 2 főre 99.000.- helyett most limitált számban brutto 60.000.-Ft Az árak brutto árak és korlátlan felhasználást tesznek lehetővé. A szállásköltség kiegyenlítése szállodautalvánnyal történik, a szállodában Önnek már csak a kötelező félpanziót kell megtérítenie (reggeli és egy főétkezés) személyenként és éjszakánként. Alkalmanként 1–6 éjszaka szállás foglalható az egyes szállodákban, a kártyánkkal fizethető minimális és maximális tartózkodási időtartamot az egyes szállodák leírása tartalmazza. A szállásfoglalás közvetlenül a kiválasztott szállodában online foglalási rendszerünkön keresztül történik, de megoldható telefonon vagy e-mailben is. Ha részletes szállodakínálatunkról, a foglalás menetéről, a program további speciális ajánlatairól, számos egyéb gazdasági előnyéről szeretne tájékozódni, kérjük, lépjen kapcsolatba az Ön Korrekt kotaktjával, Horváth Árpáddal a +36 30/571 8255-ös telefonszámon! www.korrektutazas.hu |
Indul a Tavaszi Kupon Napok – Kuponnal érdemes spórolni |
|
|
2010. március 10. szerda, 03:00 |
A korábbi online kuponakciók óriási sikere után március 10-14. között a legnagyobb hazai online kupongyűjtő oldal ismét megrendezi a Tavaszi Kupon Napokat. Ennek keretén belül egy fővárosi, és három vidéki bevásárlóközpontban lehet kedvezményesen vásárolni. Általában 20%, de akár a 30-40%-kal is olcsóbban juthatnak a vásárlók a kiválasztott termékekhez.
|
Bővebben...
|
Helyreigazítás |
|
|
2010. március 07. vasárnap, 13:31 |
A BVG Bayerische Verwertung Kereskedelmi Kft. kérésére az alábbiakat közöljük:
A Napi Gazdaság 2010. február 15. számának 3. oldalán valótlanul közölte, hogy „Ismeretlen hátterű cég árul ismeretlen eredetű szőnyegeket immár hetek óta Budapesten. A Bayerische Verwertungs Gesellschaft állítólag egy német takarékpénztár megbízásából értékesíti mélyen ár alatt a ’biztosítéki tulajdonként átruházott’ darabokat.”
|
Bővebben...
|
Szakított a Dove és a Café Pr |
|
|
2010. január 28. csütörtök, 03:00 |
Három év után megszűnik a Dove és a Café Pr együttműködése. Az Unilever márkája új pr-ügynökséget választott.
|
Bővebben...
|
Ex-tévések alapítottak új ügynökséget |
|
|
2010. január 21. csütörtök, 03:00 |
Lollipop Communication néven alapított ügynökséget Hegedűs Kinga és Kalmár Nikoletta. A kommunikációs cég tanácsadással, műsorszponzorációval és közszereplők képviseletével is foglalkozik.
|
Bővebben...
|
Turi Árpád a Class FM-nél |
|
|
2010. január 18. hétfő, 03:00 |
A Class FM kereskedelmi igazgatója lett Turi Árpád, aki korábban a Sláger és a Danubius hasonló pozíciójában dolgozott. Munkatársai a két megszűnt adótól érkeztek.
|
Bővebben...
|
Indulhat a digitális filmkészítés Debrecenben is |
|
|
2010. január 14. csütörtök, 03:00 |
A legújabb grafikai, animációs és filmkészítési technikákkal ismerkedhetnek meg azok az egyetemi vagy főiskolai informatikai alapképzettséggel rendelkező hallgatók, akik részt vesznek a Debreceni Egyetem Informatikai Karának februárban induló Digitális filmtechnika szakirányú továbbképzésén. Az így elsajátított ismeretek a filmkészítés mellett a 3D vizualizáció és a játékfejlesztés területein is hatékonyan használhatóak.
|
Bővebben...
|
Tábla-pc-t, 3D-s tévét vegyenek! |
|
|
2010. január 08. péntek, 03:00 |
Jönnek a 3D-s tévék és a táblakomputerek - derül ki a Las Vegas-i elektronikai show kínálatából.
|
Bővebben...
|
Megjött a Google új csodafegyvere. |
|
|
2010. január 07. csütörtök, 03:00 |
Ma mutatták be a cég székhelyén sajtótájékoztatón a Google új telefonját, a Nexus One-t. A készülékkel az okostelefonok piacán szeretne nagyobb részesdést elérni a szoftvercég, az első kritikák jók.
|
Bővebben...
|
|