English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

Média
Pénz versus emberi méltóság Nyomtatás E-mail
2009. január 26. hétfő, 05:10


Emberi jogokat sértett a Story Tv "hajléktalanos reality show-ja" - adja hírül a Kreatív Online


Az Országos Rádió és Televízió Testület (ORTT) szerint a Story TV „A nagy lehetőség” című hajléktalan-realityje a nézettségnövelést helyezte az emberi méltóság tisztelete elé. A döntésnek mégsincs következménye, mert a műsor időközben véget ért.
Bővebben...
 
Nokia 5800 a Vodafonetól Nyomtatás E-mail
2009. január 23. péntek, 05:10

Nokia 5800 a Vodafonetól

Nokia 5800 elsőként a Vodafone kínálatában


Január 22-től elsőként a Vodafone kínálatában jelenik meg Magyarországon a Nokia első érintőképernyős készüléke, a Nokia 5800.

A Nokia 5800 nyolc gigabájtos memóriával, grafikus hangszínszabályozóval, a főbb digitális zeneformátumok támogatásával és beépített surround hangzású sztereó hangszórókkal emelkedik ki a többi zenetelefon közül. A készülék emellett újdonságként multimédia menüsávot is tartalmaz, valamint egy praktikus legördülő listát, amely közvetlen elérést nyújt a zenéhez és más multimédiás tartalmakhoz, köztük a videókhoz és fotókhoz.

 

 


A Nokia első érintőképernyős zenemobilja 3,2 megapixeles, autófókuszos Carl Zeiss optikás fényképezőgéppel, valamint gyalogosok és autósok számára is használható, integrált GPS navigációval is rendelkezik, az internetes hálózatokhoz pedig Wi-Fin keresztül biztosítja a kapcsolódást.

Forrás: Vodafone
Kérdése van a cikkhez?  Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?





 

Bővebben...
 
Audi Top Service Award 2008 Nyomtatás E-mail
2009. január 23. péntek, 05:10

Audi Top Service Award 2008

Az Óbudai Autójavító Kft-t. és a Porsche-Inter Auto Pestet is díjazták

Az AUDI AG az “Audi Top Service Award 2008” verseny keretében jutalmazta a legelégedettebb szervizügyfelekkel rendelkező magyarországi kereskedéseket. Két, a tartós szerviz ügyfél-elégedettség szempontjából kiemelten fontos területen értékelték a márkakereskedések szervizeinek teljesítményét.

Az Audi a 2008-as év során világszerte értékesített több mint egymillió járművel immár sorozatban 13. rekordévét zárta. Az értékesítés területén elért kitűnő eredmény azonban önmagában nem elég, egy prémiummárkától a legmagasabb színvonalat képviselő prémium hátteret várnak el az ügyfelek a hozzáadott szolgáltatások és a szerviz területén is.


A négykarikás márka már eddig is számos extra szolgáltatással kényeztette ügyfeleit, mint például a 3 éves, futásteljesítménytől független garancia, az Audi Mobilitásgarancia szolgáltatás, amely az Audi márkaszervizben szervizeltetett autóknál a következő esedékes szervizig automatikusan meghosszabbodik és így akár az autó egész élettartamára érvényes lehet. Mindemellett gond esetén az ügyfél rendelkezésére áll az Audi éjjel-nappal hívható egyedülálló Audi szervizflotta hálózata, amely a helyszíni segítségnyújtásban vagy az Audi Mobilitásgarancia által biztosított további szolgáltatások rendelkezésre bocsátásában is intézkedik.

 

 


Az értékesítés területe a darabszámok alapján jól mérhető és értékelhető, míg a szervizelégedettség területén egy folyamatos felmérés nyújt tájékoztatást a szervizek munkájáról, és ez képezi az alapját az “Audi Top Service Award 2008” verseny értékelésének is. Az “Audi Top Service Award 2008” közvetlenül az Audi AG által meghirdetett és támogatott verseny, amelyre Magyarországon mind a 15 Audi márkakereskedés jelentkezett, összesen 146 munkatárs részvételével. A verseny során az egész éves teljesítményt vizsgálták, szigorú szabályok és igazi kihívást jelentő szakmai szempontok alapján.

Az értékelés alapját a folyamatosan működtetett szervizelégedettségi felmérés negyedéves eredményei képezték. Ez, az Audi szerviz ügyfelek körében az aktuális szervizlátogatást követően telefonon végzett felmérés minden részletre kiterjedően vizsgálja az Audi ügyfelek szervizeinkben szerzett tapasztalatait. Az így kapott eredmény jól mutatja, hogy az ügyfelek tapasztalatai alapján melyek azok az Audi márkaszervizek, amelyek a 2008-as évben kiemelkedő teljesítményt nyújtottak. Ezek a kereskedések nem csupán az értékesítés, hanem a rendszeres karbantartás és a szakértő javítás területén is jól képviselik az Audi márkával összefonódó kiemelkedő minőséget és magas színvonalat.

Az “Audi Top Service Award 2008” versenyben az Audi két kategóriában hirdetett győztest. A "Szervizügyfelek mobilitásának biztosítása" kategóriában a legjobb eredményt a Vörös Szerviz Kft. érte el, második helyen az Óbudai Autójavító Kft. végzett.

Az "Elsőre sikeres javítás" kategóriában a legjobb eredményt az Óbudai Autójavító Kft. érte el, második helyezett a Porsche-Inter Auto Pest Kft. lett. Mindkét kategóriában a helyezettek szakmai munkájuk, erőfeszítésük elismeréseképpen 30 000 – 30 000 Euro, azaz összesen 120.000 Euro anyagi támogatásban részesülnek az AUDI AG jóvoltából, melynek 2/3 részét közvetlenül a versenybe nevezett munkatársak részére kell juttattásként kifizetni.

Forrás: Audi

Kérdése van a cikkhez?  Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?





 

Bővebben...
 
Gyerekbiztos Vodafone Nyomtatás E-mail
2009. január 22. csütörtök, 05:10

Gyerekbiztos Vodafone

Egyre népszerűbb a Vodafone Gyermekzár -szolgáltatása

Decemberben több mint hatszázan aktiválták mobiltelefonjukon a Vodafone ingyenes Gyermekzár szolgáltatását, melynek felhasználói száma így elérte a hétezret. A Vodafone Magyarország által 2007. májusában elindított ingyenes szolgáltatás segítségével a szülők megvédhetik gyermeküket a nem nekik való tartalmaktól és szolgáltatásoktól. A Gyermekzár aktiválásával a felhasználó a Vodafone live!-on kizárólag azokat a tartalmakat láthatja, amelyek egy előszűrt, úgynevezett fehér listán szerepelnek, a különböző korhatáros tartalmakról automatikusan „leiratkozik”.

A Vodafone a Gyermekzár szolgáltatás elindításával párhuzamosan tájékoztató füzetet is összeállított „Gyermekeink és a mobiltelefon” címmel. A füzet, mely a Vodafone márkaboltokban és az interneten is megtalálható, hasznos tanácsokat tartalmaz a szülők számára a gyermekek mobiltelefon-használatának kérdéseivel kapcsolatban.

 

 


A Gyermekzár szolgáltatásról és annak megrendeléséről további információ az alábbi linken található: http://www.vodafone.hu/egyeni/prepaid/tarsadalom/ugyfeleinkert/gyermekzarőhu.html

Forrás: Vodafone

Kérdése van a cikkhez?  Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?





 

Bővebben...
 
Innovatív befektetés a Skandiától Nyomtatás E-mail
2009. január 22. csütörtök, 05:10

Innovatív befektetés a Skandiától

Megnyílt a budapesti képviselet - A Skandia Magyarországon is lendületet vesz


A Skandia Österreich magyarországi leányvállalatának megalapításával, 2009. január 1-jén lépett be Közép-Kelet Európa növekvő pénzügyi piacára. Kezdetben innovatív befektetési koncepciójukat, a Skandia Life Time-ot állítják fókuszba. A Skandia 1500 új szerződéskötést tűzött ki célként az első évben Magyarországon. A magyar piacra való belépésével egy időben a biztosító Prágában is képviselteti magát, a Cseh Köztársaságban létrehozott új leányvállalatán keresztül.

 

 


„2009 ünnepélyes dobpergéssel kezdődött számunkra: Leányvállalatot alapítottunk Magyarországon és Csehországban, megnyitottuk képviseletünket Budapesten és Prágában, illetve új befektetési lehetőségeket kínálva, amilyen a Life Time is, elindítottuk közép-kelet-európai működésünket” – nyilatkozta Hermann Schrögenauer, a Skandia elnöke. „Régóta tanulmányozzuk a piaci környezetet a közép- és kelet-európai térségben, kutatásaink eredményei szerint jó eséllyel indíthatjuk el a befektetésekkel kombinált (unit-linked) életbiztosítások értékesítését. Nem hiszünk azonban a határon túlról, közvetett módon végzett értékesítésben – sikerünk receptje a globális know-how, mélyen gyökerező helyi ismeretekkel kombinálva.“

A cél: 1500 magyar szerződés az első évben A Skandia Österreich tartja majd kézben a szálakat, és irányítja a belépési folyamatot. „A jelentékeny Old Mutual Csoporton belül minket emlegetnek Best Practice példaként” – fejti ki Schrögenauer, aki örömmel fogadta az új piacra való belépés irányítási feladatait. A bécsi csapat fejleszti az új országoknak szánt termékeket, melyeket a helyi pénzügyi és jogi adottságoknak megfelelően alakít ki, illetve szabályoz. A termékfejlesztés mellett a marketinget is a bevált osztrák csapat fogja irányítani. „Célunk a Life Time-hoz hasonló vezető termékeink népszerűsítése és a lakossági piac felélénkítése, lendületbe hozása. Előzetes várakozásaink alapján Ausztriához hasonló teljesítményre számítunk – Magyarországon és Csehországban is a piacvezetők közé szeretnénk tartozni” – fejti ki Schrögenauer. „2009-es célkitűzésünk mindkét országban 1500 új szerződés megkötése”.

Középpontban: Skandia Life Time

A termékfókuszt egyértelműen a Skandia Life Time-ra helyezik, ezt a konstrukciót mindkét országban az év elejétől kínálják ügyfeleiknek. „A közép-kelet-európai piacokon is megérett az idő: az emberek felismerték, hogy az állami nyugdíjbiztosítás nem lesz elegendő, olyan rugalmas és átlátható befektetési megoldásokat pedig jelenleg nem kínál a piac , amelyek az élénken érdeklődők igényeit ki tudnák elégíteni ” – értékeli Schrögenauer a helyzetet. A Skandia Life Time lehetőséget ad futamidő alatt történő díjfizetési szünetek beiktatására, eseti befizetésekre, a befektetési formák közötti cserére, és pénzkivételre is. „Olyan életesemények, mint pl. a továbbtanulás, házasságkötés vagy a tulajdonszerzés befolyásolhatják az emberek hosszú távú befektetési stratégiáját, ezért mi a rugalmasságot állítjuk előtérbe” – magyarázza Schrögenauer. Ez a vezérgondolat meggyőzte az osztrák piacot: 2007-es őszi bevezetése óta a Skandia Life Time vezető pozíciót szerzett a betéti alaphoz kötött életbiztosítások terén Ausztriában. Az új ügyfelek száma 2008-ban 30%-kal növekedett a korábbi évhez képest, s ez egyértelmű jele annak, hogy az ügyfelek még a pénzügyi válság évében is a Skandiára bízzák a nyugdíjuk sorsát. „A Skandia Österreich termékei kialakításában az innovációs képességre és a rugalmasságra épít – ami Magyarországon és Csehországban is vonzó az átlagjövedelmű rétegek számára is, minden korosztályban.

Helyi tudással felvértezve: Borsodi Oszkár vezeti a magyar leányvállalatot A magyar leányvállalat vezetését Borsodi Oszkár (52) country managerre bízták. A diplomás biztosítási szakember a 90-es évek elejétől tevékenykedik a biztosítási- és pénzügyi szektorban. Cégvezetőként dolgozott a Marsh & McLennan biztosítási alkusz cégnél, az Argosz és az UNIQA Biztosítónál, végül a RENOMIA magyar irodáját vezette ország igazgatóként. Az új vezető erős helyi gyökerei mellett az osztrák sikerrecept másik eleme is érvényesül majd az új leányvállalatoknál, ez pedig a „független értékesítés elve”. A tanácsadás és a saját termékek értékesítése kizárólag független partnerek közreműködésével – biztosítási alkuszokon és független ügynökökön, illetve befektetési tanácsadókon és bankokon – keresztül történik. „Különösen az eladásnál és az ügyfelek kiszolgálásánál nagyon fontos, hogy jól ismerjük a helyi adottságokat – ezért szolgál örömünkre, hogy Borsodi Oszkár személyében kiemelkedő szakembert nyertünk meg képviseletünk vezetésére” – teszi hozzá végezetül Schrögenauer.

A pénzügyi szolgáltatások terén nemzetközileg vezető Skandia egyéni megtakarítási és befektetési megoldásokat nyújt ügyfeleinek. 2006 óta tagja az Old Mutual Csoportnak, amelynek több mint 40 országban közel 50.000 alkalmazottja van, és 349 milliárd €-nyi vagyont kezel. Ausztriában 1994 óta van jelen a Skandia, 115 alkalmazottjával 1 milliárd €-nyi vagyont kezel. A Skandia vezette be a betéti alaphoz kötött életbiztosítási és a garanciális termékeket az osztrák piacra, több mint 100.000 ügyfelével piacvezetőnek számít mindkét kategóriában.

Forrás: Skandia

Kérdése van a cikkhez?  Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?





 

Bővebben...
 
Csúcson az Audi Nyomtatás E-mail
2009. január 20. kedd, 05:10

Csúcson az Audi

Az Audi 2008-ban első ízben szállított ki több mint egymillió autót

A vállalat immár 13. egymást követő rekordévét zárta: a világszintű eladások 4,1 százalékkal emelkedtek. Az értékesítést 12 új modell segítette. A sikerekkel kapcsolatban Stadler, a cég vezére így nyilatkozott: „Az Audit világszerte a legvonzóbb prémiummárkává kívánjuk tenni“…

Az AUDI AG 2008-ban célkitűzését teljesítve, a vállalat története során első alkalommal érte el az egymillió eladott autót jelentő határt. Mintegy 1.003.400 darab tavaly értékesített járművel az Audi a megelőző évhez (2007: 964.151) képest világszerte 4,1 százalékkal növelte értékesítését. Decemberben a márka eladásai – immár a piacra újonnan bevezetett Audi Q5, valamint az igen sikeres, friss A4 sorozattal a palettáján – a megelőző év azonos hónapjához (2007: 70.523) képest 17,4 százalékkal, összesen mintegy 82.800 darabra emelkedtek.

 

 


„Ez az immár 13. egymást követő rekordévünk az Audi teljes kollektívájának közös sikere, akik számára ezúton szeretném kifejezni a cégvezetés köszönetét odaadó munkájukért“ – jelentette ki Rupert Stadler, az AUDI AG igazgatótanácsának elnöke. „E nagy erőre építhetünk a nehéznek ígérkező 2009-es esztendő során is. Hosszú távú céljaink nagyra törőek: az Audit világszerte a legvonzóbb prémiummárkává kívánjuk tenni.“

Az ingolstadtiak a tavalyi év során összesen 12 modellújdonsággal jelentek meg a piacon, így jelenleg az Audi rendelkezik a prémiumkategória legfrissebb modellpalettájával. A legjelentősebb piaci bevezetésekként az Európában már 2007 év végén megjelent Audi A4 Limousine, majd az őt tavaly tavasszal követő Audi A4 Avant, valamint az A3 és az A6 sorozat frissítése, illetve a teljes egészében új fejlesztésű Audi Q5 bővítette a választékot.

Peter Schwarzenbauer, az AUDI AG igazgatótanácsának marketingért és értékesítésért felelős tagja így kommentálta: „Modelloffenzívánk a tervek szerint folytatódik, s a 2009-es év során is újdonságok egész sorával szolgálunk vásárlóinknak.“

Az Audi elsősorban európai piacain, illetve az ázsiai/csendes-óceáni térségben ért el jelentős értékesítési növekedést. Decemberben összesen mintegy 53.900 darabot kitevő nyugat-európai eladásai 22,7 százalékkal haladták meg a 2007. decemberi mennyiséget (2007: 43.969). A teljes 2008-as év során az Audi itt mintegy 667 ezer autót adott el, 2,5 százalékkal többet, mint a megelőző esztendőben (2007: 650.407). E kiváló értékesítési eredmények nyomán Nyugat-Európában és Németországban egyaránt rekord piaci részesedést sikerült elérnie.

Az ázsiai/csendes-óceáni térségben az Audi decemberben mintegy 14 ezer vásárlójának szállíthatott ki új autót, értékesítési volumene ezzel 15,6 százalékkal (2007: 12.097) emelkedett. A teljes év során a térségben 155.100 vásárló döntött új Audi mellett, 15,6 százalékkal többen, mint 2007-ben.

Az Amerikai Egyesült Államokban, az ingolstadti prémiummárka harmadik legnagyobb exportpiacán a 2008-as értékesítés volumene összesen 87.760 autóra adódott, ami 6,1 százalékkal marad el a megelőző évitől (2007: 93.506). Decemberben az Audi itt 7.712 járművet, 9,3 százalékkal kevesebbet adott el, mint az előző év (2007: 8.504) azonos hónapja során.

Forrás: Audi

Kérdése van a cikkhez?  Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?





 

Bővebben...
 
Tőke- és hozamvédett alapok a K&H-nál Nyomtatás E-mail
2009. január 20. kedd, 05:10

Tőke- és hozamvédett alapok a K&H-nál

 A K&H alapjai tőkevédelmet és biztos hozamot kínálnak a jelenlegi változékony pénzpiaci helyzetben

A jelenlegi értékpapír-piaci helyzetben a befektetőknek sokszorosan át kell gondolniuk portfoliójuk összetételét. A tőke- és hozamvédett alapok népszerűsége évek óta folyamatosan emelkedik, a K&H-nál jegyezhető tőke-, és hozamvédett alapok azonban nemcsak biztonságot, hanem extrahozam lehetőségét és fix hozamot is kínálnak, akár már a lejárati idő előtt. A K&H az év első két hónapjában három, különböző ügyféligényeket kielégítő tőke- és hozamvédett alapot kínál, amelyek alternatívát jelenhetnek lejáró betétek kezelésére is.

Az elmúlt időszakban leértékelődtek a részvénybefektetések, a tőzsdeindexek az egy évvel korábbi értékük felét érik. A nagy válságokat általában jelentős részvénypiaci fellendülések követik, a kérdés most csak az, hogy mikor indulnak felfelé az árfolyamok. A hosszú távon gondolkozóknak ebben az időszakban jó megoldás tőke-, és hozamvédett befektetési alapokba elhelyezni megtakarításukat.

Tőke és hozamvédett befektetési alapok



A bizonytalan tőkepiaci hangulat nem kedvez a kockázatvállalási hajlandóságnak, a befektetők ilyenkor biztosabb befektetési formák után néznek. A tőke- és hozamvédett befektetési alapokat egyre több befektető választja, mert biztosítják a befektetett tőke visszafizetését, és még egy fix minimum hozamot is ígérnek a futamidő végére. Emellett ezek az alapok részesedést nyújtanak egy-egy piaci szegmensben elérhető növekedésből, az árfolyamok emelkedéséből. Így akár kiemelkedő hozam is elérhető a futamidő végén, miközben végig biztonságban van a befektetett tőke.

 

 


„A tőke- és hozamvédett alapokba olyankor is előnyösen lehet befektetni, amikor rövidtávon bizonytalanok a tőkepiaci kilátások, azonban hosszabb távon növelik annak esélyét, hogy a betéti kamatoknál lényegesen magasabb hozamot eredményeznek. A jelenlegi világgazdasági helyzetben egy olyan befektetés, amely már akár egy év után fix hozamot fizet, igen vonzó lehet” – mondta Zobor Zsuzsa, a K&H Alapkezelő vezérigazgatója. – „Miközben a részvénypiacok negatív csúcsokat döntögetnek, a K&H garantálja az ügyfelek befizetett tőkéjét és az ígért fix hozam kifizetését. Ezért most az év első két hónapjában három, különböző ügyféligényeket kielégítő tőke- és hozamvédett alapot kínálunk.”

K&H tőke- és hozamvédett alapok

K&H fix plusz 11. alap – A most lejáró K&H fix plusz 11. alap átalakításával egy új 2 éves védett periódust hirdet a Bank, amely jó lehetőségnek bizonyul a bizonytalan piaci környezetben is. A befektetők a várható részvénypiaci fellendülésből részesednek, és akár 50%-os teljes hozamot is elérhetnek a 2 éves védett időszak végére. Azok, akik 2006. augusztus 31. előtt helyezték el megtakarításukat ebben az. alapban, most továbbra is megtarthatják kamatadó-mentességüket, ha bent hagyják pénzüket az új, átalakított fix plusz 11. alapban. Az alap mögött egy – jó növekedési kilátásokkal rendelkező, nemzetközi, elismert vállalatok részvényeiből álló – 30 elemű részvénykosár áll. Az alap emellett biztosítja a tőke és egy 8%-os fix minimum hozam kifizetését abban az esetben is, amennyiben a mögöttes részvénykosár csökkenne, vagy csak minimálisan növekedne. Az ügyfelek magas hozamot realizálhatnak a futamidő elteltével, amennyiben az alacsony részvényárfolyamok jelentősebb mértékben visszaemelkednek. Ha esetleg tovább tart a részvénypiaci lejtmenet, abban az esetben a 8%-os fix hozamot és a tőkét kapja a befektető a futamidő elteltével.

A K&H háromszor fizető alap a futamidő alatt három alkalommal fizet hozamot, az ügyfelek 11%-os hozamot kapnak az első év végén, és szintén kifizetésre kerül egy minimum 5%, maximum 15%-os hozam a második év és a futamidő legvégén is. A 3 és fél éves futamidő alatt az ügyfelek akár 41%-os hozamot is elérhetnek, de semmi esetre sem lehet kevesebb a hozam, mint 21%. A fix hozamon felüli extrahozam mértéke az alap befektetési eszközeit kitevő, 30 elemű, nemzetközi nagyvállalatok részvényeiből álló részvénykosár futamidő alatti értékváltozásától függ.

A K&H mínuszban is plusz alap még csökkenő részvényárfolyamok esetén is biztosíthat a tőkevédelmen felül hozamot. Az ügyfelek 35%-os hozamhoz jutnak, ha a mögöttes részvénykosár értéke nem csökken. Még magasabb lesz a hozam, ha a mögöttes részvénykosár értéke nagymértékben megemelkedik. A befektetés hozamot biztosít a részvénykosár 17,5%-nál kisebb mértékű csökkenése esetén is. Ha a részvénykosár értéke 17,5%-nál többet csökkenne, az ügyfelek tőkéje akkor sincs veszélyben, hiszen az mindenképpen kifizetésre kerül a 3 éves futamidő végén. Az ügyfelek hozama egy 20 elemű nemzetközi részvénykosár futamidő alatti értékváltozásától függ.

Forrás: K&H

Kérdése van a cikkhez?  Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?





 

Bővebben...
 
Utazás a borok világába Nyomtatás E-mail
2009. január 20. kedd, 05:10

Ért Ön a borokhoz?

 Premier: magyar borok a Travel Channelen


A Travel Channel csatorna műsorra tűzte a 2008. szeptemberében forgatott két magyar vonatkozású epizódját. Az Isabelle Legeron által vezetett Journey into Wine című műsor új részének első vetítésére 2009. január 26-án este 8 órakor kerül sor.



A "Budapest to the Black Sea" címen vetített részben "Isabelle Budapesttől a Fekete tengerig utazik, hogy bemutassa a korábbi kommunista blokk tagjai, köztük Magyarország, Bulgária és Románia bortermelését, amelyek ma már többet kínálnak a szupermarketekben található tömegtermékeknél.



 

 


A francia borszakértő egy olyan régióba kalauzolja el a nézőket, amely több évezredes borkészítési hagyományokkal rendelkezik, és lassacskán ébredezik a 60 éves közönyből és elhanyagoltságból."

Az új rész rövid bemutatója már megtekinthető a http://www.travelchannel.co.uk/jiw.htm oldalon.

Forrás: Vinoport


Kérdése van a cikkhez?  Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?





 

Bővebben...
 
Pezsgő siker Nyomtatás E-mail
2009. január 19. hétfő, 05:10

Pezsgő siker

A magyar pezsgősiker: a Törley Charmant Doux


Hazánkban elsőként Törley József, a Franciaországban megszerzett pezsgőkészítési tanulmányait felhasználva Budafokon 1882-ben alapította meg első saját gyárát. Az alapítása óta folyamatosan készülő Törley pezsgők változatlanul megőrizték magyarországi piacvezető szerepüket, mintegy 32-38%-os részesedéssel.



Magyarország legkedveltebb pezsgője a Törley Charmant Doux, a hazai piacon eladott összes pezsgő 10-15%-át teszi ki. Magyarországon évente megközelítőleg 25 millió pezsgő fogy, amit jól kiegészít a nagyságrendileg 6 millió palack külföldön értékesített pezsgő. Hazánkban erősen márkázott a pezsgőpiac.


Az elmúlt évek statisztikái alapján az egy főre eső fogyasztás rangsorában Franciaország, Németország, Ausztria és Ausztrália után az előkelő ötödik helyet foglaljuk el. Ez a pozíciónk az AC Nielsen piackutatási adatai alapján is igazolható. Továbbá az is elmondható, hogy hazánkban a pezsgőfogyasztás elérte eddigi csúcsát, hisz az utóbbi években jelentős növekedést nem mutat. Magyarországon a Törley pezsgőkből évi több mint 8 millió palack kerül forgalomba. Ezen mennyiség nagysága bemutatható azzal a szemléletes példával, hogy ha az elfogyasztott Törley pezsgők palackjait egymás elé raknánk, akkor az Budapesttől Münchenig érne.

 

 


Magyarországon a száraz és a félszáraz pezsgők egyre kedveltebbek, de továbbra is az édes pezsgők a legnépszerűbbek, mely az összes pezsgőfogyasztás kétharmad részét teszi ki. Ez a tendencia a fogyásában is megmutatkozik, hisz a legnagyobb forgalmat a Törley Charmant Doux, a Törley Muskateller és a BB Édes pezsgők alkotják.

A magyar pezsgők sikere a külföldi piacon is megmutatkozik. Észtországban például piacvezető a Törley. Itt a 90-es évek óta vannak jelen a Törley pezsgők, melyekből az 1,4 millió lakosú ország több mint 1,5 millió palackot fogyaszt el évente. Ez azt jelenti, hogy Észtországban évente egy lakosra több mint egy palack Törley pezsgő jut. Bár a 8 millió lakosú Svédország pezsgőforgalma még nem érte el ezt az arányt, de a BB Balatonboglári Zrt. Chapel Hill Chardonnay Brut és a Törley Gála pezsgők igen közkedveltek. Ezekből a pezsgőkből minden negyedik svédre jut egy palack. A Törley pezsgők más országokban is elismertek. Lettországban például az idei évben közel 50%-os forgalmi fejlődés mutatkozott.

A Törley pezsgőkön kívül más magyar pezsgőknek is nagy sikere van az export piacon. A Hungaria Grande Cuvée Brut a francia anyanyelvű kanadai Quebec-ben a piac élén áll és már Ontario államban is igen megnövekedett a forgalma. A Hungaria pezsgők a Magyarországon is igen kedveltek. A Hungaria Pezsgőpincészet hagyománya idestova több mint ötven esztendeje tart. A budafoki pezsgőpincészetben csak palackban erjesztett és érlelt, kiemelkedő minőségű pezsgő készül. Az elmúlt években megnövekedett az érdeklődés a hagyományos pezsgőknél kedvezőbb áru termékek iránt is.

A sokéves hagyományokkal rendelkező Balatonboglári Borgazdaság Rt. a BB pezsgők széles termékválasztékával rendelkezik, melyben a száraz pezsgőktől az édesig, a fehértől a rozéig minden megtalálható. Hazánkban egyre közkedveltebbek a budafoki François pezsgők is. A François President Brut a gondosan válogatott alapborokból a több mint 100 éve élő hagyományok alapján palackban, tradicionális eljárással történő erjesztés és többéves érlelés biztosítják ennek a brut pezsgőnek a nemes illatát és zamatát, egyedi jellegét. Az idei év újdonsága a François President Rosé Brut pezsgő, mely igazi kulináris élményt nyújt. Ez köszönhető az érett gyümölcsök intenzív zamatának, a lendületességének, a friss savtartalmának és az ízek harmóniájának.

Természetesen a meghitt, különleges alkalmakból a gyermekek sem maradhatnak ki. Számukra igen fontos, hogy ők is felnőttként viselkedhessenek. Éppen ezért, a Kölyök pezsdítő ital is egyre meghatározóbb szerepet vív ki magának a gyermekek körében. Bármelyik pezsgő is kerül az ünnepi asztalra, az mindenképp leszögezhető, hogy egyre több magyar és külföldi fogyasztó emeli minőségi pezsgővel ünnepeik fényét.

Forrás: Vinoport

Kérdése van a cikkhez?  Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?





 

Bővebben...
 
Díjazzák a Samsungot Nyomtatás E-mail
2009. január 16. péntek, 05:10

Díjazzák a Samsungot

Hat CES-díjat kapott a Samsung a Digitális Képalkotás kategóriában

Összesen negyvenhat Samsung termék részesült Innovációs díjban a 2009-es CES-en (szórakoztató-elektronikai termékek évente megrendezett szemléje Las Vegasban). E díjak közül hatot a Samsung digitális fényképezőgépei és kamerái kaptak meg a Digitális Képalkotás kategóriában.

Az Innovációs tervezési és műszaki díjat azok a lakossági szórakoztatóelektronikai termékek kapják meg minden évben, amelyeket a legelőremutatóbb, leginnovatívabb megoldásokkal vértezték fel.

A díjat 1976-ban alapították a Consumer Electronics Association (CEA) támogatásával. A CEA indította útjára a világ legnagyobb lakossági szórakozató elektronikai seregszemléjét, az International CE Show-t is. 2009-ben, a CES Innovációs díjában részesült a Samsung négy digitális fényképezőgépe és két digitális kamerája.

NV9 – kompakt digitális fényképezőgép mp3-lejátszóval

A NV9 egy kompakt, 10,2 megapixeles digitális fényképezőgép számos multimédiás lehetőséggel. Kinézetében a készülék a retro hullámot képviseli, a stílus jegyében született két analóg kijelzőjét – amely egyrészt az elem töltöttségi szintjét, másrészt pedig a memória kapacitását mutatja – igazi unikumként tartjuk számon.

VP-HMX20C – Full HD-s digitális kamera

Az VP-HMX20C egy 8 GB-os belső memóriával rendelkező, FullHD minőségű felvételek rögzítésére alkalmas digitális kamera. A számos speciális funkcióval ellátott, gyönyörű formába öntött, nagyteljesítményű kamera a filmezés szerelmeseinek készült.

HMX-H104 – Full HD-s digitális kamera

A stílusos, 16 GB belső memóriával felszerelt HMX-H104 kamerával Full HD minőségű felvételeket készíthetünk. A HMX-H104 képében a Samsung egy tetszetős, formabontó kialakítású, nagyteljesítményű digitális képalkotásra alkalmas, versenyképes áron elérhető kamerával bővítette kínálatát.

ST50 – Ultra-vékony digitális fényképezőgép

Az elképesztően vékony, rozsdamentes acél vázba épített ST50-es 12 megapixeles érzékelőt kapott. A 3-szoros optikai zoom mellett a fényképezőgépet az un. Smart Auto funkcióval is ellátták. A fotózást lényegesen megkönnyítő szolgáltatás automatikusan választja ki a témának leginkább megfelelő jelenet módot (tájkép, portré, stb.).

WB550 – Ultra-széles látószögű, nagy zoom-átfogású digitális fényképezőgép

A WB550 a világ első ultra-széles látószögű (24 milliméteres), 10-szeres zoommal felszerelt kompakt digitális fényképezőgépe. A 10 megapixeles felbontású készülék 720P-s HD video felvételére alkalmas.

NV100HD – Széles látószögű digitális fényképezőgép HD Video móddal

Az impozáns külsejű NV100HD forradalmi érintőképernyőt és 28 mm-es széles látószögű Schneider optikát kapott. A fényképezőgéppel 14,7 megapixeles fotókat és HD minőségű videókat is készíthetünk. 

A díj megítélésben az International Designers Society of America – Ipari Tervezők Amerikai Közösségének – tagjai vesznek részt tanácsadóként. Az innovációs díjakat a következő szempontok alapján ítélik oda egyes termékeknek: - a termék műszaki minősége, mind technikai vonatkozásban, mind a felhasznált anyagok minőségében - a termék formatervezése - a termékben rejlő lehetőségek, tervezett felhasználási módok - a termék olyan egyedülálló tulajdonsága, amely azt a fogyasztók számára vonzóvá teszi.

A www.samsung.com/icespress oldalon sajtóközleményeket, videotartalmakat és termékfotókat érhet el.

A 2009-es CES hivatalos weboldala a www.cesweb.org oldalon érhető el.

Forrás: Samsung

Kérdése van a cikkhez?  Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!


Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →





 

Bővebben...
 
Eső előtt köpönyeg Nyomtatás E-mail
2009. január 16. péntek, 05:10

Eső előtt köpönyeg

 Magyarországon egyedülálló viharjelző szolgáltatást vezetett be az UNIQA

Az UNIQA viharjelző rendszerének igazi különlegessége, hogy az ügyfél által megadott irányítószám alapján küld információt sms-ben és e-mailben a közelgő szélsőséges időjárási jelenség típusáról és annak mértékéről.

Az időjárás napjainkban egyre kiszámíthatatlanabb, mind gyakoribbak a heves záporok, az orkánerejű szelek, vagy éppen a hosszú napokig tartó kiadós havazások. A veszélyes helyzetekre figyelmeztető információk megelőzhetik a személyes vagyontárgyakban keletkező károkat, sőt, akár életet is menthetnek.


Az UNIQA Biztosító segíteni kíván ügyfeleinek abban, hogy felkészülhessenek a szélsőséges időre, ezért bevezette az új, viharjelző szolgáltatását. A 2009. január 13-ai sajtótájékoztatón Ertl Pál, az UNIQA Biztosító igazgatósági tagja és dr. Michael Fassnauer, a rendszert üzemeltető osztrák UBIMET GmbH ügyvezető tulajdonosa mutatta be a Magyarországon egyedülálló szolgáltatást. A Viharjelző Rendszer különlegességét az adja, hogy a médiából már ismert országos, illetve városokra lebontott előrejelzés helyett az ügyfelek által megadott irányítószám alapján küld információt – sms-ben és e-mailben – a közelgő szélsőséges időjárási jelenség típusáról és annak mértékéről.

 

 


Az exkluzív szolgáltatást az UNIQA MultiPartnerei (minimum 2 szerződéssel rendelkező ügyfelek), illetve casco biztosítással rendelkező lakossági ügyfelei vehetik igénybe. Mivel a Viharjelző Rendszer többek között kármegelőzést szolgál, a regisztrálók díjmentesen juthatnak hozzá. A megadott irányítószám bármikor tetszőlegesen módosítható, így a szolgáltatást igénylőknek lehetőségük nyílik arra, hogy megtegyék a megfelelő óvintézkedést akkor is, ha a második lakóhelyüket szeretnék megóvni.

„Fontosnak tartjuk, hogy ügyfeleink számára mindig új, és a piaci igényekhez igazodó, magas minőségű szolgáltatásokat nyújtsunk. A Viharjelző Rendszer Ausztriában már elnyerte az ügyfeleink tetszését – 260 ezer lakossági ügyfél használja az UNIQA viharjelző szolgáltatását Ausztriában ―, ezért biztos vagyok benne, hogy Magyarországon is hasonlóan kedvező lesz a fogadtatás – mondta Ertl Pál, az UNIQA Biztosító igazgatósági tagja.

Az UNIQA együttműködő partnere a meteorológiai területen nagy tapasztalattal rendelkező UBIMET időjárás-riasztási központ (korábban Meteomedia), amely korszerű előrejelző szoftverekkel folyamatosan értékeli az időjárási adatokat.

Dr. Michael Fassnauer ügyvezető tulajdonos a sajtótájékoztatón elmondta: „munkatársaink az év minden napján, napi 24 órában elemzik a hazai és nemzetközi időjárási állomások, műholdak, radarállomások adatait és az időjárási modelleket. Az ügyfeleinket e-mailben és sms-ben is értesítjük a várható időjárási jelenség jellegéről és intenzitásáról.”

A viharjelző szolgáltatásról, valamint az UNIQA Biztosító további innovatív termékeiről részletes információ a www.uniqa.hu oldalon található.

Forrás: UNIQA Biztosító Zrt.

Kérdése van a cikkhez?  Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!


Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →





 

Bővebben...
 
Scholar-Leaders ösztöndíjprogram Nyomtatás E-mail
2009. január 16. péntek, 05:10

Scholar-Leaders ösztöndíjprogram

A programra másodéves,  jó angol nyelvtudással rendelkező, első diplomás képzésben résztvevő közgazdasági, menedzsment, mérnöki vagy műszaki területen tanuló diákok jelentkezhetnek

A GE Foundation és az Institute of International Education (Nemzetközi Oktatási Intézet (IIE)) immár hetedik alkalommal hirdeti meg a Scholar-Leaders ösztöndíjprogramot. Az egyetemek legjobb hallgatóinak toborzását és kiválasztását szigorú nemzetközi módszerek alapján végzik.

A GE ösztöndíjprogram célja, hogy a részt vevő diákok vezetői képességeit fejlessze, illetve, hogy hozzájáruljon egy nemzetközi szinten is piacképes új vezető generáció képzéséhez. A program lehetőséget nyújt a támogatott diákoknak arra, hogy ne csak a szakterületükön, hanem társadalmi értelemben is vezetőkké válhassanak.

 

 


Az ösztöndíjra öt magyar egyetem: a Budapesti Corvinus Egyetem, a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, a Miskolci Egyetem, a Pécsi Tudományegyetemen, illetve a Pannon (korábban Veszprémi) Egyetem másod éves, jó angol nyelvtudással rendelkező, első diplomás képzésben résztvevő közgazdasági, menedzsment, mérnöki vagy műszaki területen tanuló diákjai jelentkezhetnek.

A pályázathoz 1000 szavas esszét is tartalmazó kitöltött jelentkezési lapot, két ajánlólevelet (legalább egyet egyetemi professzortól), önéletrajzot, az egyetemi tanulmányok első évének elvégzését igazoló okmányok másolatát, valamint a felsoroltak angol fordítását (nem szükséges hitelesített fordítás) kell benyújtani.

Az egyetemekről jelentkező pályázók az ösztöndíjat kiemelkedő tanulmányi eredményeik, illetve egyetemen kívüli tevékenységek (pl. diákcsoportokban való tevékenység, önkéntesi munka, közösségi szerepvállalás) valamint vezetői képességeik bizonyítása révén nyerhetik el. A nyertes pályázók három éven keresztül évi 1000 (összesen 3000) eurónyi ösztöndíjban részesülnek, továbbá évente egyszer szervezett nyári szemináriumon vehetnek részt, melynek keretében megismerik a GE működését, illetve a GE különböző területeit képviselő magas beosztású vezetőkkel is találkozhatnak (shadow day).

"A közép-európai térség egyik legnagyobb nemzetközi befektetőjeként és munkáltatójaként a GE felelős vállalati polgárként, sajátos eszközeivel is hozzájárul a régió fejlődéséhez. A GE Foundation által finanszírozott, illetve a GE önkéntesei által támogatott innovatív oktatási programjainkon keresztül immár hét éve segítjük a közép-európai régió humán erőforrás fejlesztését.

A GE vezetői a nyári szemináriumok és az úgynevezett "shadow day" (egy vezető mellett eltöltött munkanap) alkalmával megosztják a globális gazdaságról és karrierépítésről szerzett tapasztalataikat az ösztöndíjat elnyert tehetséges diákokkal. Reméljük, hogy a programban eddig részvett és a most csatlakozó több mint 300 diákból kialakul a fiatal értelmiségiek közép-európai hálózata, mely képes lesz arra, hogy intellektuálisan is összekösse a régió országait, ami mindannyiunk - akik ezekben az átalakulásban lévő országokban élünk - érdeke! - fejtette ki Leslaw Kuzaj, a GE Közép- Európáért felelős regionális vezetője.

Tovább a teljes cikkhez →

Kérdése van a cikkhez?  Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?





 

Bővebben...
 
Porsche, szerelem Nyomtatás E-mail
2009. január 15. csütörtök, 05:10

Porsche, szerelem

Olvasók, vásárlók és szakértők választottak

A 2008-as esztendő a Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG (Stuttgart) számára a díjak és elismerések tekintetében is rendkívül eredményesnek bizonyult, a 911, a Boxster és a Cayman, valamint a Cayenne számos kitüntetést gyűjtött be. A szavazások, tesztek és a legkülönfélébb megmérettetések során a nagyközönség, a sajtó, a vásárlók és a szakemberek egyaránt megerősítették, hogy a Porsche még a piac legigényesebb elvárásait is változatlanul túlszárnyalja.

A Porsche immár csaknem rendszeres győztessé vált a „Legjobb Autók” („Beste Autos“), szavazáson, amely során az „auto motor und sport“ szakmai magazin szólítja minden évben olvasóit az „urnához”. A 2008-as eredmény szerint a kabriók kategóriájában a már sokszor bizonyított 911 Carrera végzett összesítésben az élen.

A „Sportauto“ magazin olvasói a kabriók/roadsterek 80 ezer euróig terjedő kategóriájában a Boxstert tüntették ki „Az Év Legsportosabb Autója” („Sportlichstes Auto des Jahres 2008“) díjjal, így honorálva a könnyű középmotoros roadster óriási menetdinamikai tartalékait.

 

 


A nyitott 911-es hasonlóképpen meggyőzte az „Auto Zeitung“ olvasóit is, akik az „Auto Trophy“ díjak odaítélésekor a 30 ezer euró feletti kabriók kategóriájában szavazták az első helyre. Ezen olvasói felmérésen a 911 Carrera 21 esztendő alatt immár 15. alkalommal végzett a legjobb sportautóként magabiztosan az élen. Az „Auto Bild Sportscars“ a 911 GT2 modellt ismerte el, amelyet a „Powercar“ sportautó-magazin a 450 lóerő feletti szupersportkocsik körében avatott győztessé. A 911 GT2 a 911-es sorozat legsportosabb csúcsmodelljeként szerepel a palettán. A magazin szerkesztőségének választása alapján emellett a 911 Turbo Cabrio a kabriók/roadsterek, míg a Cayenne Turbo S a terepjárók kategóriájában bizonyult a legjobbnak.

A Cayenne többször is megvédte a terepjárók körében mértékadónak számító pozícióját. Az „Off Road“ szakmai magazin olvasói az „Off Road Award 2008“ szavazás keretében a legjobb luxusterepjáróvá választották. A Diners Club Magazin szerint a Cayenne „Az Év Terepes Modellje” („Geländegängiges Fahrzeug des Jahres“), az „Autoscout24“ internetes portál pedig kategóriájában egész Európa legjobb terepjárójaként az „Internet Auto Award“ elismeréssel tüntette ki. A sportos összkerékhajtású modell emellett a német, francia és holland országos értékelésben is az élen végzett, az „Autorecht24“ értékelése alapján pedig a Cayenne Turbo 2008-ban az „Év Autójaként“ hódította el a dobogó legmagasabb fokát.

A Porsche modelljei azonban más kontinenseken is a győztesek között szerepeltek, amit két példa is kiválóan mutat. Az ausztrál „Motor“ magazin tekintélyes „Az Év Nagyteljesítményű Autója” („Performance Car Of The Year“) szakmai szavazásán mindjárt két Porsche sportautó is a dobogón végzett, mégpedig a 911 GT2 a legfelső fokán, míg a PDK sebességváltóval szerelt új Carrera S a harmadik helyen. Az amerikai egyesült államokbeli „Car And Driver“ magazin pedig a Porsche Boxster és Cayman belépőmodelljeit az előző évhez hasonlóan ismét a „10 Legjobb Autó” („10 Best Cars“) közé választotta.

Ám nem csupán a Porsche termékei példaértékűek, hanem koncepciói és módszerei is. A VDI Mérési és Automatizálás-technikai Társaság (VDI-Gesellschaft Mess- und Automatisierungstechnik) a Porsche új 3.0 Kommunikáció-menedzsment rendszerének (Porsche Communication Management; PCM) kifejlesztéséért a „Useware 2008“ díjat ítélte oda. A PCM rendszere elsősorban gyors, egyszerű és biztonságos kezelhetőségével tűnik ki. Ezzel az évente kiosztott díjjal a Német Mérnökegyesület (Verein Deutscher Ingenieure) a különböző, kiemelkedően felhasználóbarát rendszerek fejlesztési módszereit ismeri el.

Forrás: Porsche Hungária

Kérdése van a cikkhez?  Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!


Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →





 

Bővebben...
 
Híradó jelnyelven Nyomtatás E-mail
2009. január 14. szerda, 05:10

Híradó jelnyelven

A Hallatlan Alapítvány és a Vodafone legújabb programja

Online jelnyelvi oktató program, jelnyelvet oktató multimédiás DVD-Rom felnőtteknek és gyermekeknek – ezek a Vodafone Magyarország Alapítvány és a Hallatlan Alapítvány évek óta tartó közös munkájának eddigi mérföldkövei. Az együttműködés legújabb eredménye a jelnyelven történő híradó, melynek köszönhetően a hallássérültek sem maradnak le a világ történéseiről.

A Hallatlan Alapítvány a hazai jelnyelv népszerűsítését és hatékony oktatásának elősegítését tűzte ki célul. 2005-ben a Vodafone Magyarország Alapítvány támogatásával hozták létre a www.hallatlan.hu címen elérhető online jelnyelvi szótárat, mely most újabb szolgáltatással, a jelnyelvi híradóval bővül.


A jelelt hírszolgáltatás hetente jelentkezik friss összefoglalókkal, a híreket a hallássérültek, valamint jelnyelvet gyakorlók videofelvételek formájában érhetik el. Az Alapítvány kezdeményezésének szükségességét mutatja, hogy a honlapra feltöltött első déli híradó után eddig több mint ezer látogató nézte meg a jelelt híradást. „Hazánkban felmérések szerint kb. 30-40 ezer olyan hallássérült ember van, akiknek nem volt lehetőségük a hét legfontosabb történéseit anyanyelvükön, magyar jelnyelven is nyomon követni. Eddig fogyatékosságuk következtében a közérdekű mindennapi információkat és híreket alig vagy csak elvétve kapták meg, mivel nem, vagy ritkán volt lehetőségük jelnyelven közvetített hírműsorok megtekintésére.

 

 


A Vodafone alapítványának segítségével a www.hallatlan.hu honlapon elinduló új szolgáltatással ezt a problémát is igyekszünk megoldani. Másrészt, a jelnyelvet tanulók számára is segítséget nyújt, mivel a hírösszefoglalók jelnyelvi fordításával folyamatosan fejleszthetik tudásukat.” – mondta el Bartos Pál, a Hallatlan Alapítvány elnöke.

A jelnyelvi hírszolgáltatás jelenleg a Magyar Televízió heti egy déli híradóját tartalmazza. A Hallatlan Alapítvány tervei szerint a későbbiekben a szolgáltatást más televízió társaságok hírösszefoglalóival is bővítik.

Forrás: Vodafone


Kérdése van a cikkhez?  Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!


Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →





 

Bővebben...
 
Még egy hétig biztonságban Nyomtatás E-mail
2009. január 14. szerda, 05:10

Még egy hétig biztosan nem kell fáznunk, addig biztosan elegendőek a gáztartalékok   


Jövő hét szerdáig akkor sem kell újabb korlátozásokat bevezetni Magyarországon, ha továbbra sem kapunk gázt Ukrajna felől, mondta el szerdai sajtótájékoztatóján Molnár Csaba energiaügyi miniszter.

Eközben a balkáni országok után immár Ukrajna lakossága is megszenvedi a gázhiányt, egyes kórházak, lakások fűtésével is problémák vannak. Molnár Csaba szerint a kormány legrosszabb forgatókönyve sem számol azzal, hogy a hazai lakosság fogyasztását korlátozni kellene. "Amennyiben az időjárás a jelenlegi előrejelzések szerint alakul, és Ukrajna irányából továbbra sem érkezik gáz hazánkba, Magyarország jövő szerdáig bírja ki újabb korlátozások bevezetése nélkül” – jelentette be a szerdai kormányszóvivői tájékoztatón Molnár Csaba.

Lakossági korlátozások nem jöhetnek szóba

Ha viszont esetleg a vártnál hidegebbre fordul az időjárás, és egy héten belül sem áll helyre az orosz gázszállítás, akkor újabb intézkedések várhatók, tette hozzá az energiaügyi miniszter. Ebben az esetben hozzá kellene nyúlni az eddig még érintetlen, mintegy 500 millió köbméteres stratégiai tározóhoz, emellett a fogyasztók újabb csoportjának gázfelhasználását kellene korlátozni.

Tovább a teljes cikkhez →

Kérdése van a cikkhez?  Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!


Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →





 

Bővebben...
 
Sztárdizájn az irodában Nyomtatás E-mail
2009. január 12. hétfő, 22:10

Sztárdizájn az irodai konyhában

  Limitált Conran széria a Tchibónál 


A Tchibo az elmúlt évek során már a legnagyobb dizájnereket győzte meg, hogy tervezzenek a vásárlók számára. Ezúttal Sir Terence Conran és fia, Sebastian is vállalta, hogy előrukkol néhány különlegességgel. A brit sztárdizájnerek egyszerű és hasznos konyhai segédeszközeihez, stílusos fürdőszobai tárgyaihoz bárki hozzájuthat, mert megfizethetőek - és az irodai környezetet is stílusossá varázsolják.

Sir Terence Conran neve nem csak a szakemberek körében cseng jól, gyönyörű lakberendezési, kertművészeti témában publikált könyveit magyarul is olvashatjuk, de ő kezdeményezte például a londoni Design Museum megépítését is.

Angliában a neve a megfizethető és modern dizájnt fémjelzi.

Az egyik életrajzi könyvében ezt írta: „A filozófiám alapja az egyszerűség és a hasznosság, semmi mesterkéltség. Mindig az a célom, hogy az életünket megkönnyítő tárgyakat tervezzek. Olyanokat, amelyek konkrét problémákat oldanak meg, és a használat során  nem kopnak, hanem patinásodnak.”

 A sztárdizájner emellett a főzésben és a lakberendezésben az önkifejezés lehetőségét is meglátja.  

„Make it simple!” - Miért lenne bonyolult, ha egyszerű is lehet? Ez volt az angol designer-páros jelmondata az első konyhai és fürdőszoba-kollekció megalkotása során, melyet Sir Terence Conran és fia, Sebastian a Tchibo specialistáival közösen valósított meg.

 

 


A teljes vonalvezetés tipikusan Conran-féle: első pillantásra természetesnek tűnik, jobban megnézve viszont felismerhetjük az alkotói rafinériákat, a számtalan szokatlan ötletet és a szerethető részleteket.

A sztárdizájnerek egységes, egyszerű vonalakkal, szellemes, funkcionális részletmegoldásokkal szolgálnak, hogy még komfortosabban érezhessük magunkat stílusos otthonunkban.

A fürdőszoba  termékek 2009. január 14-től, a klasszikus konyha termékek 2009. Január 28-tól vásárolhatóak meg a Tchibo üzletekben a készlet erejéig.

Forrás: Tchibo

Kérdése van a cikkhez?  Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →





 

Bővebben...
 
POSTerTEST Nyomtatás E-mail
2009. január 12. hétfő, 22:10

POSTerTEST

 


A jelentős birtoklási vágyat ébresztő kreatívok
tetszenek a leginkább


Sokféle reklámimpulzus ér minket az utcán, amelyekre sokféleképpen reagálunk.  Nem azokat a plakátokat azonosítjuk be a legjobban, amelyeket a legtöbbet látjuk, s nem azokat a termékeket szeretnénk leginkább kipróbálni, amelyek plakátjai a leginkább tetszenek nekünk.  Vannak kis eltérések a vidéki városokban illetve a fővárosban élők elérési adatai között, de alapvetően egyformán hatnak a közterületi reklámok – derül ki a Business Superbrands 2008 díjas Szonda Ipsos közterületi kampányhatékonyságot mérő POSTerTEST kutatásából.

 A Szonda Ipsos közterületi kampányhatékonyságot folyamatosan és havonta mérő rendszere, a POSTerTEST mára több mint 8000 kampány mutatóit tette elemezhetővé ügyfelei számára. A 28 szektorban mért kampányok eredményei összegezve, célcsoportokra lebontva vizsgálhatóak a szoftver segítségével.

A közterületi hirdetések piacán 2008-ban (2007. december – 2008. november) a 4 legjelentősebb szegmenst (Pénzintézet, biztosítótársaság / Közlekedési eszközök, gépjármű / Kereskedelem, hipermarketek / Informatika, távközlés) vizsgálta a Szonda Ipsos. A felmérés időszakában, mind a négy területen nagyságrendileg azonos számú jelentősebb méretű kampány futott (időszak összes mért kampánya: 1232 db).

 A teljes népességre vizsgálva a távközlési hirdetéseket látták a legtöbben (észlelés - azon személyek, akik a vizsgált hirdetéseket látták az utcán) és ezeket a reklámokat tudták a legnagyobb arányban azonosítani (azonosítás – akik látták és meg tudták mondani, mi szerepelt a hirdetésben) mégis kevesebb embernek tetszett és kevesebbet aktivizált, mint a sokkal inkább érzelmeket kiváltó járműhirdetések. Megállapítható, hogy azok a kreatívok, amelyek jelentős birtoklási vágyat ébresztenek az emberekben, sokkal inkább tetszenek, mint a szolgáltatást vagy impulzív vásárlási termékeket reklámozó plakátok.

Az impulzív termékeket reklámozó hipermarket kampányoknak ugyan „csak” átlagos az észlelésük, de a markáns hirdetési arculatok, valamint a széles tömegekhez szóló termékek miatt magas azonosítási és kiemelkedő aktivizálási értékeket kapnak.

Nem meglepő, hogy a négy nagy szegmens észlelési éllovasai a pénzintézeti hirdetések, azonosításban és tetszésben ugyan csak kicsit maradnak el az  átlagtól, de aktivizálásban már jelentősen alacsonyabbak értékeket láthatunk. Ennek leginkább az lehet az oka, hogy a banki termékek igénybevételét alaposabb megfontolás előzi meg, mint például a hagyományos FMCG termékek megvásárlását.

Az IPSOS Csoportot 1975-ben alapították Párizsban. Növekedési üteme egyedülálló.

 

 

Ma – egyikeként a világ vezető piackutató intézeteinek – közel 60 államban 8000 főállású szakembert foglalkoztat. Az IPSOS jelen van szerte Európában, Észak- és Dél-Amerikában, a Közel- és a Távol-Keleten, valamint Ausztráliában. 5000 ügyfél számára, több mint 100 országban végez kutatásokat. Az éves mérlegen 70 000 projekt és 20 000 000 interjú szerepel. Az 1990-ben alapított, Business Superbrands 2008 díjas Szonda Ipsos Média-, Vélemény- és Piackutató Intézet a magyar gazdasági és társadalmi kutatási iparág meghatározó szereplője, teljes körű piac-, online-, reklám-, egészség-, vélemény- és médiakutatási szolgáltatást kínál ügyfelei számára. 

 

Forrás: Szondaipsos

Kérdése van a cikkhez?  Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →





 

Bővebben...
 
Egymilliót gyűjtött a gyerekeknek az Erste és a Sláger Nyomtatás E-mail
2009. január 12. hétfő, 22:10

Egymilliót gyűjtött a gyerekeknek az Erste és a Sláger

Az összegyűlt pénzből hangszereket
és készségfejlesztő eszközöket vásárolnak

Sikeresen zárult az Erste Bank és a Sláger Rádió által közösen indított jótékonysági akció: az SOS-gyermekfalvak lakói több mint egymillió forintot vehettek át.

Összesen 1 064 400 forint gyűlt össze az árvák megsegítésére az Erste Bank Hungary Nyrt. és a Sláger Rádió által indított akcióban, amelynek keretében a pénzintézet az általa kibocsátott Sláger Hitelkártyával történő minden vásárlás után 100 forintot ajánlott fel az SOS-gyermekfalvaknak. Az így összegyűlt pénzből a falvak lakóinak karácsonyi kívánságait teljesítették, akik elsősorban hangszerekre, szórakoztató elektronikai berendezésekre és készségfejlesztő eszközökre vágytak.

Danks Emese, az Erste Bank kommunikációs igazgatója elmondta, hogy adataik alapján a Sláger Hitelkártyával havonta két és fél alkalommal költöttek az ügyfelek, és az egy vásárlásra jutó összeg a karácsonyi bevásárlásoknak köszönhetően emelkedett.

"A Sláger Rádió, mint az ország egyik legbefolyásosabb médiuma, kötelességének érzi az emberek adományozó kedvének felkeltését és azt, hogy ő maga is adakozzon.

 

 

Hosszú évek óta üzemeltetjük saját alapítványunkat, a Sláger Angyalt, és ezen kívül számtalan alapítványnak segítünk, amikor csak tehetjük. Karitatív stratégiánkban a gyermekek kiemelt helyet élveznek, hiszen ők képviselik a jövőt és legtöbbször ők a legrászorultabbak. Minden segítséget megérdemelnek. Örülök, hogy ezt stratégiai partnerünk, az Erste Bank is így gondolta” − nyilatkozta Heal Edina, a Sláger Rádió vezérigazgatója.

Forrás: Erste Bank

 

Kérdése van a cikkhez?  Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!


Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →





 

Bővebben...
 
Tájékoztasson milliókat - milliókért! Nyomtatás E-mail
2009. január 10. szombat, 05:10

Tájékoztasson milliókért!

 A nemzetközi gazdasági válsággal kapcsolatos lakossági tájékoztatás keretében nyújtandó támogatásokról


 A nemzetközi gazdasági válság váratlanul és felkészületlenül érte a magyar lakosságot. A válság kezelésének gazdasági és igazgatási eszközei részben rendelkezésre állnak, ám a válsággal kapcsolatos lakossági és vállalkozói tudatosság alacsony. Ezért a társadalom széles rétegeinek eléréséhez indokolt az elektronikus és nyomtatott média használata. Ezekből következően szükség van a válság előre látható hatásairól szóló tájékoztatásra, átfogó és közérthető kommunikációra. Fenti cél megvalósításához a Kormány 300 millió forinttal járul hozzá.




E keretösszegre az országos, regionális, illetve helyi média, valamint országos civil szervezetek pályázatot nyújthatnak be.

 

 



A Pályázati felhívás és dokumentáció letölthető a www.meh.hu honlapról.

Forrás: Matesz/MEH

Kérdése van a cikkhez?  Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →





 

Bővebben...
 
Többet érsz! Nyomtatás E-mail
2009. január 09. péntek, 05:10

Többet érsz!

A Vodafone „Többet érsz” programjának nyertesei blogban számolnak be élményeikről

A Vodafone Magyarország Alapítvány „Többet érsz” pályázatának első győztesei tavaly szeptemberben kezdték meg munkájukat. Az eltelt hónapok nagyon eseménydúsak voltak. A négy nyertes élményeiről, érzéseiről, sikereiről, a felmerült nehézségekről folyamatosan beszámol a decemberben elindult blogon.

 

 


A Vodafone Magyarország Alapítvány 2008 nyarán hirdette meg a „Többet érsz” programot, mely lehetőséget biztosít az embereknek, hogy általuk fontosnak tartott, a társadalom érdekeit szolgáló feladatoknak szentelhessék magukat.



Az első négy nyertes az általuk kiválasztott civil szervezetnél rengeteg élménnyel gazdagodott, számos programot és akciót elindítottak már, melyekről a program honlapján részletesen is beszámolnak. Domszky Zsófia, Legoza Judit, Pálfi Annamária és Herpainé Márkus Ágnes között az elmúlt néhány hónapok alatt igazi barátság született – az élményről, hogy végre megvalósíthatják álmaikat, a tapasztalatokról, melyeket a civil munka során szereztek, december óta külön blogban is mesélnek.

A www.tobbetersz.hu honlapon található blog bejegyzéseihez bárki hozzászólhat, sőt, kérdéseket is feltehet, melyre a pályázat négy győztese igyekszik gyorsan válaszolni.

Forrás: Vodafone

Kérdése van a cikkhez?  Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →





 

Bővebben...
 
<< Első < Előző 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Következő > Utolsó >>

7. oldal / 29

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

Nyír-Tanoda Képzõ és Szakk... Nyír-Tanoda Képzõ és Szakképzõ Kft.
Palatitz Zoltán

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Orivect Kft.
Zimmer József

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Media Laude Kft.
Veres Katalin

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Integrál Team Kft.
Nagy Mihály Géza

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.