English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

Média
Fejlődésképes Audi Nyomtatás E-mail
2009. január 08. csütörtök, 05:10

Fejlődésképes Audi

Az Audit választották az év legnagyobb fejlődést felmutató márkájának

Az „Automobilwoche“ szakmai magazin az Audit választotta az év legnagyobb fejlődést felmutató márkájának. Ezzel egyidejűleg a DEKRA vizsgálóintézet az Audi A6 sorozatot a „Minden kategória legmegbízhatóbbja“ címmel tüntette ki. E két elismerés csupán egy-egy színvonalas példa az Audi számára 2008-ban odaítélt kitüntető címek hosszú sorából.



A négykarikás márka idei 35 németországi kitüntetésével nem csupán hazai szinten produkált tiszteletre méltó teljesítményt, hanem további 56 díjával a nemzetközi porondon is kiválóan szerepelt. Az Audi R8, az A5 és az A4 a leginkább díjazott Audi-modellek. Az „Autobild“ olvasói 26 országból mindjárt bemutatkozását követően az „Europas Auto1“ elismerést szavazták meg az Audi A4 számára.

Az Audi R8 a New York-i Autókiállításon elsőként gyűjtött be két „Világ Év Autója” (World Car of the Year Awards) kitüntetést is – egyet menetteljesítményei, egyet pedig designja elismeréseként.

 

 


A 35 németországi díj egyik legértékesebbje a mindjárt az év elején, az „auto motor und sport“ szakmai magazin olvasói szavazásán aratott négyes diadal (A3, A4, A6, R8).

A már jól ismert sikermodellek mellé az Audi Q5 formájában az év végén érkezett újabb tag az Audi-családba. Már piaci bevezetése előtt két design-elismerést is elnyert, illetve a SUV-modellek kategóriájában az „Arany Kormánykerék” (Goldenes Lenkrad) nagytekintélyű díját. Ezt rövidesen három további elismerés követte, köztük a nemzetközi szakmai zsűri által a karosszériakonstrukciók területén odaítélt „Euro Car Body Award“ kitüntetéssel.

Az Audi modelljei sikerét elsősorban friss termékpalettájának, illetve különösen hódító formavilágának köszönheti. Jürgen Pieper autós elemző az „Automobilwoche“ hasábjain a kiemelkedő minőségi és technikai fejlődés mellett, a design terén egyenesen vezető szerepet tulajdonít vetélytársai között „A haladás technikája” szlogenjéről is ismert gyártónak. Stefan Sielaff, az Audi vezető formatervezője szerint: „Jelenleg nem csupán a legfiatalabb, hanem a legszebb modellpaletta is a miénk.“ Ez pedig a márka imázsa tekintetében is kimondottan pozitív hatást kelt: az „Auto Zeitung“ szakmai magazin nagy imázs-felmérésében az ingolstadtiak 2008-ban immár ötödik egymást követő alkalommal gyűjtötték be az összesített győzelmet.

Forrás: Audi

Kérdése van a cikkhez?  Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →





 

Bővebben...
 
Akadálymentesít az Erste Nyomtatás E-mail
2009. január 08. csütörtök, 05:10

Akadálymentesít az Erste

Már 108 bankfiókot érhetnek el a pénzintézet mozgáskorlátozott ügyfelei

Kiemelt figyelmet fordít mozgáskorlátozott ügyfeleinek magas szintű kiszolgálására az Erste Bank Hungary Nyrt. A pénzintézet 203 egységből álló országos hálózatából már 108 bankfiók akadálymentes.

Sztanó Imre, az Erste Bank lakossági üzletágért felelős igazgatósági tagja elmondta: annak érdekében, hogy a fogyatékkal élő, kerekesszékkel közlekedő ügyfelek is a lehető legkényelmesebben intézhessék bankügyeiket, az Erste Bank Hungary Nyrt. folytatja lakossági fiókhálózatának akadálymentesítését. A bank az immáron három éve tartó program keretében eddig 108 bankfiókot alakított mozgáskorlátozott-baráttá, a könnyebb megközelíthetőség és az ügyféltérben való egyszerű mozgás biztosításával. Sztanó Imre közölte: a tervek szerint ebben az évben további 15-20 fiók épül át, illetve az újonnan nyíló egységeket már ellátják a szükséges építészeti megoldásokkal, így azok a kerekesszékkel közlekedők számára is könnyen elérhetőek lesznek.
Kérdése van a cikkhez?  Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →





 

Bővebben...
 
Gáz van: nincs gáz Nyomtatás E-mail
2009. január 07. szerda, 05:10

Leállt az orosz gáz szállítása Magyarország irányába


Kedd délután fél 4-kor teljes egészében leállt az orosz gáz szállítása Magyarország irányába Ukrajnából - jelentette be Molnár Csaba energiaügyi miniszter. Szerdán korlátozásokat vezethetnek be a nagyfogyasztóknál, a lakossági fogyasztók viszont nincsenek veszélyben.

Ukrajna irányából teljesen leállt a gázszállítás, Ausztria felől pedig a szerződés szerinti mennyiség mintegy fele, hárommillió köbméter földgáz érkezik. A krízis kezelésére létrehozott bizottság javaslata szerint szerdán 11 órától korlátozzák azoknak az erőműveknek a gázfelhasználását, amelyek át tudnak állni alternatív energiára. Molnár Csaba a délutáni sajtótájékoztatón kiemelte: valódi krízishelyzet van. Egyelőre még nem rendelte el a stratégiai tárolókban lévő gáz felhasználását, viszont erre az eshetőségre is megtörténnek az előkészületek.

Tovább a teljes cikkhez →



 Kérdése van a cikkhez?  Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →





 

Bővebben...
 
Épül a népligeti irodakomplexum Nyomtatás E-mail
2009. január 06. kedd, 05:10

Épül a népligeti irodakomplexumFöldfelszín felett az irodaház


 A Népliget Center két új „A” kategórás irodaépülete a garázsszintek építésének befejeztével – a terveknek megfelelően – mára elérték a talajszintet.

Az építkezés első fázisában elkészült környezetbarát irodaépületet 2008. tavasza óta vehetik birtokukba a bérlők, a második fázisban elkészülő két új épületet pedig 2010. első negyedévében adja át a világ egyik legnagyobb ingatlanfejlesztőjének magyarországi képviselője, a Skanska Property Hungary Kft. A két új irodaház alapterülete 16.600 négyzetméter. A Népliget Center épületei egy 450 férőhelyes, háromszintes földalatti mélygarázzsal és ugyancsak közös belső udvarral rendelkeznek majd.

 

 


A Népliget Center teljes projekjét 2007 novemberében vásárolta meg a Skanskától egy ingatlan alap. A megállapodásnak megfelelően azonban, az eladást követő két évben továbbra is a Skanska Property Hungary a felelős a projekt megvalósulásáért és az épületek kiadásáért.

Forrás: Skanska

Kérdése van a cikkhez?  Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →





 

Bővebben...
 
Négy millióan az iWIW-en Nyomtatás E-mail
2009. január 06. kedd, 05:10

Négy millióan az iWIW-en

WiW: 4 millió aktív regisztrált user karácsonyra, mágikus rekordok a szilveszteri buli után

December 24-én délelőtt az iWiW aktív regisztrált tagjainak száma elérte a 4 milliót, ami csaknem lefedi a hazai internetezők táborát*. Kizárólag ezen a napon személyes üzenetből 1,4 millió született, az üzenőfalra pedig 258 ezren írtak, ami a szokásos átlag három és félszerese. A legnagyobb hazai kapcsolati háló rendszerében karácsony napján összesen 26,5 millió feltöltött kép szerepelt az alapértelmezett Profilkép albumokban, valamint további 440 ezer egyedi albumban.


A vélemények funkció júniusi indulása óta karácsonyig 528 ezer bejegyzést fogalmaztak egymásról a felhasználók. Szilveszter után pezsgett csak igazán a közösségi élet, január 2-a új rekordokat hozott az iWiW-en: több mint 3 millió látogatás (visit) és több mint 90 millió oldalletöltés (page impression) született. Az ünnepek alatt minden eddiginél több üzenetet küldtek egymásnak a közkedvelt közösségi portál tagjai: 1,4 millió jókívánság ért célba a legnagyobb hazai kapcsolati háló segítségével. Százezrek éltek a lehetőséggel, hogy hosszas postai sorban állás helyett, akár mobiltelefonjukról, kényelmesen, elektronikusan köszöntsék ismerőseiket akár közvetlen üzenettel, akár üzenőfali bejegyzéssel. Szilveszter éjjelén is pezsgett a közösségi élet: december 31-én 234 ezer üzenőfali üzenet született.

 

 


2009 megerősítette a korábbi tapasztalatot, amely szerint a buli utáni pihenéskor iwiweznek csak igazán az emberek. Január 2-a - ahogy tavaly is – újabb csúcsokat hozott. A WebAudit szerint újabb "mágikus" határokat lépett át az iWiW ezen a napon: több mint 3 millió látogatás (visit) és több mint 90 millió oldalletöltés (page impression) történt. 150 ezer új képet töltött fel aznap a tagság, ami a napi átlag kétszerese.

A 2002-ben elindított iWiW mára a magyar internet egyik legfontosabb csomópontja, kiemelkedően legnagyobb látogatottságú közösségi oldala lett. Négymillió regisztrált felhasználó életének szerves része, vagyis népszerűsége kortól, nemtől, lakóhelytől függetlenül egész Magyarországra kiterjed. Rengetegen vannak azok, akik számára az iWiW az első szolgáltatás, amelyen keresztül rendszeres kapcsolatba kerülnek az internettel. Sokan csak azért lépnek fel a világhálóra, hogy az iWiW révén megerősítsék, továbbfejlesszék személyes kapcsolatrendszerüket, akik pedig korábban is rendelkeztek interneteléréssel, a szolgáltatás révén válnak napi felhasználókká. Az iWiW nemcsak a magyar internet vezető közösségi portálja, hanem igazi „web 2.0”-s szolgáltatás is.

Forrás: Origo

Kérdése van a cikkhez?  Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →





 

Bővebben...
 
2008: Az évadok éve Nyomtatás E-mail
2009. január 06. kedd, 05:10

2008: Az évadok éve

A gazdaságdiplomácia tavalyi eseményei és eredményei


A magyar gazdaságdiplomácia 2008-ban több jelentős sikerhez járult hozzá meghatározó módon. Látványos eredmény egyebek mellett az is, hogy a számos új, hazánk számára kedvező beruházási döntés legnagyobbikaként a Daimler német autóipari vállalat Kecskeméten hozza létre Mercedes-gyárát, vagy hogy az Európai Unió Budapestet választotta kutatás-fejlesztési központja helyszínéül.

E kiemelkedő jelentőségű feladatokhoz hasonlóan túlmutattak a hagyományos kapcsolattartás keretein a Franciaországgal, Kínával és Spanyolországgal közösen megrendezett Gazdasági Évadok, vagy a várakozásokat meghaladó számú érdeklődőt vonzó megjelenés a zaragozai világkiállításon. A magyar gazdaság hosszútávú versenyképességében, a nemzetközi gazdasági megtorpanás káros hatásainak enyhítésében a jövőben is döntő szerepe lesz a szakdiplomáciai erőfeszítéseknek.

A spanyolországi Magyar Gazdasági Évad ünnepélyes megnyitójára 2008 novemberében került sor Madridban. A 2009 nyaráig tartó eseménysorozat keretében 20 szakmai program népszerűsíti a kétoldalú gazdasági együttműködésben rejlő lehetőségeket. Spanyolországban első ízben Magyarország kapott lehetőséget a bemutatkozásra gazdasági évad keretében.

 

 


A szervezők, a Magyar Kormány, a Nemzeti Fejlesztési és Gazdasági Minisztérium és az ITD Hungary szándékai szerint az évad lezárultával egy új, a magyar adottságokat és előnyöket pontosabban tükröző kép alakul ki Spanyolországban hazánkról. A rendezvénysorozat célja, hogy a spanyol befektetők figyelmét felhívja a magyarországi lehetőségekre, élénkítse a jelentős magyar aktívumot felmutató kétoldalú kereskedelmi kapcsolatokat és járuljon hozzá az idegenforgalom fejlesztéséhez.

A programsorozat kilenc hónapja alatt elsősorban üzleti, befektetési és kereskedelmi jellegű programok lesznek, köztük több kiemelt rendezvény és kiállítás. Ezek köré állami és üzletember delegációk kiutazása, helyi üzletember-találkozók, konferenciák, projekt- és technológiai börzék szerveződnek. Az évad lefedi egész Spanyolországot, de megkülönböztetett figyelmet kapnak a legfejlettebb gazdasági régiók: Madrid, Katalónia és Baszkföld.

Akár az Évad ígéretes felvezetésének is tekinthető a tavaly június és szeptember között megrendezett, „A víz és a fenntartható fejlődés” vezérgondolata köré szerveződött Zaragoza Expo 2008 szakvilágkiállítás, amelyen a magyar megjelenés iránti érdeklődés várakozáson felüli volt. A tervezett 350 ezer vendég helyett csaknem 800 ezer látogató tekintette meg a magyar pavilont. Az épületben a természetes vizekhez és ásványvízkincsekhez kötődő hagyományok, a Balaton, Hévíz, a budapesti fürdők és a Tisza-tó mellett egy Mátyás-korabeli esztergomi hidraulikus vízemelő kicsinyített, számítógépes szimulátorral kiegészített mása is bemutatásra került.

Bíztatóak a további előzmények is, hiszen a hasonlóan intenzív kínai és franciaországi jelenlét egyaránt pozitív tapasztalatokkal zárult 2008 nyarán. A Kínai Magyar Gazdasági és Kulturális Évad gazdasági jellegű rendezvényei 3 szakaszban, 8 városban (Peking, Sanghaj, Chengdu, Lanzhou, Qingdao, Hongkong, Guangzhou /azaz Kanton/ és Shenzhen) szerveződtek és a vállalati visszajelzések alapján nagyon sikeresek voltak. A kapcsolódó üzleti fórumok mindegyikén több száz helyi vállalkozás képviseltette magát.

A szintén tavaly júliusig tartó Francia Gazdasági Év (FAGÉV) programelemeiként szakmai kiállításokra és szemináriumokra, kereskedelmi-üzleti jellegű rendezvényekre, francia delegációk magyarországi látogatásaira került sor főként Magyarországon, de néhány eseménynek Franciaország adott otthont. A FAGÉV a három évvel korábbi franciaországi magyar évad viszonzásaként valósult meg, a 2005 és 2006 márciusa között tartott esemény eredményeként francia vállalatok 1,3 milliárd euró értékben írtak alá szerződéseket magyar partnerekkel, több mint 2.000 vállalati kapcsolat létesült, ezek révén később 20 befektetés valósult meg.

Az elmúlt év eredményei is azt igazolják, hogy a gazdaságdiplomácia sikerrel töltheti be fontos szerepét a kedvezőtlen világgazdasági feltételek hatásainak ellensúlyozásában, amelyhez e téren főként a válság által kevésbé érintett országokkal (így pl. Kínával, a Balkán és a Közel-Kelet országaival, Oroszországgal) fenntartott gazdasági kapcsolatok élénkítése járulhat hozzá. Változatlanul fenntartandók ugyanakkor a Magyarország hagyományos felvevőpiacainak számító nyugat-európai országokban kivívott erős kereskedelmi és tőkevonzási pozíciók. Az e szándékokkal már megindított intenzív gazdaságdiplomáciai offenzíva eredményeként Magyarország nemzetközi versenyképessége is erősödhet.

Forrás: NFGM

Kérdése van a cikkhez?  Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →





 

Bővebben...
 
Építési piactér Nyomtatás E-mail
2009. január 06. kedd, 05:10

Építési piactér

Gyors információszolgáltatás, ingyenes megrendeléskereső az építőipar szereplőinek

Azonnali áttekintést ad az elérhető építőipari beruházásokról 2008 novemberétől az Építési Piactér, amely szakmai szerve- zetek honlapjain és kormányzati portálokon is megtalálható. Az internetes kereső bárkinek ingyenes tájékoztatást ad többek között azokról az uniós forrásokból megvalósuló, már eldöntött építési beruházásokról, amelyek 2010. első feléig összesen 1800 milliárd forintnyi megrendelésállományt tesznek elérhetővé az ágazat szereplői számára.


A következő másfél évben mintegy 1.800 milliárd forintnyi keresletet támaszt a Kormány a hazai építőiparban uniós források segítségével. Mindezen projektek egy, a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség által létrehozott internetes adatbázisból kereshetők, amely jelenleg több mint 2.600 építési beruházás adatit tartalmazza. Az Építési Piactér előnye, hogy széleskörű ingyenes információt ad az építőipari vállalkozóknak, akik így már a kiírás pillanatában értesülhetnek a számukra fontos közbeszerzésekről, uniós pályázatokról. Ezek alapján adhatnak ajánlatokat a beruházást elnyert szervezeteknek, részt vehetnek a kivitelezésben.

 

 

>
Az Építőipari Piactér tartalma heti rendszerességgel frissül. A feltöltött adatokat három különböző típusú kereső segítségével böngészheti az érdeklődő: az "Uniós projektek" oldal azt a célt szolgálja, hogy az építőipari vállalkozások egy helyen tájékozódhassanak az uniós támogatású építési beruházások legfontosabb adatairól. A "Közbeszerzési eljárások" oldalon az építésügyi közbeszerzési eljárások adatai között lehet keresni. A "Várható uniós projektek" pedig a kormány által jóváhagyott, de kiírásra még nem került kiemelt projekteket mutatja. Mindhárom kereső esetében összetett keresési feltételek alkalmazhatók.

Az Építési Piactér fokozza az átláthatóságot és számon kérhetőséget, létrehozásával az uniós és hazai közbeszerzési beruházások menete mindenki számára nyomon követhetővé vált.

Az oldal látogatottsága dinamikusan nő, az első egy hónapban közel háromezren használták a keresőt. A minél szélesebb körű tájékoztatás érdekében az Építőipari Piactér keresőprogram több szakmai és kormányzati internetes honlapról is .

Forrás: NFGM

Kérdése van a cikkhez?  Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →





 

Bővebben...
 
A németek Alteában bíznak Nyomtatás E-mail
2009. január 05. hétfő, 05:10

A németek Alteában bíznak

A német Dekra minősítő szervezet szerint a Seat Altea a piac egyik legmegbízhatóbb modellje


A Seat Altea immár második egymást követő alkalommal bizonyult az egyik legjobbnak a német Dekra minősítő szervezet felmérésén, amely nemrég hozta nyilvánosságra a piac modelljei között hét kategóriában végzett tanulmányának eredményét.


A Dekra tanulmánya – amely Európa legjelentősebb, s legtöbb modellt vizsgáló tesztjének számít – három igen széles futásteljesítmény-tartományban vizsgálta az egyes típusok megbízhatóságát: 0 – 50.000 km, 50.000 – 100.000 km, valamint 100.000 – 150.000 km.


 

 


A Seat Altea az MPV-kategóriában, az 50.000 és 100.000 km közötti tartományon a Ford C-Max és a VW Touran előtt az első helyen végzett. E kiemelkedő eredmény jól mutatja a spanyol márka vezető pozícióját szegmensében, ami vonzó modellkínálatának, s a benzinesek palettáján 85 és 200, míg a dízelek között 105 és 170 lóerő közötti, széles motorválasztékának egyaránt köszönhető.

Forrás: Porsche Hungaria

Kérdése van a cikkhez?  Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?





 

Bővebben...
 
Törvényt hoznának az olimpiáért Nyomtatás E-mail
2009. január 05. hétfő, 05:10

Törvényt hoznának az olimpiáért

Elfogadta a közgyűlés az „Olimpia Törvény tervezete” és „A 2020-as budapesti olimpiai nagyprojekt lehetséges helyszínei” című előterjesztéseket

A Fővárosi Közgyűlés karácsony előtt egyhangúlag elfogadta „Az Olimpia Törvény tervezete” és „A 2020-as budapesti olimpiai nagyprojekt lehetséges helyszínei” című előterjesztéseket valamint támogatását fejezte ki annak a Parlament elé való benyújtásáról. A döntést követően Demszky Gábor főpolgármester, Szalay-Berzeviczy Attila, a BOM elnöke, Ikvai-Szabó Imre, Hagyó Miklós és Horváth Csaba főpolgármester-helyettesek valamint az öt parlamenti párt fővárosi frakcióinak képviselői sajtótájékoztatón ismertették a határozat részleteit.


Az Olimpia Törvény tervezete jelen formájában a Pályázat Előkészítő Bizottság (PEB) létrehozásáról és egy cselekvési terv meghatározásáról rendelkezik. A tervezet célja, hogy elősegítse Budapest felkészülését az olimpiai pályázatra, felállítsa és működtesse a PEB szervezetét, melynek igazgatósága a PEB választott elnökéből, a Magyar Olimpiai Bizottság, a Magyar Paralimpiai Bizottság, a Főváros és a kormány által kijelölt tagokból, továbbá a Parlament által megválasztott személyekből áll. Emellett egy cselekvési terv mentén megkezdődhet a játékok helyszíneinek meghatározása; az állami és a helyi önkormányzati tulajdonban lévő helyszínek esetében változtatási, telekalakítási, építési tilalom megállapítása, illetve a magántulajdonban lévő helyszínekre az állam elővásárlási jogának biztosítása, annak érdekében, hogy a Kormány és az érintett települési önkormányzatok, valamint a Magyar Olimpiai Bizottság 2011-re megalapozott döntést hozhassanak Budapestnek a Játékokra való pályázása kérdésében.

 

 


A Közgyűlés határozatát követően elkezdődnek a szakmai egyeztetések az öt parlamenti párt és a kormány képviselőivel. A törvénytervezetről várhatóan 2009-ben hozhat döntést az Országgyűlés.

Demszky Gábor, főpolgármester a sajtótájékoztatón elmondta: „Mi elvégezzük az előkészítő munkát, hogy a következő közgyűlés és a következő kormány megalapozott döntést tudjon hozni három év múlva. Egy biztos: az olimpia ugyanolyan esélyt jelent a városnak 2013 után, mint az Európai Unió támogatásai 2013-ig. Budapest fejlettsége miatt a következő uniós fejlesztési ciklusban jóval kevesebb pénzre számíthatunk, az olimpiai felkészülés ugyanakkor a fejlődés újabb katalizátora lehet.”

Szalay-Berzeviczy Attila, a BOM elnöke elmondta: „A mostani fővárosi határozat mérföldkőnek számít a hazai olimpiarendezés előkészítésében, hiszen a potenciális rendező város, mint főszereplő vállalt felelősséget, és hozott intézkedéseket hazánk sikeres kandidálásának előmozdítása érdekében. Ha a gazdasági és infrastrukturális helyzet ma nem is teszi Budapestet alkalmassá egy olimpia megrendezésére, a Főváros által most elfogadott Olimpia Törvény tervezet parlamenti elfogadása nyomán megkezdődhet az az intézményes felkészülés, amelynek eredményeképpen 2011-ben - amikor Magyarország éppen az EU soros elnöke lesz - Budapest benyújthasson egy versenyképes pályázatot. Amennyiben a Fővárosi Közgyűlés után a Parlamentben is ötpárti támogatást kap a törvénytervezet, úgy biztosítva lenne a felkészülés és a pályázás teljes időszakaszában az a politikai konszenzus, ami elengedhetetlen feltétele egy kedvező NOB döntésnek.”

A sajtótájékoztatót követően Beleznay Éva, Budapest főépítésze, Szabó István, a Főpolgármesteri Hivatal Sport Ügyosztályának vezetője és Siegler Konrád, a Siegler Ügyvédi Iroda (Weil, Gotshal & Manges LLP) partnere, az Olimpia Törvény szakmai előkészítője szakmai prezentáció keretében ismertette az Olimpia Törvény tervezetével és a lehetséges olimpiai helyszínekkel kapcsolatos aktualitásokat.

Forrás: BOM Egyesület

Kérdése van a cikkhez?  Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →





 

Bővebben...
 
A szerencse telefonon érkezik Nyomtatás E-mail
2009. január 05. hétfő, 05:10

A szerencse telefonon érkezik

Giczei Anita nyerte a Vodafone és a Szerencsejáték Zrt. közös mobillottó játékának fődíját, egy egyhetes ausztrál utat

A Vodafone és a Szerencsejáték Zrt. novemberben indította közös nyereményjátékát, mely során a Mobil Lottó játékban résztvevő havidíjas ügyfelek a napi csúcstelefon nyeremények mellett hetente egy Sony NWZ-A828 MP4 walkmant nyerhettek, a főnyeremény pedig egy két személyre szóló egyhetes utazás Ausztráliába, valamint VIP belépő volt két fő részére a Forma-1 2009. évi nagydíj melbourne-i nyitófutamára.



Giczei Anita elmondta, hogy ismerősétől hallott a kampányról és mivel beteg volt, nem tudott elsétálni a lottózóba, így kipróbálta a mobillottózást. „Nagyon boldog vagyok, hogy megnyertem a fődíjat, még mindig alig hiszem el. Viszont ezentúl csakis sms-ben lottózom majd!” – tette hozzá.

Az egy hónapos kampány ideje alatt több ezren próbálták ki a mobillottózást és a fődíj mellett 27 mobiltelefon (Sony Ericsson W660, Samsung F480, Nokia 6210 Navigator, LG KU 990) és 4 Sony MP4 lejátszó is kisorsolásra került. „A mobillottózás kényelmes megoldás ügyfeleink számára, hiszen mindenkinek drága az ideje. Ráadásul rendkívül sikeres az új szolgáltatás, hiszen már az indulás után egy hónappal tízezres nagyságrendű tranzakcióról beszélhetünk” – mondta Podhorányi László, a Vodafone Lakossági Szolgáltatásokért felelős vezérigazgató-helyettese.

 

 


„Nagyon fontos számunkra, hogy megmutassuk, hogy technológiailag fejlett, innovatív vállalat a Szerencsejáték Zrt. Így lett teljes a csomag, mostantól, akinek mobil van a zsebében, tud vele lottózni.” – mondta Talyigás Péter, a Szerencsejáték Zrt. kommunikációs igazgatója.

A Mobil Lottó szolgáltatás ára, a nyerési esélyek, valamint az egyéb feltételek megegyeznek a papír alapú szerencsejáték fogadással. Ezen kívül a szolgáltatás igénybevételéhez szükséges két normál díjas SMS ára kerül felszámításra minden vásárlásnál. A Mobil Lottó szolgáltatást valamennyi havidíjas Vodafone ügyfél igénybe veheti. Az SMS-ben történő fogadás előzetes regisztrációt nem igényel, ellenértékét az ügyfél havi telefonszámlája keretében utólag egyenlíti ki.

A Mobil Lottó szerencsejáték kódjai és a szolgáltatással kapcsolatos minden egyéb hasznos információ megtalálható a www.mobillotto.hu honlapon.

Forrás: Vodafone

Kérdése van a cikkhez?  Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →





 

Bővebben...
 
Last.fm mobilon Nyomtatás E-mail
2009. január 05. hétfő, 05:10

A szerencse telefonon érkezik

Az egyik legnépszerűbb webrádió már a Vodafone mobilokon is

A Vodafone és a Last.fm bejelentette Európára, Indiára, Ausztráliára és Új-Zélandra kiterjedő együttműködését, mely alapján decembertől a Last.fm közösségi zenei tartalmai már mobilokról is elérhetők.

Az új mobil-alkalmazás magában foglalja a Last.fm legizgalmasabb képességét, az úgy nevezett scrobblingot, amely figyelemmel kíséri a felhasználó valós idejű zenehallgatási szokásait és ebből felépíti zenei profilját.

A Last.fm egy zenei szórakoztató platform, amely több mint 200 országban összesen több mint 25 millió használóval bír. A Scrobble rendszer minden felhasználóhoz a zenei ízlésének megfelelő profilt épít a számítógépen - és mostantól a mobilon - hallgatott zeneszámok alapján. Így intelligens módon olyan új zenéket tud felkínálni meghallgatásra, ami a felhasználó ízlésének megfelel.

 

 


Mostantól a Last.fm-re már mobilon keresztül is lehet regisztrálni és megnézni, hogy barátaink milyen zenéket hallgatnak.

További részletek elérhetőek a www.last.fm/vodafonescrobbler oldalon.

 Forrás: Vodafone

Kérdése van a cikkhez?  Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →





 

Bővebben...
 
Kötelező az energetikai tanúsítvány Nyomtatás E-mail
2009. január 05. hétfő, 05:10

Kötelező az energetikai tanúsítás

Januártól két új kormányrendelet igyekszik takarékosabbá tenni az energiafelhasználást

2009. január 1-jével hatályosuló két új kormányrendelet - az épületek energetikai jellemzőinek tanúsításáról szóló és a hőtermelő berendezések, légkondicionáló rendszerek energetikai felülvizsgálatáról szóló - célja energiafelhasználásunk csökkentése, az épületek energiafelhasználásának javítása, és az alternatív energiaforrások alkalmazásának növelése.



A jogszabályok két tanúsítvány bevezetését írják elő, amelyek érdemi szakmai segítséget nyújtanak az épületek energiatudatos használatához és felújításához, egyben feltételei a 2009. január 1-je után kiírt uniós és hazai pályázatoknak.

 

 


Energiafelhasználásunk több mint 40 százalékát fordítjuk az épületek fűtésére és hűtésére. Az uniós irányelvnek és a hazai szabályozásnak célja, hogy csökkenjen az energiafogyasztás, és ezzel együtt javuljon a környezet állapota. Magyarország ennek érdekében eddig is komoly erőfeszítéseket tett. Így például 2006-tól hatályos az a kormányrendelet, amely minden újonnan épülő épület esetén szigorú energetikai követelményeket ír elő.

A január 1-jével hatályosuló két kormányrendelet, egymással összefügg, és részét képezik az épületek energetikai minősítési folyamatának, az ún. „zöldkártyának”.

1. Épületek energetikai tanúsítványa

Január 1-jétől minden új épület és állami középület esetében kötelező az energetikai tanúsítás. A meglévő épületek eladása, illetve bérbe adása alkalmával a tanúsítvány elkészíttetése önkéntes 2012. január 1-ig. Tehát, ha egy állampolgár úgy használja az ingatlanát, mint ahogy az elmúlt 20 évben, akkor továbbra sem lesz szüksége ilyen igazolásra. Nem tanúsítvány köteles az üdülő, az ideiglenes létesítmény, a műemlék és a helyi védelem alatt álló épület.

Az energetikai tanúsítványról szóló kormányrendelet az önkéntesség és a fokozatosság elvére épül. Kötelezés helyett ösztönözni próbálja az állampolgárokat, hogy minél többen készíttessék el saját ingatlanukra a tanúsítványt. Ezért a tanúsítvány hiányát nem szankcionálja a jogszabály, de a piac várhatóan előnyben részesíteni azokat az ingatlanokat, amelyeket tanúsítással adnak el. Különösen azokat, amelyek kedvező értéket mutatnak. A tulajdonos érdeke, hogy elkészíttesse a tanúsítványt, hiszen az energiatakarékos épület növeli az ingatlan értékét. Felújítási pályázatoknál előírás lesz tanúsítványt készíttetni.

A tanúsítvány megmutatja, hogy milyen szintű az adott épület energiafogyasztása. A skála a legkedvezőbb „A+” kategóriától a legkedvezőtlenebb „I” kategóriáig terjed. Emellett hasznos üzemeltetési tanácsokat ad a tulajdonosoknak, és egyben rámutat a lakás energetikai szempontból gyenge pontjaira. A megszerzett tanúsítvány 10 évig érvényes.

2. Hőtermelő berendezések tanúsítványa

A hőtermelő berendezések és légtechnikai rendszerek energetikai felülvizsgálatáról szóló kormányrendelet célja az épületek üzemeltetésekor felhasznált energia csökkentése. A rendelet csak a 20-100 kW effektív névleges teljesítménnyel üzemelő nem megújuló folyékony (jellemzően olaj) és nem megújuló szilárd tüzelőanyagot használó, valamint a 100 kW effektív névleges teljesítménynél nagyobb hőtermelő berendezésekre terjed ki. A légkondicionáló rendszerek esetében a hatály a 12 kW teljesítmény felettiekre vonatkozik. A vizsgálat elsődleges célja a tanácsadás. A szakértők a vizsgálat keretében a hőtermelő berendezés, illetve légkondicionáló rendszerek megfelelőségét mérik fel így a többi között: a műszaki leírásban foglalt értékeket a rendszer megfelelően nyújtja-e, valóban megvalósul-e az az elvárható teljesítmény, amelyet az egyes berendezések műszaki előírásai meghatároznak. A felhasználó pontos szakmai útmutatót kap, hogy hogyan javítható berendezése hatásfoka, milyen módon fokozható a rendszer teljesítménye, és így hogyan csökkenthető az energiafelhasználás, vagy azonos energiafelhasználás mellett hogyan érhető el jobb hasznosulási arány. A szakértők figyelembe veszik az alternatív energiafelhasználási módszereket is, és megmutatják, hogy az módon mi építhető be, valamint milyen időtávon térülhet meg. A tanúsítvány 2 vagy 4 évig érvényes.

Mindkét tanúsítás speciális vizsgálatot igényel. A tanúsítást végző szakemberek névjegyzéke a Magyar Építész Kamaránál és a Magyar Mérnöki Kamaránál érhető el. A felülvizsgálat költsége egyedi megállapodás tárgyát képezi, azonban óradíja legfeljebb nettó 5500 Ft lehet óránként.

A rendeletek hatására várhatóan az új építésű épületek tervezése és kivitelezése, valamint a meglévő épületek felújítása során előtérbe kerülhetnek az alternatív energiaforrások alkalmazásának lehetőségei, hosszabb távon csökkentve ezzel a villamos energia és a gáz felhasználását. A rendeletek közvetett hatása, hogy az ingatlanpiacon mind az adásvételek, mind a bérbeadások során a szerződések biztonsága javul azáltal, hogy az épületek energetikai minőségét hatóságilag elismert tanúsítók felelősséggel igazolják.

Forrás: NFGM

Kérdése van a cikkhez?  Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →





 

Bővebben...
 
Az Év Bormarketingje díj 2008 Nyomtatás E-mail
2008. december 29. hétfő, 05:10

Év Bormarketingje díj 2008

Egri borok a dobogó tetején


A Magyar Borok Évkönyve 2009 kiadvány megjelenésével egy időben, ünnepélyes díjátadó keretein belül átadták a 2008-as Év Bormarketingje díjat, melynek nyertesei 2008-ban: az egri Monarchia Borászat, illetve a közösségi bormarketing kategóriában, az Egri Borvidékért Alapítvány.

A díjakat Kele István, a díj kitalálója és alapítója, ill. Komlósi Amina az évkönyv főszerkesztője adták át. A Magyar Borok Évkönyve akkori főszerkesztője, Kele István már 2005-ben megalapította hagyományteremtő szándékkal az évkönyv jellegéhez igazodó „Év Bormarketingje” díjat, melyet ma már egy kimondottan erre a célra felkért bizottság dönt el. Azt keresik, hogy az adott évben ki az a magyar borpiaci szereplő, akinek a legegységesebb a marketing tevékenysége. Tehát nem az dönt, hogy mennyire volt intenzív, hanem az, hogy az egyes marketing eszközök, technikák alkalmazása mennyire volt összehangolt, tudatos. Próbálják teljes körűen áttekinteni az eszközöket, kezdve a palack címkéjétől, a weboldalon keresztül, az eladáshelyi reklámokig bezárólag.

A díj létrehozóinak a célja erre az évre a következők voltak:

1. Aktívabbá tenni a borászokat Előzetesen felhívták a pincészetek figyelmét, hogy ők is benevezhetik magukat, ennek hatására többen is jelentkeztek, akik úgy érezték, hogy marketing munkájuk érdemes az elbírálásra.

2. Tudatosabbá, szabályozottabbá tenni a kiválasztást és a végső döntést Ennek érdekében egységesen használandó, rögzített értékelési tematikát hoztak létre.

A zsűritagok előre megkapták azt a szempontrendszert, amely alapján végiggondolták, melyik az a 3 borászat, akit előzetesen beszavaznak a listára. Ehhez jöttek az önkéntes jelentkezők, és az így összeállt nagy listából került kiválasztásra a végső győztes.

A 2008. december 8-án megrendezésre került ünnepélyes díjátadóra az Uránia Filmszínházban került sor, melyre meghívást kaptak az előző évek díjazottjai is, illetve az a 6 borászat, akiknek nem sikerült idén elhódítani a címet, de marketing tevékenységük valamely eleme igazán kiemelkedőnek mondható: Árvay és Társa Pincészet, Sauska Pincészet, Demeter Pincészet, Weninger Pincészet, Heimann Zoltán és Csutorás Pincészet.

A rendezvényen, mellyel egyben a 2009-es Magyar Borok Évkönyvének megjelenését is ünnepelték, a Vivat Bacchus énekegyüttes remek hangulatú előadással lépett fel. A műsort ünnepi ebéd követte, melyhez természetesen az idei évkönyvből válogatott borokat szervírozták fel. Az előző évek díjazottjai: 2005 St. Andrea Szőlőbirtok és Pincészet 2006 Vylyan Pincészet 2007 Pannonhalmi Apátsági Pincészet, Soproni Bormarketing Műhely (közösségi bormarketing kategória)

A kiválasztásnál használt szempontrendszer:

1. Van-e kialakult, egyedi arculata a borásznak, ennek kidolgozottsága

2. Az egyes marketing elemek összehangoltsága, vizuális koordináltság

3. A különböző marketing anyagok mennyire támogatják egymást

4. A borok elnevezései mennyire vannak összhangban a borász imidzsével, alapvető üzenetével

5. Mennyire összehangoltak a címkék, itt nem uniformizálásról beszélünk

6. A termékszortiment mennyire fejezi ki a borász filozófiáját

7. Weboldal (ha van), mennyire felel meg a mai online marketing elvárásoknak

8. Mennyire tudatos és konzekvens a különböző eszközök megválasztása

9. Van-e valami egyedi aktivitás, speciális PR, gerillamarketing, mely hozzáadott értékkel bír

Forrás: Vinoport





 

Bővebben...
 
BMW: már Nyíregyházán is Nyomtatás E-mail
2008. december 29. hétfő, 05:10

BMW: már Nyíregyházán is

 Tovább bővült a BMW márkakareskedelmi hálózata


Nyíregyházán új BMW márkakereskedés és szerviz nyílt, a Wallis Motor Pest pedig elnyerte a BMW QMA minősítését 2008-ban tovább nőtt a BMW márkakereskedések száma, mivel tavasszal megnyitotta kapuit a nyíregyházi Magisz Kft. második BMW márkakereskedése, a Mag3 autószalon, amelyben nemrégiben elkészült a kilenc jármű befogadására alkalmas szervizműhely is. A beruházás teljes összege több mint 450 millió Ft volt, amelyből a bemutatórem építésére 32.5, a szervizműhelyre pedig közel 20 millió Ft állami támogatást kapott a vállalkozás az Európai Regionális Fejlesztési Alap társfinanszírozásának segítségével.



A BMW csoport 2008-ban életbe lépő követelményeinek megfelelően kialakított új márkakereskedés Nyíregyházán a Debreceni út 233. szám alatt található. A Kovács Rita építész által tervezett épület ősszel elnyerte a 2008. évi „Év Háza” díjat is, amelyet a Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei területi építész kamara hirdetett meg.

A 2430 négyzetméteres márkakereskedés jól megközelíthető helyen, a város dinamikusan fejlődő részén, 60 autó befogadására alkalmas parkolóval áll az ügyfelek rendelkezésére. Az épület tágas bemutatóterme – a motorkerékpárok mellett – összesen 18 személyautó kiállítására alkalmas. Az ügyfeleket az elegáns környezetben a prémium kategóriás autók és motorkerékpárok terén több éves értékesítési tapasztalattal rendelkező tanácsadók segítik. A Magisz Kft. új épületét a BMW csoport előírásainak megfelelően tervezték és építették annak érdekében, hogy a márkakereskedés és szerviz a legjobb minőségű szolgáltatásokat nyújtsa az ügyfeleknek.

 

 


Az 1999-ben alakult, elsősorban BMW személygépkocsik és motorkerékpárok értékesítésével és javításával foglalkozó Magisz Kft. nyíregyházi márkaszervizének szerelőműhelye kilenc jármű befogadására alkalmas. A BMW csoport által előírt legkorszerűbb műszaki és diagnosztikai berendezésekkel felszerelt szervizben négyállásos karosszériajavító-mühely, háromállásos fényezőműhely, autókozmetika és minden egyéb, a járművek javításához és karbantartásához kapcsolódó szolgáltatás várja az ügyfeleket.

Az idén egy másik BMW márkakereskedés is történetének jelentős mérföldkövéhez érkezett: Magyarország egyik legrégebbi hivatalos BMW márkakereskedése, a Wallis Motor Pest Magyarországon elsőként nyerte el a BMW QMA (Quality im Autohaus) minősítését. Az 1995-ben létrehozott elismerést világszerte kizárólag azok a márkakereskedések kaphatják meg, amelyek maradéktalanul teljesítik a BMW csoport saját minőségbiztosítási rendszerének magas követelményeit. Az egy egész esztendeig tartó rendszerbevezetést lezáró audit során a márkakereskedés teljes tevékenységét vizsgálták, többek közt az értékesítés, a szervizszolgáltatás, az ügyfélkezelés és a vállalatvezetés színvonalát. A rangos minősítést ünnepélyes keretek közt, 2008. december elején adták át a Wallis Motor Pest ügyvezetőjének, Antal Péternek.

Forrás: BMW






 

Bővebben...
 
110 milliós BL-serleg? Nyomtatás E-mail
2008. december 29. hétfő, 05:10

A BL serleg akár 110 millió eurót is érhet

A BL serleg akár 110 millió eurót is érhet , és már a kiesési szakaszba jutó csapatok is 46 millió eurót kereshetnek.

Európa legjobb labdarúgó csapatai átlagosan 38 millió eurós bevételre tehetnek szert, amennyiben bejutnak a BL egyenes kieséses szakaszába – állítja egy új tanulmány, mely a verseny hivatalos szponzora, a MasterCard megbízásából készült.

A legnépesebb rajongótáborral büszkélkedő együttesek bevétele elérheti a 46 millió eurót is. A MasterCard tanulmánya szerint a római döntőn győztes csapat valamivel több, mint 110 millió eurót kereshet a torna teljes időtartama alatt. Az összeg a részvételért kapott díjból, a jegyeladásból, reklám és marketing bevételekből és nem utolsó sorban a játékosok várhatóan megnőtt értékéből adódik össze.


A felmérést végző Simon Chadwick professzor, ismert sport-gazdasági szakértő így nyilatkozott: “A sport a jelenlegi ingatag gazdasági helyzetben is megőrizte erős pozícióját és továbbra is az egyik legjövedelmezőbb üzlet. A UEFA Bajnokok Ligája ma rendkívül fontos bevételi forrás a klubok számára, de leginkább azoknak jövedelmező, akik bejutnak a torna egyenes kieséses szakaszába is.”

Minden klubcsapat, amely bejut a BL-be automatikusan 3 millió eurót kap a versenyt szervező UEFA-tól. 2,4 millió euró jár a csoportmeccsekért, melyeken a győztes csapat további 600 ezer eurót visz haza, míg ha döntetlen lesz az eredmény, mindkét együttes 300 ezer eurót könyvelhet el. Amennyiben a klub bejut a kieséses szakaszba is, azonnali 2,2 milliós díjazásban részesül és átlagosan 9,4 milliót keres az itt lejátszott meccseken .

A kieséses szakaszba jutott csapatok bevétele azonban nem csak a részvételért kapott pénzből és a jutalmakból áll, kapnak a jegyek eladásából (csapatonként átlagosan 8,55 millió euró) a BL marketing bevételéből (6 millió euró) valamint játékosaik értéknövekedése is hozhat a konyhára ( csapatonként átlagosan 5 millió eurót). Ehhez jön még a torna kereskedelmi sikerétől függő juttatás (market pool payment): ez elérheti a 9,5 eurót is – állítja a MasterCard tanulmánya.

Hogy alakul a továbbjutók díjazása?

A kieséses szakaszt követően, az UEFA 2,5 millió euróval jutalmaz minden negyeddöntőben résztvevő csapatot, 3 millió euró jár az elődöntősöknek, 4 millió a második helyezettnek és 7 millió a győztesnek. A világraszóló siker mellett, a BL győztes 21,9 millió euró fődíjnak is örülhet; nem kevesebb, mint 9,5 millió euró üti a markát a torna kereskedelmi bevételeiből, 19,95 millió a jegyeladásokból, 14 millió a reklámbevételekből, 15 millió a játékosok növekedett értékéből és több mint 30 millió euró a további szponzori bonuszból. Az utóbbit a döntőbejutásért, valamint a győzelemért érdemli ki majd valamelyik klubcsapat – véli a MasterCard tanulmánya.

A UEFA Bajnokok Ligája és az UEFA EURO Európa bajnokság gazdasági hatástanulmányainak elkészítésével a MasterCard 2006. óta rendszeresen betekintést ad a sport üzleti hátterének működésébe.

Forrás: MasterCard

Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?





 

Bővebben...
 
Félmillió sms / óra Nyomtatás E-mail
2008. december 29. hétfő, 05:10

Félmillió sms / óra

A T-Mobilnál a karácsonyi ünnepek idején az elküldött üzenetek száma  megközelítette a 18 milliót


A karácsonyi ünnepi jókívánságok mobilról mobilra közvetlenül a címzettnek küldhetők, így az üdvözlés valóban személyes, ráadásul azonnal megérkezik ahhoz, akinek szántuk. Ezért karácsonykor változatlanul népszerű az SMS, és a T-Mobile-osok a tavalyi évhez hasonlóan nagy számban küldtek szöveges üzeneteket.


December 24-én, 25-én és 26-án az elküldött üzenetek száma összesen megközelítette a 18 milliót. Az ügyfelek december 24-én egy átlagos hétköznaphoz képest több mint hatszor annyi SMS-t indítottak útnak, így a T-Mobile aznap óránként átlagosan 500 ezer SMS-t kézbesített. Természetesen az SMS-ek többsége a délutáni és kora esti időszakra esett, így a csúcsidőszakban a legmagasabb óránkénti forgalom megközelítette az 1 millió darabot! Az MMS-ek száma szintén jelentősen nőtt, a multimédiás üzenetek forgalma az átlagosnak közel ötszöröse volt.

 

 



Forrás: T-mobile


Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?





 

Bővebben...
 
Az év bortermelője Nyomtatás E-mail
2008. december 29. hétfő, 05:10

Az év bortermelője

A 2008. Év Bortermelője díj nyertese: Konyári János


2008. december 5-én 12 órakor, a Vörösmarty téri Kristály házban került sor a Magyar Bor Akadémia által gondozott Év Bortermelője cím odaítélésére. A 2008. Év Bortermelője díj nyertese: Konyári János a Balatonboglári borvidékről. A címet a nyertes bortermelő időbeli korlát nélkül jogosult viselni, azonban a megválasztást követő egy év elteltével csak a választás évének feltüntetésével együtt használhatja.




Az utóbbi évek borverseny eredményei:

LOLIENSE 2003 vörös
Concours mondial de Brussel Aranyérem
Pannon Bormustra Csúcsbor
Citadelles du Vin de Bordeaux Trophée Prestige

 

 



LOLIENSE 2003 fehér
Pannon Bormustra Csúcsbor
SESSIO 2003
Concours Mondial de Brussel Nagy Aranyérem
Pannon Bormustra Csúcsbor
Citadelles du Vin de Bordeaux Trophée Excellence

LOLIENSE 2005 vörös
Országos Borverseny Aranyérem

LOLIENSE 2006 fehér
Pannon Bormustra Csúcsbor

A díjért versengők voltak, a jelölés során, az öt legtöbb szavazatot kapott borász (ABC sorrendben): Konyári János, Balatonboglári borvidék Légli Ottó, Balatonboglári borvidék dr. Lőrincz György, Egri borvidék Szöllősi Mihály, Ászár – Neszmélyi borvidék Vida Péter, Szekszárdi borvidék

Forrás: Vinoport

Kérdése van a cikkhez?  Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?





 

Bővebben...
 
Úgy tűnik, az Auchan a nyerő Nyomtatás E-mail
2008. december 23. kedd, 05:10

Úgy  tűnik, az Auchan a nyerő

A hipermarketek közül a Cora és a Tesco minősült gyenge láncszemnek



Tízből egy akciós terméket hiába keresünk a karácsony előtti vásárlási láz idején. Alacsony színvonalú szaktanácsadás, és kevés eladó az osztályokon - derült ki a Mystery Visit kutatásából.

A Mystery Visit decemberben próbavásárlásos kutatást végzett négy hipermarket lánc - az Auchan, a Cora, az Interspar és a Tesco - öt-öt vidéki és fővárosi áruházában. A próbavásárlók az üzletek külső és belső állapotát, rendezettségét vizsgálták, keresték az akciós termékeket, előre meghatározott szituációkban segítséget kértek az eladóktól egy televízió vásárlásával kapcsolatban, és áruhitel után érdeklődtek az ügyintézőknél. Hol van, hol nem volt

Az áruházak belső tisztaságát megfelelőnek tartották a próbavásárlók, ám a porta előtt nem ártana szerintük néha sepregetni, főleg a Coránál és a Tescónál. Az áruházon belül a termékek elhelyezését rendezetlennek tartották, vagy nem a megfelelő helyen találták meg őket. Ez leginkább a Corára és az Intersparra volt jellemző.

 

 


A legnagyobb problémát azonban az áruk fellelhetősége, valamint az jelentette, hogy nem az akciós újságban szereplő áron kínálták megvételre a termékeket. Átlagban minden tizedik akciós terméket hiába kerestek a vásárlók. Az Auchanban 100 termékből 1 nem volt fellelhető, a Tescóban 10, az Intersparban 13, a Corában 14, az akciós katalógusban szereplő termék nem volt megtalálható. Az árkijelzésekkel is adódtak kellemetlenségek, bár csupán kis százalékban nem volt megfelelő az árkijelzés.

Nem eladó

A próbavásárlások 30%-ánál nem tartózkodott eladó az osztályon. Amikor kérésre hívtak eladót a televíziókhoz, akkor a tapasztalatok alapján minden második eladó több termékre is felhívta a vevő figyelmét, viszont 10%-uk egyetlen terméket sem ajánlott. Az esetek több mint felénél nem vagy csak felületesen ismertette az eladó az ajánlott terméket. Az eladók barátságossága, segítőkészsége és szakmai tájékoztatása mindössze az Auchan áruházaiban bizonyult kielégítőnek, a legrosszabb értékelést a Tesco kapta. Mindössze a próbavásárlók 40%-a érezte úgy a tanácsadást követően, hogy minden szükséges információt megkapott a kiválasztott termékről.

Inkább hitelt ajánlanak

Próbavásárlóink többsége szélesebb körű tájékoztatást kapott az áruhitelekről, mint magáról a megvásárolandó termékről. Az ajánlott konstrukciók banktól, futamidőtől és hitelnagyságtól függően igencsak változóak. Általánosságban elmondható, hogy az áruházak igyekeznek ingyen hitelekkel elnyerni a vásárlók kegyeit, kivételt képez ez alól a Cora. Az igényelt hiteleket jellemzően 1 órán belül elbírálják a pénzintézetek, csupán egy esetben (Cora) kapta azt az információt a próbavásárló, hogy több nap szükséges a hitel elbírálásához.

Mindössze két olyan eset volt, amikor próbavásárlónak hosszasan, negyed órát kellett várakoznia. A pénztárosok az igazi karácsonyi hajrát megelőzően még gyorsan, barátságosan és talpraesetten végezték a munkájukat.

Forrás: Kreatív Online





 

Bővebben...
 
Szabad a rakpart Nyomtatás E-mail
2008. december 22. hétfő, 05:10

Szabad a rakpart

A tervezettnél korábban, már ma átadják a budai alsó rakpartot

Hétfő reggeltől újra lehet közlekedni a budai alsó rakparton, a Lágymányosi hídtól egészen a Margit hídig A Budai Duna-parti Főgyűjtőcsatorna építése 2008. április vége óta zajlik a budai alsó rakparton. A Petőfi híd és az Erzsébet híd közötti rakpart-szakaszon november végére a szakemberek lefektették a főgyűjtő összes csőelemét, ezzel mintegy 1,8 km hosszúságban megépült a 2 méter átmérőjű szennyvízcsatorna a Duna mentén.


December 22-ére az új útburkolat is elkészül ezen az útszakaszon, így – két héttel a tervezett januári átadás előtt – már hétfő reggeltől újra lehet közlekedni a budai alsó rakparton, a Lágymányosi hídtól a Margit hídig, mindkét irányban. Az alsó rakpart középső (Erzsébet és Margit híd közé eső) szakaszát már november elején megnyitották.

Bár a közlekedés elindulhat az alsó rakparton, az autósoknak számítaniuk kell arra, hogy a főgyűjtőcsatorna építése a jövő évben is folytatódik, és egyes munkafázisok ezt az útszakaszt is érintik majd. Rövid ideig tartó, kis területre kiterjedő (például egy csatorna-akna néhány méteres körzetét érintő) forgalomkorlátozás, sávszűkület még várható a most megnyíló rakpart-szakaszon, illetve bizonyos le-, és felhajtó sávokban is!


Időközben a Bem téren és a Margit híd környezetében is épül a főgyűjtőcsatorna. Emiatt november utolsó napjaiban a Bem téren le kellett zárni a Fő utca kereszteződését, ezért az elmúlt 3 hétben nem lehetett behajtani a térről a Fő utcába. A kereszteződést a tervezettnél korábban, már december 17-én újra meg lehetett nyitni, azonban csak átmeneti időre, ideiglenes útburkolattal.

 

 


Jövőre is folytatódnak a munkálatok a Bem téren, ezért január 10-től február közepéig sávszűkítésre, majd a Fő utcai kereszteződés újbóli lezárására kell számítani, várhatóan nyár elejéig. A Budai Duna-parti Főgyűjtőcsatorna építése 2009 augusztusáig tart a Döbrentei tér és a II. kerületi Zsigmond tér között. A munkások részben a felső, részben az alsó rakpart alatt dolgoznak majd. A csatornafektetést jövő év őszén útpályaépítés, a Margit híd budai hídfőjénél pedig egy új közlekedési csomópont kialakítása követi, ezért a budai alsó rakpart Margit hídtól északra eső részét várhatóan 2009 októberétől lehet majd újra használni.

A Budapesti Központi Szennyvíztisztító Telep és kapcsolódó létesítményei beruházás összköltsége mintegy 428,7 millió euró, amelynek 65%-át a Kohéziós Alapból az Európai Unió finanszírozza, 20%-át a magyar állam, 15%-át pedig a főváros állja. A teljes beruházásról az ÉlőDuna projekt saját website-ján, a www.eloduna.hu oldalon olvashat.

Forrás: Elő Duna





 

Bővebben...
 
Versenyt hirdet az iWIW Nyomtatás E-mail
2008. december 22. hétfő, 05:10

Versenyt hirdet az iWIW

IWiW: Keressük a 3 legizgalmasabb fejlesztést!



Az Origo Zrt. fontos feladatának tartja a hazai webes innováció támogatását, ezért fejlesztői versenyt hirdet, hogy ösztönözze azokat a kreatív elméket, akik képesek hasznos, újszerű vagy szórakoztató alkalmazásokat készíteni az iWiW alapjaira építve. A pályázat címe: „Keressük a 3 legizgalmasabb fejlesztést!”, amelyre a pályamunkákat 2009. január 15. és február 15. között várja a verseny szakmai zsűrije a http://dev.iwiw.hu portálon.

A beérkezett fejlesztések elbírálásánál kiemelt szempont az ötletesség, a design, a technológiai megvalósítás és a közösségi funkciók kihasználása. Az alkalmazások készítőinek ez lehetőség arra, hogy rövid idő alatt széles körű ismertséget szerezzenek. A zsűri által legjobbnak ítélt három alkalmazás fejlesztője egyenként félmillió forint pénznyereményben is részesül. A megmérettetésen magánszemélyek, csapatok, de akár cégek is indulhatnak, a feltétel csupán egy működő, önállóan készített alkalmazás benevezése.

Az Origo Zrt. alapvető célja a meghirdetett versennyel, hogy támogassa azokat a hazai fejlesztőket, akik képesek kreatív alkalmazásokat készíteni, de még nem rendelkeznek stabil felhasználói bázissal, a szolgáltatás népszerűsítéséhez szükséges forrásokkal. Az 500 000 forint megszerzése mellett kiváló alkalom adódik a bemutatkozásra – akár gimnazisták, egyetemisták, informatikusok, fejlesztő cégek dolgozói számára - felhasználók milliói előtt.

Az iWiW-re programozott alkalmazások a szabványnak köszönhetően további oldalakon is hasznosíthatók. 2008. december 4-én megnyílt a lehetőség a fejlesztők számára, hogy olyan külső szolgáltatásokat, ötleteket, kiegészítéseket fejlesszenek, amelyek kihasználják a legnagyobb hazai kapcsolati hálóban rejlő erőt. 2009-től közel négymillió iWiW felhasználó számára tehetik ismertté szolgáltatásaikat programozók, webes alkalmazásokat működtető vállalkozások és hirdetők. Az OpenSocial szabvány alapján kialakított interfészen keresztül külső alkalmazások illeszthetők a közkedvelt közösségi portál felületébe. A széles körben alkalmazott nemzetközi sztenderd - mint „csatolófelület” - folyamatos korszerűséget és rugalmasságot biztosít. A jövőben megjelenő sokszínű, többrétű, szórakoztató alkalmazások számtalan új felhasználási élményt nyújtanak majd – pl.: játékokon, közösségi szolgáltatásokon keresztül –, mindezt úgy, hogy használatuk továbbra is a felhasználók egyéni döntésén alapul.

 

 


A 2002-ben elindított iWiW mára a magyar internet egyik legfontosabb csomópontja, kiemelkedően legnagyobb látogatottságú közösségi oldala lett. Közel négy millió regisztrált felhasználó életének szerves része, vagyis népszerűsége kortól, nemtől, lakóhelytől függetlenül egész Magyarországra kiterjed. Rengetegen vannak azok, akik számára az iWiW az első szolgáltatás, amelyen keresztül rendszeres kapcsolatba kerülnek az internettel. Sokan csak azért lépnek fel a világhálóra, hogy az iWiW révén megerősítsék, továbbfejlesszék személyes kapcsolatrendszerüket, akik pedig korábban is rendelkeztek interneteléréssel, a szolgáltatás révén válnak napi felhasználókká.

Az iWiW nemcsak a magyar internet vezető közösségi portálja, hanem igazi „web 2.0”-s szolgáltatás is.

Forrás: Origo





 

Bővebben...
 
<< Első < Előző 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Következő > Utolsó >>

8. oldal / 29

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

Mazda Alkatrész Hungary Kft.
Sain Béla

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Cobalt Kft
Mocsáry György

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
The JoyS Kereskedelmi És Szol... The JoyS Kereskedelmi És Szolgáltató Korlátolt Felelõsségû Társaság
Csordás Attila

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Takotherm Kft.
Takó László

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.