English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

Média
... a vélemény szabad Nyomtatás E-mail
2008. december 22. hétfő, 05:10

…a vélemény szabad

 Az [origo] véleményszájtja, a Komment.hu. célja szubjektív írások közreadása


Elindult a piacvezető magyar internetes portál, az [origo] véleményszájtja, a Komment.hu. Az oldalon kezdetben naponta egy írás lesz olvasható, s a cikkekhez természetesen hozzá is szólhatnak a felhasználók.

Miközben az immár tíz éve működő [origo]-t kutatási adatok szerint felhasználói a legminőségibb hírmédiumnak tartják, oldalain - a népszerű Filmklub rovat kritikáin kívül - eddig nem jelentek meg egyéni véleményeket tükröző írások. December 16-án ez megváltozott, hiszen elindult a portál véleményszájtja, a Komment.hu, amelynek célja éppen az, hogy szubjektív írásokat közöljön. A Komment.hu szerkesztője, Nádori Péter így ír bevezetőjében az elképzelésekről: "Olyan cikkeket akarunk, amikben a véleményt érvek támasztják alá, az érveket pedig tények. Olyanokat, amiket az is megért, aki nem szakértője a témának. Nem akarunk áthallásokat, bennfentes utalásokat, hívószavakat, kódokat. Nem akarunk egydimenziós gondolatokat, amelyek csak egyetlen - két párt között meghúzott - egyenes valamely pontjához rendelhetőek. Világosságot akarunk, értelmes magyarázatokat és persze szellemességet, jó stílust is, mert anélkül a legokosabb eszmefuttatás sem élvezhető."

 

 


A Komment.hu célja az is, hogy a cikkeihez kapcsolódó felhasználói hozzászólásokból kialakuló eszmecsere mindig a témához kötődő, érdemi, civilizált, a résztvevők és a részt nem vevő olvasók számára is érdekes legyen. Ennek érdekében a hozzászólásokat a szerkesztők előre moderálják: a szerzővel ellentétes álláspontot képviselő hozzászólásokat természetesen megjelenítik majd a felületen, ám a számos internetes fórumon megszokott gyalázkodó hangnemről itt nem lehet szó. A Komment.hu már olvasható és kommentálható a www.komment.hu címen.

Forrás: Origo





 

Bővebben...
 
Internet Via The Phone Nyomtatás E-mail
2008. december 22. hétfő, 05:10

„Internet Via The Phone”

Nem szükséges modem az alkalmi netezéshez


2008. decembertől a Vodafone elérhetővé tette honlapján üzleti előfizetői számára új, díjmentesen letölthető „Internet Via The Phone” szoftverét. A megoldásnak köszönhetően a webre csatlakozás külön adatkártya, modem vagy stick használata nélkül megoldható.

A szoftver egyszerűen kezelhető felülete lehetővé teszi, hogy egy megfelelő telefonkészülék segítségével hordozható számítógépén szélessávon internetezzen a felhasználó. A szoftver letöltése és telepítése után, egy kompatibilis telefont modemként csatlakoztatva egyszerűen böngészhetünk vagy e-mailezhetünk.

A megoldás nagy előnye, hogy nem szükséges külön eszközt vásárolni, több telefontípussal is használható, illetve, hogy internetezés közben a hívásokat is zavartalanul fogadhatja a felhasználó. Az „Internet Via The Phone” megoldást leginkább azoknak ajánlja a Vodafone, akik rendszeresen böngésznek telefonkészülékükön, és csak alkalmanként van szükségük teljes internetelérésre, viszont ehhez nem szeretnének új eszközt vásárolni.

 

 


A szoftver használatához fontos, hogy az előfizető rendelkezzen megfelelő, internetezéshez alkalmas Vodafone Internet opcióval. Ezt egyszerűen ellenőrizni lehet a 1270-es számra küldött SNET szövegű SMS üzenettel. A Vodafone Internet opciók nagy előnye, hogy kényelmesen, gyorsan megrendelhetőek, és bármikor lemondhatóak.

Az Internet Via The Phone szoftverhez kiváló választás az új Vodafone Internet 100 opció, amely 100 megabájtos adatforgalmat tartalmaz havi 1 500 Ft-ért. A szoftver és a szoftvert bemutató mozgóképes animáció a következő oldalon érhető el: http://www.vodafone.hu/microsite/mobilinternet/biz_mobilinternet/letoltesek.html

Forrás: Vodafone





 

Bővebben...
 
Kreatív Európa Nyomtatás E-mail
2008. december 18. csütörtök, 05:10
Kreatív Európa

2009 -  A  Kreativitás és az Innováció Európai Éve


2009 December 5-én hivatalosan is bejelentette Ján Fígel, az EU oktatási, nevelési és kulturális biztosa, hogy a 2009-es év a Kreativitás és Innováció Európai Éve, jelmondata: „Imagine. Create. Innovate.”

A kezdeményezés célja, hogy felhívja a figyelmet a kreativitás és az innováció fontosságára az egyéni, a társadalmi és a gazdasági fejlődésben, valamint hogy elterjesszen jó gyakorlatokat, ösztönözze az oktatást és a kutatást, illetve népszerűsítse a politikai vitát és a politika kialakítását.


 

 


A rendezvénysorozat hivatalosan 2009. január 7-én, Prágában veszi kezdetét. Az események magyarországi koordinátora a Tempus Közalapítvány.

További információ a hivatalos weboldalon található: http://create2009.europa.eu


Forrás: MISZ






 

Bővebben...
 
Skanska- támogatás az SOS Gyermekfalvaknak Nyomtatás E-mail
2008. december 18. csütörtök, 05:10

Skanska- támogatás az SOS Gyermekfalvaknak

A traumát átélt, ma már SOS Gyermekfalvak lakóinak minden nehezebb

Nem is sejtenénk, sokszor milyen nehéz körülmények közül kerülnek gyerekek a hazai SOS Gyermekfalvakba. Nem véletlen, hogy a jelenleg SOS-Gyermekfalu gondozásában élő, de korábban bántalmazott, rossz szociális helyzetű gyerekek az elszenvedett traumák miatt pszichés zavarokkal küszködnek, azaz rendkívül sérülékenyek, labilisak és különösen érzékenyek a stresszre.


Az SOS Gyermekfalu Magyarországi Alapítványa ezért kiemelt figyelmet fordít a gyermekek egyéni képességeinek fejlesztésére, melyet pszichológus és pedagógus munkatársaink segítségével állítunk össze és valósítunk meg. Célunk, hogy a hátrányos szociális és pszichés körülmények közül érkező gyermekek megfelelő eredményt érjenek el testi és szellemi értelemben az akadályok leküzdésére, biztos jövőkép kialakításával.

Hagyományosnak nevezhető, hogy a hazai cégek társadalmi felelősségvállalásuknak köszönhetően támogatják fejlesztő munkánkat, idén a Skanska Property Hungary Kft. ingatlanfejlesztési csoport felajánlását gyermekeink egyéni fejlesztésére fordítjuk, amiért ez alkalommal is köszönet illeti őket.

 

 


Az SOS Gyermekfalvak egyéni fejlesztési program idén 166 gyermek vett részt. A fejlesztési költségek jelentős tételt képviselnek (évi 2,5 millió Ft), melyben a foglalkozásokhoz szükséges tárgyi eszközök (füzetek, rajzeszközök, tesztek) és a fejlesztő pedagógusok díjazása is benne foglaltatik.

Forrás: SOS Gyermekfalu





 

Bővebben...
 
SODAPOP - új fegyver a reklámpiacon Nyomtatás E-mail
2008. december 18. csütörtök, 05:10

SODAPOP - új fegyver a reklámpiacon

A jövő online marketingje: költségtakarékos, hatékony, közösségi



Véletlen az egybeesés, de a gazdasági válsággal egy időben egy olyan költséghatékony hirdetési forma lép be az online-marketing piacra, mely alapjaiban változtathatja meg a hangsúlyokat a következő években.

Egy amerikai felmérés szerint ezekkel a hirdetésekkel a fogyasztóknak hetvenötször annyi kapcsolatuk van, mint a hagyományos bannerekkel és ötször annyi, mint egy TV reklámmal. A felhasználók 85%-a egynél többször, 56%-a több mint kilencszer tér vissza aktívan a hirdetésekhez, melyek interaktívak, hitelesek, áruk pedig töredéke egy közepes kampánynak. Ez a csodafegyver az „appvertising" azaz reklámüzenet köré épített közösségi alkalmazások.

A hazai online reklámpiacon is komoly átrendeződést eredményezhetnek az iWiW közösségi portálon 2009-től bevezetésre kerülő mini-alkalmazások. Ezeket a kis programokat bárki elkészítheti és bevonhatja ismerőseit azok használatába, akik újabb barátoknak ajánlhatják azokat. A lehetőségek végtelenek. A virtuális ajándékküldéstől a filmélmények megosztásán keresztül, az online pókerjátszmákig szinte minden elképzelhető. Magától értetődő tehát, hogy a több millió, többségében aktív felhasználót tömörítő portál mini-alkalmazásai új dimenziókat nyitnak a marketing területén is.

A hirdetők többsége számára még homályos területen mutat utat a «SODAPOP APPVERTISING», melyet maguk az iWiW létrehozói és reklámszakemberek alapítottak. „Social marketing" azaz közösségi marketing, „appvertising" azaz reklámüzenet köré épített közösségi alkalmazások. Szinte ismeretlen kifejezések ezek a hazai hirdetők előtt, pedig a szakma többsége és a trendek szerint ez az online marketing jövője.

A felnőtt internetezők 37%-a, a fiatalok 70%-a használ rendszeresen közösségi portálokat. Az iWiW portálon hazánk lakosságának közel harmada jelen van, napi egy millióan használják. Mégis, a teljes hazai reklámozásnak kevesebb mint kb. 0,005%-a kapcsolódik közösségi tevékenységhez. A weboldalakon még mindig szinte kizárólag banner reklámok futnak, amelyeket az internetezők többsége elutasít, letilt, vagy észre sem vesz. Ennek egyik fő oka lehet, hogy a legsikeresebb portál az iWiW felhasználóit és kapcsolati hálóját nem lehetett bevonni ilyen tevékenységbe, egy új közösségi mozgalom létrehozása pedig gigantikus költséget és bizonytalan sikert jelent a telített piacon. Az iWiW alkalmazások megjelenésével ez gyökeresen megváltozik.

 

 


„Egyáltalán nem mindegy, hogy autómmal elszáguldok egy óriásplakát mellett, vagy személyesen egy jó barátom ajánlja figyelmembe ugyanazt a terméket!" - hasonlítja össze ezt a lehetőséget a hagyományos reklámozással Alex Poulson, a Raygun Reklámügynökség angol kreatív vezetője. „Az iWiW alkalmazásainak megvan a lehetősége, hogy szinte minden magyar internetezőt elérjen, és rajtuk keresztül a márka újfajta dialógust kezdeményezzen a vásárlókkal. Más nemzetközi portálokon számtalan sikeres példa van erre, most Magyarországra is eljutott ez a trend, remélem a cégek felismerik az ebben rejlő lehetőséget. Ebben segít a SODAPOP".

A fejlesztők és a hirdetők szinte szabad kezet kapnak ahhoz, hogy alkalmazásaikkal a felhasználók bizalmába férkőzzenek, azonban direkt reklámtevékenységet nem szabad és nem is érdemes folytatni. Az alkalmazás csak akkor lehet sikeres, ha használható, élvezhető, megosztásra ösztönöz, készítője ismeri az online közösségi és vírusmarketing mechanizmusokat.

„Az iWiW fejlesztésekor még mi se gondoltuk, hogy a közösségi hirdetés külön fogalommá nőheti ki magát. 2009-ben a SODAPOP munkája arra fókuszál majd, hogy elfogadtassa a hirdetőkkel a közösségi gondolkodás fontosságát, hisz vásárlóik már korábban belátták ezt." - mondja Bányai Zsolt, az iWiW-et alapító és megalkotó szoftvercég, a Virgo Systems vezető tanácsadója. „A másik, hogy helyismeretünkkel hozzásegítsük őket a számukra legmegfelelőbb alkalmazáshoz. Előbb vagy utóbb a hirdetők többsége lépni fog ebbe az irányba, a kérdés az, ki lesz az elsők közt."

Forrás: Virgo System





 

Bővebben...
 
Mikulás a gyermekkórházban Nyomtatás E-mail
2008. december 17. szerda, 05:10

Mikulás a gyermekkórházban

 A Weltautonál több tucat télapó-csomag gyűlt össze, melyek a  Madarász utcai Gyermekkórházban leltek gazdára

A garanciális használtautókat értékesítő Weltauto Mikulás napja alkalmából ajándékgyűjtést szervezett a Madarász utcai Gyermekkórházban ápolt beteg gyermekek részére. Az egy hetes gyűjtés során több tucat ajándék került a zsákba, amit Horváth Zoltán, a Weltauto márkaigazgatója december 10-én adott át dr. Fekete Ferencnek, az Onkológiai Osztály vezetőjének.

Az ajándékok átnyújtása után a Weltauto Mikulása végig járta a korházat, akitől minden gyermek egy mikuláscsomagot kapott. A kezdeményezés nagy sikert aratott a korházban ápolt gyermekek körében, és örömmel fogadták a sok ajándékot és a mikulás csomagot is. „Már több éve jó kapcsolatot ápol a kórház és a Weltauto, ezért is gondoltuk azt, hogy ajándékgyűjtést szervezünk.” – mondta el Horváth Zoltán az átadást követően, majd hozzátette: „A gyerekeket a legjobb orvosok gyógyítják, de azért biztosak vagyunk benne, hogy az ajándékokkal egy kis örömöt tudunk csempészni a korházban töltött napjaikba.

Forrás: Porsche Hungaria





 

Bővebben...
 
2008 kereskedelmi honlapja Nyomtatás E-mail
2008. december 17. szerda, 05:10

2008 kereskedelmi honlapja

A mygpticket.hu  lett a nyertes az "Év Honlapja" pályázaton


2008 kereskedelmi honlapja A Forma 1 jegyek online értékesítésével foglalkozó mygpticket.hu ( mygpticket.com magyar nyelvű változata ) oldal lett 2008 Év honlapja a kereskedelem kategóriában, az Internet Marketing Klub (IMK) és a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) által az idén immár hetedik alkalommal közösen meghirdetett "Az Év Honlapja" pályázaton.

Az oldal Magyarország első webshop-ja, ahol valamennyi Forma 1 nagydíjra vásárolhatnak jegyet a látogatók online bankkártyás ( elfogadott kártyák: EC/MC, VISA, JCB ) fizetéssel. Az oldal nemzetközi összehasonlításban is megállja helyét, mivel olyan web2 extra szolgáltatásokat is tartalmaz, mint a kép- illetve video feltöltés.


Az oldalon mind a 18 futamra kaphatóak jegyek Melbourne-től Monte Carlo-n át egészen az évzáró Sao Paulo-ig, valamennyi lelátóra, állóhelyre teljes hétvégére vagy akárcsak 1 napra.

 

 


Az oldal egyedi szolgáltatásai

- Virtuális térkép: valamennyi Forma 1 pálya nagyméretű térképén tájékozódhatnak az érdeklődők a lelátókról, azok pontos helyéről
- Értékelés: látogatók maguk is értékelhetik a pályák tribünjeit látvány/izgalom/ár-érték arány szempontokból

- Video- és fénykép feltöltés: rajongók a versenyen készített video és fényképfelvételeiket elhelyezhetik az oldalon, megosztva ezzel élményeiket a világgal és amivel nagyban segítik a vásárlókat a megfelelő ülőhely kiválasztásában

- Pálya információk: valamennyi pálya megközelíthetőségéről, méreteiről is találhat a vásárló információkat a statisztikai adatok mellett, valamint további hasznos segítség számára a google térkép is

- Többnyelvűség: igazi európai oldalként a magyar mellett további 5 nyelven ( angol, német, spanyol, olasz és lengyel ) érhető el a weblap

- Akciók: a vásárlók, minden megvásárolt jegyhez ajándék füldugó, jegytartót és nyakba akasztót kapnak, valamint a 2008. november 16-án lezárult nyereményjáték keretében egy 700 € értékű vásárlási utalványt is nyert egy szerencsés vásárló.

Az egyes futamokra a kedvezményes időszakok alatt akár 5-15% kedvezménnyel lehet jegyet vásárolni, továbbá 10 főt meghaladó csoportok egyedi ajánlatot kapnak. A mygpticket.hu ( mygpticket.com magyar változata ) szolgáltatásai 2009 év elején egészülnek ki a 18 futamból álló MotoGP sorozat valamennyi versenyével, melyekre hasonló formában vásárolhatnak majd jegyet a rajongók.

Az „Év honlapja” pályázaton nyertes oldal online fizetési rendszerét a K&H Bank biztosítja. A K&H Bank a fizetőkártya-elfogadás területén Magyarország egyik piacvezető bankja, mely kiemelt figyelmet fordít a bankkártya kibocsátás és elfogadás technológiai fejlesztésére, valamint ügyfelei magas szintű kiszolgálására is.A nyertes honlapon is alkalmazott fizetési folyamat egyszerű, működése stabil és megbízható, elfogadói oldalról is felhasználóbarát és biztonságos szolgáltatás. A K&H Bank elfogadói hálózata számára három (HUF, EUR, USD) különböző devizanemben is lehetővé teszi a kártyaelfogadást.

”Magas szintű, szabványos biztonsági megoldásokat alkalmazunk összhangban a nemzetközi kártyatársaságok által bevezetett biztonsági eljárásokkal. Ezeknek köszönhetően a kártyabirtokosok kiemelt védelem mellett használhatják az internetes fizetési felületünket. Reméljük, hogy ezzel, valamint a GP Ticket Kft. részére készült egyedi fejlesztéssekkel, a K&H Bank is hozzájárult a mygpticket.hu oldal sikeréhez.” – mondta el Tubai Csilla a K&H Bank kártyaelfogadás értékesítésének főosztályvezetője.

"Az Év Honlapja" pályázatról

A pályázatra rekordmennyiségű 281 érvényes nevezés érkezett, melyen belül a második legnépszerűbb kategória a kereskedelem volt. Az elbírálásban döntő szempont volt a honlap felépítettsége, a betöltés gyorsasága, az információ mennyisége és minősége, a navigáció könnyedsége, az interaktivitás mértéke, a szolgáltatások fejlettsége valamint a kitűzött vállalati cél tartalmi és képi megvalósulása.

A zsűri az egyes kategóriákban az általános szempontokon túl speciális kritériumok meglétét is vizsgálta. Minden honlapot öt zsűritag értékelt. A honlapokat egy véletlengenerátor osztotta szét számukra. A kiértékelt pályázatok eredményének átlagolása után a zsűri minden kategóriában az első hármat még egyszer közösen értékelte. Így alakult ki a végleges sorrend.

Forrás: GP Ticket Kft./ K&H





 

Bővebben...
 
Még több reklám a gyógyszerpiacnak? Nyomtatás E-mail
2008. december 14. vasárnap, 05:10

Még több reklám a gyógyszerpiacnak?

Többet engedne gyógyszerreklámban az EU



Az interneten és szakkiadványokban is lehetne információkat adni a vényköteles gyógyszerekről az Európai Bizottság tervezete szerint, ez jelenleg csak a gyógyszerdobozokban levő tájékoztatókon engedélyezett - adja hírül a Kreatív Online.

Kibővítené a vényköteles gyógyszerek gyártóinak lehetőségeit az Európai Bizottság (EB): a testület javaslata szerint nem csak a dobozban levő ismertetőkön, de az interneten, gyógyászati termékeken és szakiadványokban is megjelenhetnének az árról, a felhasználás körülményeiről, a tudományos eredményekről, a mellékhatásokról és veszélyekről szóló tájékoztatók.



 

 


Tovább a teljes cikkhez →

Bővebben...
 
A muzsika hangjai Nyomtatás E-mail
2008. december 14. vasárnap, 05:10

A muzsika hangjai

A vodafone Korlátlan Zeneletöltő szolgáltatással már számítógépre is letölthetünk zenét


December 15-től mindenki, aki Vodafone Korlátlan Zeneletöltő szolgáltatás (Unlimited Music Store) előfizetéssel rendelkezik, már számítógépére is letöltheti kedvenc zenéit a www.korlatlanzene.hu weboldalról.




 

 


A Vodafone Korlátlan Zeneletöltő szolgáltatására előfizetve december 15-től már nemcsak mobiltelefonra lehet korlátlanul zenét letölteni, de számítógépre is, sőt a www.korlatlanzene.hu/zenelejatszo oldalról mostantól mindenki ingyenesen hozzájuthat a Korlátlan Zene Lejátszóhoz is. Ennek segítségével könnyen böngészhetünk a www.korlatlanzene.hu oldalon, egy-egy számba bele is hallgathatunk, illetve ezeket (meglévő Vodafone live!-os Korlátlan Zeneletöltés előfizetéssel) számítógépre azonnal le is tölthetjük. A zenelejátszó nyílt forráskódú lejátszón és böngészőn alapul, aminek grafikus felhasználói felületét bárki saját igényeinek megfelelően alakíthatja.

A Korlátlan Zeneletöltés szolgáltatás megrendelhető a Vodafone live!-on a Zene & Csengőhang/ Korlátlan Zeneletöltés menüpontban, vagy SMS-ben: a ZENE szó elküldése a 1744-re majd válasz SMS-ben kapott live!-os link megnyitásával. A Korlátlan Zeneletöltéssel így kevesebb, mint egy CD áráért (900 FT/2 hét) szerezhetőek meg kedvenc zenéink mobilra és számítógépre egyaránt - legálisan.

További információ: www.korlatlanzene.hu

Forrás: Vodafone

Bővebben...
 
Vodafone: hat milliót adományozott Nyomtatás E-mail
2008. december 14. vasárnap, 05:10

Vodafone: hat milliót adományozott

Közel hat millió forinttal járult hozzá a Vodafone a BMSZKI új orvosi rendelőjéhez

Közel 6 millió forinttal támogatja a Vodafone Magyarország Alapítvány a hajléktalanok hatékonyabb egészségügyi ellátását A Budapesti Módszertani Szociális Központ és Intézményei (BMSZKI) új járóbeteg ellátó egészségügyi centrumot nyit 2009. januárjában a Könyves Kálmán körúton.

A Vodafone Magyarország Alapítvány támogatásával megnyíló orvosi rendelőben nem csak a hajléktalanok speciális igényeihez és szükségleteihez igazodó egészségügyi alapellátására lesz lehetőség, de pszichológiai, bőrgyógyászati szakorvosi ellátás és új, szemészeti prevenciós szűrő program is indul.


Szakmai becslések szerint a fővárosi hajléktalanok száma 15-25 ezer fő. A hajléktalanok egészségi állapota az átlagos népességéhez képest rosszabb, egészségi állapotuk évről évre romlik. A BMSZKI jelenlegi szűkösebb körülményei között is a háziorvosi rendeléseken havonta 800-900 esetben történik egészségügyi ellátás. Az esetek 60 százalékában a 40 év feletti korosztály keresi fel a rendeléseket. Gyakori probléma a hajléktalanok - azon belül is elsősorban az idősebbek - jelentős látásromlása, vaksága, melyek nagy része megfelelő szűréssel és időben elkezdett kezeléssel megelőzhető lenne.

 

 


A Vodafone Magyarország Alapítvány segítségével megnyíló új orvosi rendelőben az alapellátás mellett szakrendelés, illetve szembetegségek szűrése és kezelése is megoldottá válik. Az orvosi rendelő a Fővárosi Önkormányzat szociális ellátó irodájával azonos helyen működik majd: Az így létrejött új, speciális hajléktalan szociális és egészségügyi centrumban egy helyen lesz lehetőség a háziorvosi alapellátás igénybevételére, a segélyigénylésre, igazolványok beszerzésére, tehát minden szolgáltatás elérhető lesz, amely a hajléktalanok ellátása során felmerülhet.

Forrás: Vodafone Magyarország

Kérdése van a cikkhez?

Bővebben...
 
Fődíj a Nyírségvíznek Nyomtatás E-mail
2008. december 14. vasárnap, 05:10

Fődíj a NyírségvíznekA magyar Nyríségvíz a fődíjas a Kelet-Közép-Európai minőségi díj páylázaton

A Nyíregyháza és térsége vízellátását, valamint szennyvízelvezetését és -tisztítását működtető Nyírségvíz Zrt. nyerte 2008-ban a Közép- és Kelet-Európai Minőség Díj pályázat fődíját a nagyméretű szervezetek kategóriában. A díjat a Minőségügyi Világszervezet elnöke adta át december 11-én Kijevben, a VIII. Közép- és Kelet-Európai Nemzetközi Minőség Konferencia keretében.

A Közép- és Kelet-Európai Minőség Díj pályázaton 2008-ban hat ország tizenkét szervezete indult. A pályázók közül tizenegyen saját országukban már nemzeti minőség díjasak voltak, a Nyírségvíz Zrt. a magyar Nemzeti Minőségi Díjat 2006-ban nyerte el. Magyar cég eddig még nem részesült ilyen magas minőségi díjban.

A díjbizottság – a szeptember 15-19-i helyszíni szemlét követően – november 20-i ülésén döntött arról, hogy a Nyírségvíz Zrt. kiemelt felelősséggel jár el – tevékenységéből eredően – a szennyvíztisztítási és vízbázis-védelmi projektek megvalósításában, a jövőt szolgáló tudományos-kutatási projektekben történő aktív szerepvállalásban, illetve saját szellemi és analitikai potenciáljának folyamatos és intenzív fejlesztésében.

Stratégiai minőségcéljának (magas fogyasztói elégedettség megteremtése és fenntartása, versenykörnyezetnek való megfelelés, a környezet védelmére irányuló társadalmi felelősségvállalásból adódó kötelezettség) elérése érdekében átfogó, a TQM alapelvek gyakorlati megvalósításán alapuló, eredményes vezetési menedzsment keretrendszereket alakított ki. Az európai országok esetében általában a Nemzeti Minőségi Díj és az Európai Minőség Díj egy közös modellen alapul: nem egy termék vagy egy szolgáltatás minőségét, hanem az egész szervezet tevékenységét díjazzák.

 

 


A magyar Nemzeti Minőségi Díjat az Európai Minőségi Díj mintájára alapította a miniszterelnök 1996-ban, a minőségügyben kiemelkedő eredményt felmutató gazdálkodó szervezetek elismerésére. A díjat minden évben pályázati felhívásban hirdetik meg, a felhívásra beérkező pályázatokat a Nemzeti Minőségi Díj Bizottság bírálja el. A bizottság javaslatát a gazdasági miniszter terjeszti döntésre a miniszterelnök elé.

A Nyírségvíz Zrt. folyamatos fejlődését bizonyítja az, hogy 2007-ben újból elvégezte az értékelési modell alapján történő szervezeti önértékelést, valamint a tevékenységek és eredmények teljes körű, tényeken alapuló felülvizsgálatát, a szervezet további kiválósági fokának megítélése céljából. 2008 tavaszán sikeresen pályázott az Európai Kiválósági Díjra, s ez év májusában fogadta az Európa 6 országából érkező szemlézőket. A The EFQM Excellence Award értékelő bizottságának döntése alapján a Nyírségvíz Zrt. Recognised for excellence 5*-os elismerésben részesült, s az elismerést bizonyító oklevelet szintén Kijevben vette át.

Forrás: NFGM

Kérdése van a cikkhez?

Bővebben...
 
Az Erstét nem rázza meg a válság Nyomtatás E-mail
2008. december 12. péntek, 05:10

Az Erstét nem rázza meg a válság

Erste: stabil növekedési lehetőségek a régióban


Megerősítette az Erste Group Bank AG vezetősége azt a 2008. évre vonatkozó célkitűzést, amely szerint az üzemi nyereség az előző évhez képest mintegy 15 százalékkal nő. A Tőkepiaci Napon a nemzetközi csoport a 2009. évre szóló kilátásaival kapcsolatban azt közölte: az üzemi nyereség mintegy 10 százalékkal emelkedik, a költségnövekedés mértéke pedig várhatóan nem haladja meg a 3,5 százalékot.

Andreas Treichl, az Erste Csoport vezérigazgatója hangsúlyozta előadásában, hogy a csoport tágabb értelemben vett hazai piacának országaiban a gazdasági környezet romlik majd. A legtöbb kelet-közép-európai ország gazdaságának növekedése azonban továbbra sem áll le, ennek megfelelően gazdasági kilátásaik jóval kedvezőbbek, mint Nyugat-Európáé.

 

 


A kelet-közép-európai régió gazdasági kilátásai miatt és az összesen 16 millió ügyfelet felvonultató lakossági, valamint kis- és középvállalati szegmensre összpontosító üzleti modell eddigi sikerére alapozva az Erste bankcsoport pozitív eredményt ér el 2009-ben is. „Ügyfélbázisunknak és kedvező földrajzi helyzetünknek köszönhetően a jövő esztendőben továbbra is pozitív hatásokat várunk az alaptevékenységhez tartozó betét- és hitelüzletágban” – jelentette ki Andreas Treichl, hozzátéve: „a jelenlegi gazdasági helyzetben nincs olyan régió a világon, ahol bankárként szívesebben dolgoznék, mint Kelet-Közép-Európában.

Habár az Erste Csoport működési területének középpontjában, azaz Csehországban, Szlovákiában, Romániában és Ausztriában akadnak problémák, mégis sokkal jobban állnak ezek az országok a válság leküzdésében, mint Európa többi része. Emellett az Erste lakossági hangsúlyú üzleti modelljének ereje abban is megmutatkozik, hogy a nyereség stabilan és folyamatosan bővül még a nehéz időszakokban is.”

Mindent összevetve az Erste Csoport előrejelzése szerint az üzemi eredmény mintegy 10 százalékkal javul 2009-ben. E célkitűzés teljesítését azok a költségcsökkentési kezdeményezések is elősegítik, amelyek a kiadások legfeljebb 3,5 százalékos növekedését engedik meg. A gazdasági körülmények figyelembevételével az Erste Csoport számításai szerint a hitelezés volumenétől függően a kockázati felár 90-120 bázispont lesz 2009-ben.

A Tőkepiaci Napon elhangzott: az Osztrák Köztársaság által felajánlott tőkejuttatással kapcsolatos tárgyalások még nem értek véget, ám mivel az Európai Bizottság nemrég jóváhagyta az Ausztriában bevezetésre kerülő bankcsomagot, az Ersténél arra számítanak, hogy ezek a tárgyalások legkésőbb 2009 elején lezárulnak.

Forrás: Erste

Bővebben...
 
Már neten is vásárolható a Vodafone Nyomtatás E-mail
2008. december 12. péntek, 05:10

Már neten is vásárolható a Vodafon

Elindult a Vodafone Online Shop


Vodafone Online Shop néven új felületen és kibővített készülékkínálattal elindult a Vodafone megújult online értékesítési csatornája. 2008. novemberétől a www.onlineshop.vodafone.hu oldalról közvetlenül érhetőek el a Vodafone feltöltőkártyás és mobilinternetes ajánlatai.

Az új design mellett egyszerűbbé vált az oldalon történő navigáció, áttekinthetőbb lett a kínálat és így könnyebb a megrendelés. Az új oldalon közel 50 ajánlat közül választhat az ügyfél. A VitaMAX készülékajánlatok és SIM-kártya mellett a teljes HSDPA választék is megtalálható és megrendelhető, jelenleg díjmentes kiszállítással.

 

 


További változás, hogy a készülékkeresőből mostantól közvetlenül is elérhető az Online Shop kínálata. Az online megrendelhető ajánlatokat bárki megtekintheti, függetlenül attól, hogy már meglévő, vagy új Vodafone ügyfélről van szó, a megrendelés azonban regisztrációhoz kötött. Az internetes vásárlási lehetőségek megkönnyítése része a Vodafone stratégiájának, melynek célja, hogy az ügyfelek számára még felhasználóbarátabb szolgáltatásokat kínáljon.

A megrendeléseket a Vodafone három munkanapon belül ingyenesen juttatja el a vásárlókhoz, az ország határain belül. A megrendelt terméket, átvételkor, készpénzzel lehet kifizetni. Az új online shop nemcsak a Vodafone nyitóoldaláról, de közvetlenül a www.onlineshop.vodafone.hu weboldalon is elérhető.

Forrás: Vodafone

Bővebben...
 
Dobogós magyar pezsgők Nyomtatás E-mail
2008. december 05. péntek, 05:10

Dobogós magyar pezsgők Franciaországban

Összesen négy magyar pezsgő szerzett érmet, melyből hármat a Törley cégcsoport termékei nyertek el.


Effervescents du Monde pezsgőversenyen a Törley cégcsoport termékeinek minőségét ismét érmekkel jutalmazták. Idén november 13-án és 14-én, 7. alkalommal került megrendezésre a nemzetközi Effervescents du Monde pezsgőverseny, melyet a korábbiakhoz hasonlóan a Lycée Le Castelnél, Dijonben (Franciaországban) tartottak.



A versenyre 20 ország 400 mintája került a 60 nemzetközi profi zsűri elbírálása alá. A versenyen összesen 139 bor szerzett érmet (43 arany és 96 ezüst). Összesen négy magyar pezsgő szerzett érmet (mindegyik ezüst), melyből hármat Törley cégcsoport termékei nyertek el.

 

 


Az egyiket a BB Zrt. Chapel Hill Chardonnay Brut pezsgő nyerte el, mely klasszikus Chardonnay szőlőfajtából készül és nagyon jól érezhetőek benne a különféle zöld gyümölcsökre emlékeztető ízek illetve zamatok. Ez a kiváló pezsgő már több neves versenyen is számos érmet, valamint elismerést szerzett.

A másik érmet a Törley Chardonnay Brut 2005-ös évjáratú pezsgő tudhatja magáénak, mely különlegességét az etyeki Chardonnay borból származó kitűnő illat- és zamatanyagok, valamint a tradicionális eljárás tökéletes ötvözete adja.

A harmadik ezüstérmes a Francois President Rosé 2004-es évjáratú pezsgő, mely gyümölcsök zamatát és az élesztő jegyeit hozza. Pezsgése intenzív és hosszantartó. Szájban igazi kulináris élményt nyújt, melyet a friss savtartalmának és az ízek harmóniájának köszönhet.

Forrás:winoport.hu





Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →





 

document.write('XXX')
Bővebben...
 
Kinél van a távirányító? Nyomtatás E-mail
2008. december 04. csütörtök, 05:00

Kinél van a távirányító?

 A Logitech felmérése szerint a családok 91%-ában harcolni kell a távirányítóért

Naponta legalább három és fél órán át fogunk televíziót nézni idén karácsonykor. Tudjuk, hogy az ünnepnek a családról és a kikapcsolódásról kellene szólnia, de az is ismerős, hogy mennyi baj van mindig a távirányító körül: a gyerekek nem hajlandóak végignézni a híradót, nagypapa nem tudja felvenni a focimeccset, apu pedig egy percre sem engedi el a tévé távkapcsolóját, mintha azzal elnémíthatná anyósékat is. Nem ilyennek képzeli a családi idillt? Pedig sokan vannak ezzel így.

Egy Logitech által megrendelt felmérés kimutatta, hogy nagyjából 91 százalékra becsülhető azoknak az európaiaknak az aránya, akik vitatkozni vagy egyenesen veszekedni szoktak a távirányítón. A Logitech kutatás alapján, amit a Lightspeed Research végzett Európában, a legtöbb ember (szám szerint 63%) demokratikus rendszernek tartja otthonában a távvezérlő használatát, vagyis mindenki beleszólhat, hogy mit nézzenek, és bárki használhatja a távirányítót. Azonban mint minden rendszer, ez a demokrácia is tökéletlen.

 

 


Az emberek 72 százaléka vitázott már családjával a távvezérlés jogán, 12 százalékuk dobálózott a távirányítóval, és 7 százalékuk vett részt konkrét fizikai összecsapásban, hogy megszerezze! Az európai családok demokratikus ideálja messzebb lehet a valóságtól, mint gondolnánk. A többség (a megkérdezettek összesen 44 százaléka) állította, hogy a családfő kezében van a távirányítás joga, aki az esetek 59%-ban férfi. A számok arra utalnak, hogy ezekben a háztartásokban kevésbé érvényesül a távirányító demokrácia, mint szeretnék.

Az emberek 12 százaléka beismerte, hogy az ő rendszerük inkább diktatúrához hasonlít, ugyanis egyetlen emberen múlik, hogy mit néznek, és ez az ember uralja a távirányítót. Másik 9 százalék szerint náluk ez inkább modern monarchiára emlékeztet, mivel egyvalaki határozza meg, hogy milyen műsor menjen, de az valaki mással kezelteti a távirányítót. Végül 15 százalék állította, hogy náluk nincs kialakult rendszer, vagyis inkább anarchia uralkodik: aki először megkaparintja a távvezérlőt, az diktál.

Míg a távirányítás jogából és a műsorok kiválasztásából eredő nézeteltérések a távirányító-harc legismertebb okai, a Logitech azt is kimutatta, hogy jelentős feszültségek alakulhatnak ki a családban egyszerűen a távvezérlők komplikált felépítéséből.

A háztartások 49 százalékában öt vagy több távirányító van, és 87 százalékukban van legalább három. A válaszadók 39 százalékának már el kellett magyaráznia egyes családtagoknak, hogy hogyan használják a távkapcsolót. „Az univerzális távirányítók vezető gyártójaként olyan készülékeket próbálunk létrehozni, amikkel a szórakoztató elektronika mindenki számára könnyen megszelídíthető, így szerettük volna jobban megérteni, hogy vásárlóink miként használják távvezérlőiket, és mi frusztrálja majd őket leginkább karácsony tájékán” – mondta Gregor Bieler, a Logitech európai szórakoztató elektronikai részlegének alelnöke.

„Harmony termékcsaládunk távirányítói olyan megoldást kínálnak ezeknek az embereknek, ami visszahozhatja a harmóniát az ünnepek idején, hiszen segítségükkel az egész házimozi rendszer könnyen kezelhető, és ez máris eggyel kevesebb gond az ember vállán.”

A Logitech felmérésből jól láthatóak azok a stratégiák, amikkel a különböző családokban megpróbálják csökkenteni a távirányításból eredő feszültségeket. Habár az emberek 40 százaléka megbékélt az otthonában kialakult politikai rendszerrel, és nem is küzd ellene, 30 százalék azt mondja, hogy a család különböző tagjai inkább más és más helységekben keresik a szórakozást, ami nem tesz igazán jót az ünnepi hangulatnak. Az emberek 10 százaléka használ „vetésforgót”, és 14 százalékuk helyettesíti a szanaszét kallódó sok kis távirányítót egyetlen olyannal, ami megbízhatóan működik.

A Logitech Harmony univerzális távirányítóin elég egyetlen gombnyomás, és a Harmony máris minden készüléket a megfelelő állapotba kapcsol a tévénézéshez, zenehallgatáshoz, videójátékhoz vagy filmlejátszáshoz.

A Logitech legújabb Harmony távvezérlője – a Logitech® Harmony® One univerzális távirányító – ugyanazt az egyetlen gombnyomásos, tevékenység alapú vezérlést kínálja, mint a többi Harmony távirányító. Színes érintőképernyőjének, felhasználóbarát formatervének és intuitív gombkiosztásának köszönhetően azonban a funkciók még jobban áttekinthetők. A Harmony One Európában 44 990 forintos ajánlott fogyasztói áron kapható.

Forrás:Logitech



Bővebben...
 
Finisben az Energia-Roadshow Nyomtatás E-mail
2008. december 04. csütörtök, 05:00

Kinél van a távirányító?

 Lassan véget ér az NFÜ és az Eenergia Központ Kht. nyolcállomásos roadshowja


Utolsó állomásához érkezett a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség és az Energia Központ Kht. „Nyitva az ablak – hatékonyság és szakértelem” mottóval indított nyolcállomásos roadshow-ja. Az országos eseménysorozatnak, a pályázati feltételek egyszerűsítésének és a pályázói kör kiterjesztésének köszönhetően október közepe óta összesen 21 pályázati anyag érkezett az Új Magyarország Fejlesztési Terv Környezet és Energia Operatív Program (KEOP) energetikai pályázati rendszerébe.

 

 

A KEOP 2007-2008-as keretéből még mintegy 21,5 milliárd forint áll a pályázók rendelkezésére. Ebből megújuló energiahasználatra 12 milliárd, energetikai hatékonyság fokozására 8 milliárd forintot, harmadik feles finanszírozásban pedig 1,5 milliárd forintot használhatnak fel.

Az Energia Központ Kht. az országos rendezvénysorozattal, a pályázati feltételek egyszerűsítésével, valamint a pályázói kör kiterjesztésével segíti a pályázókat a források minél nagyobb hányadának felhasználásában. A változtatások sikere részben az október 15-e óta benyújt pályázatok számának alakulásából mérhető le.

Október 15-e óta a KEOP-ra összesen 21 pályázat érkezett. A workshopokon zajló tanácsadás eredményességét tükrözi, hogy a benyújtott 21 pályázatból csupán 4-et utasítottak el, amely jelentős javulást mutat a korábbi arányokhoz képest. A pályázati feltételek változtatásainak egyik legfontosabb eleme a pályázói kör kiterjesztése volt. Azzal, hogy a kis- és középvállalkozások is lehetőséget kaptak arra, hogy részt vegyenek a KEOP pályázatokon, a potenciális pályázók köre jelentősen bővült.

2007-2008-as eredmények

A KEOP-2007-4.1.0 „Hő és/vagy villamosenergia-előállítás támogatása megújuló energiaforrásból” című kiírásban eddig 14 pályázatot támogattak. Ebből 6 pályázat biomassza felhasználásra, 1 biológia hulladék alapú biogáz termelésre és felhasználásra, 2 geotermikus energia hasznosítására, 1 hőszivattyús rendszerek telepítésére, 2 napenergia hasznosításra és 2 napenergia hasznosítás és hőszivattyús rendszer együttes telepítésére nyert támogatást. A konstrukció teljes 2007-2008-as kerete 13,26 milliárd forint.

A támogatott projektek beruházási költsége összesen 2 milliárd 696 millió 145 ezer forint, amiből a megítélt támogatás összege 1 milliárd 282 millió 184 ezer forintot tesz ki. A fennmaradó támogatási keret: 11 milliárd 977 millió 816 ezer forint. A KEOP-2007-5.1.0 „Energetikai hatékonyság fokozása” című pályázaton 12 projekt nyert eddig.

A konstrukció teljes kerete 2007-2008-ban 8,76 milliárd forint. A támogatott projektek beruházási költsége összesen 1 milliárd 573 millió 478 ezer forint, amiből a megítélt támogatás összesen 699 millió 243 ezer forintra rúg, a fennmaradó támogatási keret pedig 8 milliárd 70 millió 757 ezer forintot tesz ki. A KEOP-2007-5.2.0 „Harmadik feles finanszírozás”-ban 43 projektet támogattak. A konstrukció teljes 2007-2008-as kerete 1,84 milliárd forint.

A támogatott projektek összes beruházási költsége összesen 2 milliárd 413 millió 200 ezer forint, amiből a megítélt támogatás összege összesen 301 millió 997 ezer forint, a fennmaradó keret pedig 1 milliárd 539 ezer forint.

Szakmai segítség a pályázóknak

A roadshow résztvevői közül sokan nyilatkoztak úgy, hogy jelenleg a pályázat benyújtása előtt állnak, és a roadshow-n megkapták azt a szakmai segítséget, amelyre szükségük volt még ahhoz, hogy összeálljon a pályázati anyag. Az egyes állomásokon az Energia Központ Kht. munkatársai a potenciális pályázóknak összefoglalták a 2008-ban összegyűjt pályázatkezelési és ügyfélszolgálati tapasztalatokat.

A potenciális pályázóknak, a pályázatíróknak és a projektek megvalósításában résztvevő tanácsadóknak egyaránt bemutatták a sikeres pályázatok elkészítéséhez kapcsolódó szakmai ismereteket és gyakorlati tanácsokat. A nyertes pályázóknak „A projekt megvalósítási és fenntartási szakaszának követelményei” címmel minden helyszínen munka-megbeszélést tartottak. Ennek legfontosabb célja az volt, hogy segítséget, információkat adjanak a kedvezményezetteknek a projekt megvalósítási szakaszában felmerülő kötelezettségeik teljesítéséhez, szabályos lebonyolításhoz, és ezzel is csökkentsék a lehetséges kockázatokat.

Az elutasított pályázóknak "A támogatható projektek elkészítéséhez szükséges ismeretek" címmel minden helyszínen munkamegbeszélést tartottak Ezek célja, hogy segítséget, információkat nyújtsanak a pályázati kiírások céljaihoz illeszkedő projektek benyújtóinak, akiknek anyagát formai vagy tartalmi okokból elutasították. A szakemberek ezzel adtak új lendületet a projektgazdáknak ahhoz, hogy pályázatuk másodszorra sikerrel szerepelhessen.

Sikeres és népszerű volt a roadshow

A roadshow hét állomásán mintegy félezer érdeklődő vett részt. A tájékoztató eseményeket kísérő workshop sorozaton a korábban sikeresen és sikertelenül pályázók, pályázatírók, mérnöki irodák, kereskedelmi bankok, technológiaszállítók, szakmai szövetségek, kivitelezők, államigazgatási szervek, önkormányzatok és közintézmények egyaránt képviseltették magukat. A workshopok résztvevői konkrét javaslatokat, észrevételeket és igényeket fogalmaztak meg a KEOP pályázatokkal kapcsolatban.

Forrás: Nemzeti Fejlesztési Ügynökség/ Energia Központ Kht



Bővebben...
 
AISEC az esélyegyenlőségért Nyomtatás E-mail
2008. december 03. szerda, 05:00

AISEC az esélyegyenlőségért Az AIESEC civil szervezeteknek szeretne segítséget nyújtani

Napjainkban a vállalatok egyre inkább feladatuknak érzik, hogy részt vállaljanak a környezetet, társadalmat érintő problémák megoldásában és akár anyagi, tárgyi vagy egyéb jellegű segítséget nyújtsanak a civil szervezeteknek. A CR tevékenység nem csak a problémák megoldását segíti elő, hanem a versenyszféra fenntarthatóságban is nagy szerepet játszik. A vállalatok felelősségvállalása nagyban hozzájárul a környezeti és társadalmi stabilitás megteremtéséhez és ez alapot adhat a cégek hosszú távú fenntartásához.



Az AIESEC Budapesti Corvinus Egyetemen működő Helyi Bizottsága 2008 első felében elindította az első nonprofit szférára fókuszáló projektjét, mellyel az esélyegyenlőség és az oktatás területén tevékenykedő civil szervezeteknek szeretnének segítséget nyújtani. Az AIESEC a Nemzetközi Szakmai Gyakorlati Program keretében szakképzett, nyelveket beszélő, tehetséges, esetleg közgazdász szemléletet képviselő külföldi fiatalt hoz a szervezethez, aki az ott eltöltött idő alatt segíti a szervezet munkáját és fejlődését.

A projekt másik célja, hogy összekapcsolja a nonprofit szektort azokkal a vállalatokkal, akik szintén felelősséget éreznek a társadalmat érintő problémák iránt. Látva a program sikerességét, egyre több civil szervezet szeretne élni a projekt nyújtotta lehetőséggel, de sajnos a legtöbb esetben nem tudják önerőből finanszírozni a gyakornok étkeztetését és szállását. A felelősen gondolkozó vállalatok ezen a ponton tudnak bekapcsolódni a folyamatba úgy, hogy támogatást nyújtanak a civil szervezeteknek, akik így fedezni tudják az AIESEC-es gyakornok ellátását.

A hármas együttműködés eredményeként tehát a nonprofit szervezetek a cégek és az AIESEC közreműködésével nem csupán anyagi támogatást kapnak, hanem konkrét segítséget is a fejlődésükhöz és fenntarthatóságukhoz. Ha érdekli a projekt által kínált lehetőségek, keresse Scharnitzky Máté projektvezetőt telefonon (06-30-259-4751), vagy e-mailben ( Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. )!

Forrás: AISEC


Bővebben...
 
Magyar borok angol földön Nyomtatás E-mail
2008. december 03. szerda, 05:00

AISEC az esélyegyenlőségért

A szervezők reményei szerint jövőre sor kerülhet egy önálló magyar borkóstolóra is

Tokaji borokkal mutatkozott be a Wines of Hungary a tekintélyes The Institute of Masters of Wine által szervezett szakmai programon november 21-én Londonban. A borismereti képzések legmagasabb szintjét (Master of Wine) nyújtó intézet természetes édes borokra koncentráló professzionális kóstolóján összesen 14 édes bor, köztük 4 Tokaji Aszú szerepelt.



A Magyar Bormarketing Kht által létrehozott, és a magyar bor nemzeti márkájaként bemutatott Wines of Hungary által támogatott eseményen 50 szakújságíró és Master of Wine hasonlította össze és értékelte a francia, német, osztrák és magyar édes borokat. A program osztatlan sikert aratott, amelynek happy end-jét a 6 puttonyos aszúk kóstolása adta (Szepsy 2003, Demeter Zoltán 2002, Patricius Bendecz 2000, Disznókő 1999).

Az édes borok bemutatója után a londoni magyar nagykövetségen szervezett ebéd keretében tokaji száraz borokat is kóstolhattak a szakértők. Az ITD Hungary és a Magyar Turizmus Zrt által is támogatott eseményre Litauszki Zsolt, a budapesti Maligán étterem szakácsa készített kitűnő ételeket. A szervezők reményei szerint jövőre sor kerülhet egy önálló magyar borkóstolóra is, amelyen már az exportképes magyar borkínálat szélesebb köre is bemutatkozhat. Ami biztosra vehető, hogy 2009-től a Wines of Hungary a The Institute of Masters of Wine hivatalos főtámogatója lesz, amellyel a magyar bor hírnevét kívánja erősíteni.

A londoni székhelyű nemzetközi intézet által képzett, Master of Wine fokozattal rendelkező szakemberek a nemzetközi borpiac fontos szereplői, akik véleményformálói mind a borkereskedelemnek mind pedig a bormédiának. Bővebb információ a Magyar Bormarketing Kht-ról a www.bormarketing.hu oldalon található. Forrás: winoport.hu

Bővebben...
 
Nyerő limuzin Nyomtatás E-mail
2008. december 03. szerda, 05:00

Nyerő limuzin

A nagyterű limuzinok kategóriájában a szavazók 29, 1 %-a tette a Volkswagen Multivan-re  voksát


Az „Auto Zeitung” olvasói ebben az évben másodszor választották a Volkswagen Multivan-t a nagyterű limuzinok kategóriájában az év legjobb autójának. Idén összesen 102451 olvasó vett részt az „Auto Zeitung” év autója szavazásán.

A nagyterű limuzinok kategóriájában a szavazók 29, 1 %-a tette a Volkswagen Multivan-re a voksát, ami így 15 vetélytársát megelőzve az első helyet szerezte meg. Magyarországon a Multivan hat variációban kapható: a Startline, a Comfortline (sima és hosszított változat), a Highline, a PanAmericana és a United kivitelben.





A Multivan alapmodellje az 1.9 PD TDI, 84 lóerős Startline, aminek belépőára 8.059.400 forint.

Forrás: Porsche Hungaria



Bővebben...
 
Jótékonykodjon a Télapóval! Nyomtatás E-mail
2008. december 02. kedd, 05:30

Jótékonykodjon a Télapóval!

 Ajándékot gyűjt a Weltauto a Madarász utcai beteg gyermekeknek

A használtautók értékesítésében piacvezető Weltauto Mikulás napja alkalmából adományozással köti össze kedvezményes vásárlásra vonatkozó ajánlatait. Minden vásárlót arra kérnek, hogy december 6-ig jelképes, gyermekeknek szóló ajándékot is vigyenek a Weltauto Frangepán utcai szalonjába, ugyanis itt típustól függően minimum 300.000 forintos - nagyobb gépkocsik esetében akár ezt meg is haladó - kedvezményt kaphat a Porsche Hungaria szolgálati autóira.


A garanciális használtautókat kínáló Weltauto az ajándékokat - melyhez a cég házon belüli gyűjtéssel maga is hozzájárul - jótékony célra használja majd, az összegyűjtött adományt december 10-én a Madarász utcai gyermekkorháznak adják át.

 

 


A program a mai naptól december 6-ig tart, szombaton meghosszabbított nyitva tartással (9 – 15 óráig) várja a Weltauto a Frangepán utcai kereskedésébe az érdeklődőket. Az adományozásról bővebben a www.weltauto.hu honlapon is olvashatnak.

Forrás: Porsche Hungaria



Bővebben...
 
<< Első < Előző 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Következő > Utolsó >>

9. oldal / 29

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

Internet-X Magyarország Kft.
Baumann Zsolt

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Merkur Star Játékautomata Kf... Merkur Star Játékautomata Kft.
Czuk Oktávia

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Sylenta Kereskedelmi Kft.
Borbély Brigitta

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Trend Fix Kft.
Németh László

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.