2008. április 21. hétfő, 05:05 |
A GBV Group növekedésnek indult a Reticolo Kft. üzletrészének 25%-ának megvásárlásávalA GBV Group ingatlan tanácsadó csoport bejelentette, hogy megvásárolta a magyar Reticolo Kft. üzletrészének 25%-át.
A barcelonai és budapesti székhelyű ingatlan tanácsadó GBV Group a Reticolo Kft. 25%-ának megvásárlásával az ágazat figyelemre méltó tényezőjévé vált.
A Reticolo Kft. kezdeti építőipari tevékenységét kiterjesztette az ingatlan projekt menedzsment területére, a továbbiakban nem csak Magyarországon, de a szomszédos Ukrajnában is tevékenykedik.
A GBV Group egy spanyol csoport, melynek szolgáltatásai Kelet-Europa több országában a magán-, intézményi és kisbefektetők részére nyújtott ingatlan projektekkel kapcsolatos tanácsadás, fejlesztés és üzemeltetés területére terjed ki. Részvétele egy ilyen konszolidált cégben, mint a Reticolo Kft., a GBV Group magyarországi piaci pozíciójának megszilárdítását célozza meg.
A GBV Group súlya és jelenléte tovább nő, ami biztosítani fogja ügyfelei bizalmának növekedését, valamint szélesebb körű és jobb minőségű szolgáltatásokat.
További információ:
www.gbvgroup.com www.reticolo.hu
Forrás: GBV
Kérdése van a cikkhez? Írja meg az
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
e-mailcímre!
Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?
Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →
A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben. |