Újabb díjat kapott az Indesit Moon |
2008. április 22. kedd, 05:05 |
Tökéletesség a tervezésbenAz Excellence in Design rangos arany díját nyerte el a Giugiaro által tervezett Indesit Moon. A kitüntetést az egyszerű, innovatív tervezésért és a háztartásoknak kínált intelligens lehetőségek megoldásáért kapta. Az Indesit Moon az elmúlt évben is számos nemzetközi elismerést kapott. Idén ez a díjeső tovább folytatódik, immáron a tengerentúlon. A díjat egy ipari formatervezőknek szóló amerikai elektronikai és technológiai újság, az Appliance Design című lap alapította. Az Excellence in Design Awards (Tökéletesség a Tervezésben díj) a fehér és barna árúknál, a háztartási gépeknél, az irodai és orvosi eszközöknél, valamint a számítógépeknél a termékek kreativitásában a tökéletességet, az avantgarde technológiai megoldásokban, valamint a figyelemreméltó funkciókban az eredetiséget keresi. A díj odaítélése során egy három fős szakmai bizottság négy paraméter alapján vizsgálta meg a jelölt termékeket. Az esztétika, az érzelmekre ható vonzerő, az innovatív hatás és a technológiai teljesítmény szempontjait vizsgálták a termékekben. A „nagy eszközök” kategóriában a Moon maximális pontszámot kapott. „A Moon hatalmas siker számunkra, a nemzetközi díjak elnyerése területén, s egyben a termék értékesítése is jó mutatószámokkal rendelkezik. Innovatív termékről van szó, amely lehetővé teszi számunkra egy magasabb szinten az Indesit újra pozicionálást, köszönhetően az új technológiájának és egyedülálló tervezésének” – nyilatkozta Dario Bassetti, az Indesit Company marketing vezérigazgató-helyettese. A Moon tervezésében erős személyiségjegyek jelennek meg olyan megoldásokkal, amelyek kombinálják az innovációt a könnyű kezelhetőséggel, a termék és használója közötti közvetlen kapcsolattal. Az Indesit eme mosógépe világszerte a legnagyobb díjakat nyerte el. Kitüntették már Chichagoban, Görögországban, az Egyesült Királyságban, Párizsban és Lengyelországban. Formatervezés és Innováció: egy nyerő stratégia A formatervezés karöltve a technológiai innovációval és a környezet iránti tisztelettel a tökéletesítés során mindig az Indesit egyik legfontosabb célja volt. A cég minden évben egyre többet és többet fektet be az új anyagok kutatásába és fejlesztésébe, valamint az új funkciók létrehozására alkalmas technológiák kifejlesztésébe, az esztétikai hatások vizsgálatába és a termékek formavilágának kialakításába. Mivel az Indesit az innovációs folyamatokra fókuszál, ez lehetővé teszi, hogy a piaci igényekre gyorsabban reagáljanak, valamint felvegyék a technológiai és kutatási kihívások által gerjesztett verseny ütemét. Az Indesit Cash Flowjának 85%-át újra befekteti, és minden évben legalább a termékeinek 50%-át teljesen megújítja. Ez köszönhető a meghatározó beruházásoknak (2007-ben 35 m€, 2008-ban 45 m€), amelyek a csoport beruházásainak közel egyharmada. Az Indesit a piaci részesedést tekintve Európa második legnagyobb háztartási-gép gyártója, és az ötödik helyet foglalja el a világban. A céget 1975-ben Vittorio Merloni elnök alapította, a milánói tőzsdén 1987-től van jelen. A csoport több mint 3,4 milliárd €-s értékesítésről számolt be 2007-ben, körülbelül 16 millió eszközt bocsátott ki. A cég fő márkái az Indesit, a Hotpoint-Ariston és a Scholtès. Az Indesit Company 17 gyártói és 24 kereskedelmi egységet üzemeltet világszerte, és több mint 17.000 embert alkalmaz. Forrás: GM Production Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre! Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében? Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide → A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben. |