A Škoda áprilisban több mint 20 százalékkal növelte eladásait A Škoda április folyamán minden régióban növelte eladásait. Az összesen értékesített 63.726 darab autó 23,3 százalékkal több Škoda járművet tett ki az előző év azonos időszakához képest. A 2008 januártól áprilisig terjedő időszak összesített eladásai 17,7 százalékkal szintén növekedtek az előző évhez képest, ami 237.200 autót jelent.
Az idei év első négy hónapja során a leggyorsabban növekvő piacoknak Oroszország (14.231 jármű, +75,3 százalék), India (6.396 jármű, +50,4 százalék) és Kína (22.032 jármű, induló időszak) bizonyult.
Az összes felszereltségi szintjében először áprilistól rendelkezésre álló új Škoda Fabia Combi kedvező pozíciókat ért el a világ piacain, 9.623 darabbal az új modell eladásai 24,5 százalékkal múlták felül az elődét. Az ötajtós Fabia áprilisi értékesítési darabszáma 13.267-re, vagyis az előző év azonos időszakához képest 25,8 százalékkal magasabbra adódott.
A legnépszerűbb sorozat 25.475 eladott járművel (+42,9 százalék tavaly áprilishoz képest) a Škoda Octavia, a Škoda Octavia Tour értékesítési volumene 7.500 járművet (+16,3 százalék tavaly áprilishoz képest) tett ki.
„Örömmel töltenek el minket e pozitív értékesítési folyamatok, különösen így az új Superb bevezetése küszöbén, amely nemsokára minden főbb piacunkon megjelenik majd” – kommentálta Fred Kappler, az igazgatótanács értékesítés és marketing területeiért felelős tagja. „Új piacainkon egyaránt jelentős növekedéseket könyvelhettünk el, így Oroszországban, Kínában és Indiában. Ezek az országok már a Škoda teljes 2007-es értékesítése 11 százalékát adták. Az év első négy hónapjának eredményei alapján ez a trend várhatóan 2008-ban is folytatódik.”
Forrás: Porsche Hungaria
Kérdése van a cikkhez? Írja meg az
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
e-mailcímre!
A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben. |