Ha meccsen hirdetsz, legyél rövidebb, mint négy betű Nyomtatás
2008. június 05. csütörtök, 06:10

Új marketingvilág: fel kell kötni a gatyát


Mire emlékeznek a nézők a sportközvetítéseken megjelenő temérdek márkából?


Ha bénák a hirdetők, nem sokra, de ha a jó helyeken szerepelnek a logók, hatékonyan bevésődnek a retinákba – derült ki a budapesti ESOMAR Worldwide Multi Media Measurement (WM3) konferencián.


A nézőknek csőlátása van – szembesítette az ESOMAR WM3 közönségét hétfőn Isabelle Le Roy, a franciaországi Havas Media szenior alelnöke és Julien Vivier, a Havas Sports kutatási igazgatója annak a kutatásnak az eredményeivel, amelynek keretében azt vizsgálták, sportmérkőzések közben mennyit észlelnek a nézők a palánkokon, mezeken és egyebütt megjelenő márkákból. Mindezt a francia rögbibajnokság egy meccsén vizsgálták, nőket és férfiakat, rögbi iránt érdeklődőket és közömböseket egyaránt tartalmazó mintán, a nézők szemmozgását követve.





Tovább a teljes cikkhez

Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!



Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →





 



A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.
 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.