Sziget: buli 37 Forint 50 fillérért Nyomtatás
2008. június 06. péntek, 06:10
Sziget: buli 37 Forint 50 fillérért

2008. augusztus 11. 12. 13-18.


A Sziget fesztivál mára jelentős kulturális márkává nőtte ki magát, komoly pozíciót harcolt ki a nemzetközi piacon is: az európai topfesztiválok között van. Két éve már nem kér és nem kap állami támogatást, ugyanakkor másfél milliárd forint hasznot hoz az országnak. Ha kiszámoljuk, egy program pontosan 37 Forint 50 fillérbe kerül.

A Sziget bivalyerős branddé nőtte ki magát az indulása óta eltelt mintegy másfél évtized alatt. Bár a nemzetközi topfesztiválokkal összemérve is könnyedén megállja a helyét, jó magyar szokás szerint sokan fanyalognak, milyen drága.

Számoljunk utána: hatvan helyszínen napi kétszáz porgram várja a szigetlakókat – azaz a 37 500 forintos ottalvós hetijegyesek egy programot elméletileg 37 forint ötven fillérért – a kerekítés szabályai szerint negyven forintért kapnak meg. Persze ez puszta elmélet, fizikai képtelenség minden programon résztvenni.

De ha a realitás talaján maradunk, és a felmérésekben szereplő átlaggal számolunk, hogy  akkor is  1400 forintba kerül egy program, a szokásos 12 000 – 14 000 forintos koncertjegy-árak helyett pedig legfeljebb nyolcezer forintot kell kiadnia annak is, aki a kedvenc zenekara miatt, egyetlen program kedvéért látogat ki a Szigetre. Ha pedig valakit csak a mínusz egyedik nap, a Magyar Dal Napja köti le, 2 500 forintért szórakozhat egész nap.Még egy adat: a hasonló nemzetközi fesztiválok átlagosan kétszer annyiba kerülnek, mint a magyar testvérük.

A Sziget-árak egyébként idén nem emelkednek - mert rövidebb lesz a fesztivál, és mert egyre több szponzor van jelen a rendezvényen. Idén a világzenei nagyszínpad az iWiW  nevét viseli, partizni a Master Card Party Arénában lehet, a zúzni vágyókat a Converse Wan2 színpad várja, a pop-rock élet színe-virága pedig az Arany Àszok színpadon lép fel. Beszált az A38, a Magyar Rádió, a színház- és táncsátor a Port.hu nevét hirdeti, a táncdalfeszitvál sátorra pedig a Blikk csapott le.

 

Forrás: Lépéselőny

 

Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!



Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →





 



A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.
 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.