A világmegváltó Coca-Cola és az öregen is trendi Pöttyös |
2008. június 13. péntek, 06:50 |
Provokálni a fogyasztókatEgy ikonikus márka befolyásolja mindennapi életünket, ugyanakkor nem tart tükröt a társadalom elé: nem mondja meg, ki vagy, de megmondhatja, ki lehetsz. Nem szeretheti mindenki, de nem is ez a dolga: sokkal fontosabb, hogy elgondolkoztasson, véli Halász Kata, a Coca-Cola Magyarország Kft. marketingigazgatója. De nem kell ehhez nagy nemzetközi márkának lenni, egy magyar termék is lehet cool, mint ahogy azt a magyar Pöttyös kampány sikere is mutatja.A Coca-Cola a kezdetektől provokálta a fogyasztókat, próbálta megváltoztatni a világot, és hamar ikonná vált. Ebből is látszik, hogy egy márka is kialakíthat saját szemléletmódot, és lehet véleménye a körülötte lévő dolgokról. Megoldásokat kínálhat a mindennapi életünkben, de nem szabad azt mondania: te ilyen vagy, csupán azt, hogy milyenné válhatsz. Erre törekszik a Coca-Cola is – mondta Halász Kata, a cég marketingigazgatója a szerdai Magyar Fogyasztó 2008 konferencián. Kérdése van a cikkhez? Írja meg a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre! Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében? Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben. |