Az HBO lehet az év nagy nyertese Cannes-ban |
2008. június 19. csütörtök, 06:10 |
A Voyeur a második Grand Prix-t is bezsebelteA zsűri által úttörőnek nevezett HBO-kampány, a Voyeur kedden a második Grand Prix-t is bezsebelte Cannes-ban: az egy New York-i ház falára vetített szpotok most az outdoor kategóriában értek fődíjat. A cannes-i találgatások szerint könnyen lehet, hogy a szokatlan kampány végül az integrált kategóriában is befutó lesz.Egyetlen helyen állt tömeg szerdán kora délután a cannes-i fesztiválpalota alagsorában, ahol ma a kedden kihirdetetett outdoor és direkt kategóriák nevezettjeit állították ki: az HBO Voyeur című projektjét bemutató tabló előtt. Pedig az egy szem A/3-as plakát nem sokat adott vissza abból, ami előző este Gran Prix-t ért az outdoor kategóriában: a mozicsatorna párhuzamosan zajló történeteket vetített egy new york-i házra úgy, mintha azok az átlátszó falakon túl játszódnának. Tovább a teljes cikkhez →
Kérdése van a cikkhez? Írja meg az
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
e-mailcímre!
A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben. |