Az HBO lehet az év nagy nyertese Cannes-ban Nyomtatás
2008. június 19. csütörtök, 06:10

Kevés multi foglalkoztat fogyatékkal élőket

A Voyeur a második Grand Prix-t is bezsebelte

A zsűri által úttörőnek nevezett HBO-kampány, a Voyeur kedden a második Grand Prix-t is bezsebelte Cannes-ban: az egy New York-i ház falára vetített szpotok most az outdoor kategóriában értek fődíjat. A cannes-i találgatások szerint könnyen lehet, hogy a szokatlan kampány végül az integrált kategóriában is befutó lesz.
     
Egyetlen helyen állt tömeg szerdán kora délután a cannes-i fesztiválpalota alagsorában, ahol ma a kedden kihirdetetett outdoor és direkt kategóriák nevezettjeit állították ki: az HBO Voyeur című projektjét bemutató tabló előtt.

Pedig az egy szem A/3-as plakát nem sokat adott vissza abból, ami előző este Gran Prix-t ért az outdoor kategóriában: a mozicsatorna párhuzamosan zajló történeteket vetített egy new york-i házra úgy, mintha azok az átlátszó falakon túl játszódnának.


Tovább a teljes cikkhez →

 

Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!



Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →





 



A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.
 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.