Kibővültek a CIB24 szolgáltatásai |
2008. június 24. kedd, 06:10 |
Azonnal az illetékes ügyintézőnélA CIB Bank telefonos ügyfélszolgálata — a lakossági ügyfelek mellett — már a devizabelföldi társas vállalkozások számára is teljes körű számlaügyintézéssel áll rendelkezésre. Ezzel egyidejűleg a CIB24 telefonos menürendszere (IVR) kibővült, így a telefonáló célirányosan, rögtön az őt érdeklő témában a leginkább illetékes ügyintézőhöz kerülhet.A vállalkozások ezidáig alapvetően csak általános pénzügyi, illetve termék-információhoz juthattak a CIB24-en keresztül, a szolgáltatás kibővítése révén viszont számukra is biztosított a teljes körű számla-, bankkártyaügyintézés. Az igénybevételéhez szükséges Telefonos Azonosító Kódot (TAK), a számla felett önállóan rendelkezni jogosult cégképviselő igényelheti – amennyiben még nem rendelkezik azzal – bármely bankfiókunkban. A szolgáltatás keretében tehát bármely vállalati bankszámlára vonatkozóan lehetőség nyílik – többek között – bankon belüli és kívüli forint- és devizautalások indítására, betét- és kártyaműveletek elvégzésére is. Bankunk a 90-es évek végétől nyitott a lakossági ügyfelek mellett, a kis- és középvállalkozások irányába. Ebben a stratégiában – a fiókhálózat folyamatos bővítése mellett – kulcsszerep jutott és jut ma is az elektronikus bankolási csatornák igen intenzív fejlesztésének. Bankunk annak az igénynek kívánt megfelelni, amely szerint az ügyfelek egyre inkább nyitottabbak a pénz- és időhatékony bankolási lehetőségekre, és ily módon – a hagyományos formák helyett – elsősorban elektronikus csatornákon keresztül kívánják elérni a bankot. Az elektronikus banki szolgáltatások vitathatatlan előnye, hogy megkönnyítik, egyszerűsítik, gyorsítják az ügyintézést, és e mellett természetesen kedvezőbb díjtételekkel számolhat, aki a hagyományos papír alapú banki ügyintézés helyett ezt választja. A kedvező díjak és komplex szolgáltatások mellett a banki nyitva tartáshoz sem kell igazodnia az elektronikus bankolást választó ügyfeleknek, ezáltal megspórolják az időt is, amit a fiók felkeresésével és az ottani, várakozással töltenének. CIB24 nonstop telefonos ügyfélszolgálat a következő lehetőségeket biztosítja a fióki ügyintézésnél kedvezőbb kondíciókkal – teljes körű számlaügyintézés, számlainformáció, kivonattal kapcsolatos szolgáltatások, kártyaletiltás, információ általános banki szolgáltatásokról, betét lekötés, utalások indítása, befektetésekhez kapcsolódó megbízások.
Kérdése van a cikkhez? Írja meg az
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
e-mailcímre!
A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben. |