Fejlődésképes Audi Nyomtatás
2009. január 08. csütörtök, 05:10

Fejlődésképes Audi

Az Audit választották az év legnagyobb fejlődést felmutató márkájának

Az „Automobilwoche“ szakmai magazin az Audit választotta az év legnagyobb fejlődést felmutató márkájának. Ezzel egyidejűleg a DEKRA vizsgálóintézet az Audi A6 sorozatot a „Minden kategória legmegbízhatóbbja“ címmel tüntette ki. E két elismerés csupán egy-egy színvonalas példa az Audi számára 2008-ban odaítélt kitüntető címek hosszú sorából.



A négykarikás márka idei 35 németországi kitüntetésével nem csupán hazai szinten produkált tiszteletre méltó teljesítményt, hanem további 56 díjával a nemzetközi porondon is kiválóan szerepelt. Az Audi R8, az A5 és az A4 a leginkább díjazott Audi-modellek. Az „Autobild“ olvasói 26 országból mindjárt bemutatkozását követően az „Europas Auto1“ elismerést szavazták meg az Audi A4 számára.

Az Audi R8 a New York-i Autókiállításon elsőként gyűjtött be két „Világ Év Autója” (World Car of the Year Awards) kitüntetést is – egyet menetteljesítményei, egyet pedig designja elismeréseként.

 

 


A 35 németországi díj egyik legértékesebbje a mindjárt az év elején, az „auto motor und sport“ szakmai magazin olvasói szavazásán aratott négyes diadal (A3, A4, A6, R8).

A már jól ismert sikermodellek mellé az Audi Q5 formájában az év végén érkezett újabb tag az Audi-családba. Már piaci bevezetése előtt két design-elismerést is elnyert, illetve a SUV-modellek kategóriájában az „Arany Kormánykerék” (Goldenes Lenkrad) nagytekintélyű díját. Ezt rövidesen három további elismerés követte, köztük a nemzetközi szakmai zsűri által a karosszériakonstrukciók területén odaítélt „Euro Car Body Award“ kitüntetéssel.

Az Audi modelljei sikerét elsősorban friss termékpalettájának, illetve különösen hódító formavilágának köszönheti. Jürgen Pieper autós elemző az „Automobilwoche“ hasábjain a kiemelkedő minőségi és technikai fejlődés mellett, a design terén egyenesen vezető szerepet tulajdonít vetélytársai között „A haladás technikája” szlogenjéről is ismert gyártónak. Stefan Sielaff, az Audi vezető formatervezője szerint: „Jelenleg nem csupán a legfiatalabb, hanem a legszebb modellpaletta is a miénk.“ Ez pedig a márka imázsa tekintetében is kimondottan pozitív hatást kelt: az „Auto Zeitung“ szakmai magazin nagy imázs-felmérésében az ingolstadtiak 2008-ban immár ötödik egymást követő alkalommal gyűjtötték be az összesített győzelmet.

Forrás: Audi

Kérdése van a cikkhez?  Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →





 



A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.
 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.