A Mitac felvásárolta a Magellant Nyomtatás
2009. január 30. péntek, 05:10

A Mitac felvásárolta a MAgellant

 A Mitac  International Corporation befejezte a Magellan fogyasztói navigációs eszközökkel foglalkozó üzletágának felvásárlását


A Mitac International bejelentette, hogy befejezte a Magellan Navigation fogyasztói navigációs eszközökkel foglalkozó üzletágának felvásárlását. Ez a tranzakció a Magellan fogyasztói termék-üzletágának minden vagyoneszközét érinti, beleértve a Magellan márkanevet, a navigációs szoftvert, szabadalmakat, védjegyeket, szellemi termékeket és disztribúciós csatornákat. Az így megalapuló MiTAC Digital Corporation-t a közelmúltban kinevezett elnök, Kevin Chuang vezeti majd. Mostantól így lehetőség nyílik arra, hogy a Mio és a Magellan a navigációs eszközök piacán szaktudásukat együttesen hasznosíthassák.




A felvásárlásnak köszönhetően a Mio anyacégének, a Mitac-nak támogatási szerepköre a jövőben megnő, további portfólió-szélesítéssel még több navigációs eszközzel jelenhet meg a Mio a közép-kelet európai piacon. “Nagyon boldog vagyok, hogy az új MiTAC Digital Corporation részévé válunk. Azáltal, hogy a MiTAC International Corporation tervezésben és gyártásban megnyilvánuló erejét ötvözhetjük a Magellan márkával és ennek eladási csatornáival, a MiTAC Digital Corporation kiváló helyzetben lesz ahhoz, hogy megerősítse és bővítse üzleti pozícióját Észak-Amerikában” – mondta Kevin Chuang, a MiTAC Digital Corporation elnöke.

A Magellan márka ereje elsősorban a fogyasztói márkapreferenciákban, illetve az észak-amerikai hordozható szabadidős és autós navigációs piacon kiépített disztribúciós csatornáiban rejlik. A vállalat díjnyertes termékei közé tartoznak például a RoadMate®, illetve a Maestro™ hordozható autós navigációs rendszerek, valamint a Triton® szabadidős, kézi navigációs eszközök. „A felvásárlással a MiTAC International tovább javítja mobil navigációs üzletét és pozícióit, és ezáltal a vállalat észak-amerikai növekedési lehetőségeit” – mondta Billy Ho, a MiTAC International Corporation elnöke. A MiTAC International, amely a világ vezető vezeték nélküli kommunikációs eszköz gyártója (beleértve a hordozható GPS navigációs eszközöket is), bár szétválasztja a Mio és a Magellan márkákat az észak-amerikai piacon, mindkét márkát azonos technológiai szakértelemmel támogatja majd.

A MiTAC Digital Corporation központja a kaliforniai Santa Clara-ban lesz.

Forrás: Mitac

Kérdése van a cikkhez?  Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?

 

A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.
 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.