Két új tematikus csatorna a kábeltévék piacán Nyomtatás
2009. szeptember 28. hétfő, 03:00

Szeptember 28-án indul a Life Network és az Ozone Network. A Magyar Telekom 100%-os tulajdonában álló Origo Zrt. két tematikus csatornával bõvíti médiaportfólióját, amelyek a digitális és analóg kábelhálózatokon is elérhetõek lesznek.


09_28_markA LIFE NETWORK tematikus televízió, életmódsorozatokkal, kórházi dokumentumfilmekkel, fikciós kórházsorozatokkal és játékfilmekkel, illetve a késõbbiekben naponta jelentkezõ Life magazinnal igazi hiánypótló a televíziós piacon. A csatorna életmóddal, gyerekneveléssel, családdal, hétköznapinak tûnõ, de létfontosságú problémákkal és kérdésekkel, gyógyászattal vagy éppen különleges betegségekkel foglalkozik. Mindezt informatívan, közérthetõ és szórakoztató formában tálalja nézõinek.

Az OZONE NETWORK tematikus televízió, amely jövõ évtõl már a teljes műsoridõben rendszeresen képernyõre kerülõ idõjárás- és közlekedési jelentésekkel hiánypótló szolgáltatást jelent a televíziós piacon. Az Ozone az egyedüli csatorna, amely felvállaltan és kiemelten foglalkozik olyan globális kérdésekkel is, mint a klímaváltozás, fenntartható fejlõdés, alternatív erõforrások kérdése, eltûnõ világok vagy a környezettudatos életmódra nevelés.

A csatornák induláskor a Magyar Telekom saját mûsorterjesztési hálózatain lesznek elérhetõek, már az elsõ adásnapon közel félmillió háztartásban. A tervek szerint újabb és újabb kábelszolgáltatókkal való együttmûködésnek köszönhetõen, ez a szám egy év múlva eléri az egymillió háztartást.

Az új üzletág vezetõje Koltai Péter, aki nyolc éve a vállalatcsoportnál dolgozik. Üzletfejlesztési vezetõként, majd az Origo Zrt. igazgatójaként olyan jelentõs piaci pozíciókkal rendelkezõ szolgáltatások irányítója, mint az iWiW, Videa, illetve a Telekom Csoport interaktív tévés tartalomszolgáltatásai.

A csatornák tartalmáért Hámori Barbara programigazgató felel, aki korábban a Viasat3 és a Tv6 csatornáknál dolgozott ugyanilyen pozícióban, illetve az MTG regionális programing-vezetõjeként tevékenykedett. A megjelenés és az arculat Jancsó Zoltán vezetésével kerül kidolgozásra. A szakember a Magyar Televíziótól érkezett, s kereskedelmi tévéknél is töltött be hasonló pozíciókat. A terjesztésért és nonspot-értékesítésért felelõs Molnár András a Viasat Hungária Zrt.-tõl érkezett. A csatornák műszaki vezetõje Molnár Sándor, aki korábban a Magyar Televízió műszaki igazgatója volt, a csapathoz az IBM-tõl érkezett. A saját készítésû mûsorok gyártási koordinációja és az interaktív televíziós alkalmazások fejlesztése Stodulka Péter irányítása alatt zajlik, aki több éves televíziós gyártásirányírtási tapasztalattal rendelkezik, míg a csatornák önálló tartalommal is rendelkezõ weboldalainak felelõs vezetõje Pál Attila, aki az [origo] több rovatának és szolgáltatásának fejlesztését végezte. A mobil szolgáltatások fejlesztésében a Magyar Telekom csoport másik leányvállalata, az MFactory Zrt. nyújtott segítséget.
A csatornák PR-tevékenységében Kende-Hofherr Krisztina (Herberson Consulting) vesz részt kommunikációs tanácsadóként.

A csatornák részei annak a multiplatform-alapú tartalomszolgáltatási elképzelésnek, amely a weboldalakkal és mobil alkalmazásokkal válik egésszé. Az úgynevezett háromképernyõs modell új tartalmi és üzleti logikára épülõ szolgáltatások (tematikus televíziócsatorna-, weboldal- és mobil tartalomszolgáltatás) integrált tervezésén és mûködtetésén alapul, amelyek egységes arculattal, ám az egyes megjelenítési platformok igényeire szabott tartalommal jelennek meg.

Az Origo Zrt. és a Magyar Telekom Csoport számára ez stratégiai jelentõségű lépés, egyben az elsõ nagyszabású kísérlet a multiplatform-alapú médiafogyasztás és az ezt támogató üzleti modell kereteinek kialakítására Magyarországon.

Forrás:
Below The Line Magazin

www.btl.hu

A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.
 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.