Már magyarul is olvasható a Time Out Nyomtatás
2009. december 07. hétfő, 03:00

12_07_mark

 

Egy évvel az angol nyelvű Time Out budapesti megjelenése után itt a magyar nyelvű lap, amelynek célcsoportja a 18-45 év közötti fővárosiak. A havonta megjelenő új magazin később a tervek szerint kétheti lesz.


A magyar lappiacon tavaly debütált angol nyelvű Time Out Budapest után december 2-án megjelent a magyar kiadású magazin.

A lapokat kiadó Est Media Group (EMG) közleménye úgy tájékoztat, hogy a két magazin megjelenésében, minőségében hasonló, hangvételében, tematikájában azonban a különböző célcsoportoknak megfelelően alapvetően különbözik egymástól.

A magyar nyelvű Time Out Budapest célcsoportjának azokat a fizetőképes, 18-45 közötti fővárosiakat tekinti, akik minőségi kulturális és fogyasztási szokásaikban szinte semmiben sem különböznek a világ metropoliszában élő kortársaiktól.

Az új kiadvány 96 oldalas, glossy kivitelű, gerincragasztott magazin újságárusoknál kapható, emellett pedig a kiadó postai úton VIP címekre is elküldi. Az EMG szándékai szerint az eleinte havonta jelentkező lap 12 hónapon belül kétheti megjelenésre változik. A nyomtatott lapot fél éven belül stílusában és tartalmában hasonló online megjelenés is támogatja majd.

„A Time Out a világon mindenhol arra büszke, hogy a városok legjavát mutatja be. Mi is így fogunk tenni. Mindenről fogunk írni, ami Budapesten jó, és semmiről sem, ami rossz. Vagy legfeljebb csak ha már tényleg muszáj. Abban viszont megingathatatlanul hiszünk, hogy ha nem foglalkozunk rossz éttermekkel, rossz koncertekkel és rossz boltokkal, akkor ezek vagy megjavulnak, vagy átadják a helyüket a náluk jobbaknak” – mondta Bede Márton, a magyar nyelvű Time Out Budapest főszerkesztője.

„A lap azért indult el most, mert szerintünk Budapesten ma már sok olyan jó hely van, ahol érdemes időt és pénzt tölteni és költeni. Üzletek és vendéglők, kocsmák és kiállítások, bulik és előadások. Ennek alátámasztására összeszedtük azt az ötven dolgot, amelyeknek köszönhetően ez a város élhető, élvezhető, sokszor pedig kifejezetten nagyszerű hely” – fűzte hozzá Kálmán Emese felelős szerkesztő.

A magyar nyelvű Time Out Budapest nulladik, összevont decemberi és januári lapszámmal jelent meg, az első lapszám csak a tanulságok levonása után, 2010 februárjában érkezik. Ekkor indul majd kampány is a lapindítás támogatására, amelyen az EMG házon belül dolgozik.

Forrás:

Kreatív Omline

www.kreativ.hu

A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.
 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.