Közterülettel bővíti médiaportfolióját az IKO Csoport Nyomtatás
2010. január 05. kedd, 03:00

01_05_mark

 

A piacvezető közterületi médiaoptimalizálással és vásárlással foglalkozó cég, az ODEX 100 százalékos tulajdonosává vált az IKO Surfaces.


A tranzakciónak köszönhetően az IKO új médiatípussal bővíti portfolióját kábelcsatorna-családja és az RTL Klubban meglévő 31 százalékos részesedése mellé. Az ODEX szerepe jelentős a közterületi piacon, hiszen ügyfelei (a legnagyobbak Magna, OMG és PGM-Starcom...) maximális kiszolgálása mellett arra törekszik, hogy a koncentrált vásárlóerő segítségével stabilizálja a piacot mind hirdetői, mind médiatulajdonosi oldalról. Célja, hogy a közterület reklámpiaci részesedése növekedjen, a hirdetőket meggyőzze a médiatípus hatékonyságáról, nagyobb költésekre ösztönözze őket, ezáltal is elősegítve a médiatulajdonosi oldal minőségi fejlődését. Az ODEX a klasszikus médiatípusokon kívül - óriásplakát, city light, járműreklám - egyedi outdoor és indoor eszközökben is nagy tapasztalattal bír.

Forrás:

Below The Line Magazin

www.btl.hu

 

 

A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.
 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.